Beauty blender vs. beauty blender

Beauty blenderek harca


Az utóbbi időben én már szinte csak blendert használok az alapozóm felviteléhez illetve még púderezéshez is. Valahogy úgy érzem, sokkal szebben és alaposabban eldolgozható a bőrömön a termék egy blender segítségségével, mint ecsettel. Ebben a posztban úgy gondoltam, hogy egy Beauty Blender HOT or NOT lesz, hiszen a sok-sok blender között van olyan, ami nagyon jó azonban néhány nagyon rossz illetve megmutatom, hogy Aliexpressről és Ebayről miket lehet beszerezni és ezeknek milyen a minősége.



A tálcára nagyon különböző márkák kerültek, mint a Kell a Púder (már írtam róla nektek), H&M, Lidl, DM drogériából az egyik sima márkás, a másik a Professional márkából van, illetve a Silisponge Ebayről, a Real Technique blenderre hajazó ebay-es változatból szintén van kettő, illetve van egy fekete Aliexpressről rendelt, ami inkább stresszlabda, mint beauty blender.

A Blogspot megint úgy gondolta, hogy nem hajlandó úgy berakni a képeket, ahogyan én szeretném, és öntörvényűen megint visszafordítja az összes megszerkesztett képet. Felülről lefelé haladva fogom kivesézni ezeket a sminkszivacsokat. Az első fekete blender, a Kell a Púder (KAP) márkától van. Az ára 3100 forint és a hivatalos oldalon sok-sok más szépséggel együtt megrendelhető az alábbilinken: 
http://kellapudershop.hu/smink-kieg%C3%A9sz%C3%ADt%C5%91k?product_id=238
Ez a blender szerintem önmagában nem rossz, víz hatására szépen megnövekszik és puha lesz. Az alapozó felvihetélez tökéletes, tehát teszi a dolgát.

 Azonban a középső blender szerintem az eddigi legjobb, amit próbáltam. Ez a beauty blender a DM drogériából származik, azonban nem itthon lett vásárolva, hanem Németországban  és úgy tudom, hogy itthon ez még nem kapható. Víz hatására óriási lesz, gyönyörűen megnövekszik. Alapból is nagyon puha ez a blender, de víz hatására még puhább lesz. Az alapozómat és a púdert is egyenletesen eloszlathatom vele a bőrömön, nem lesz foltos az arcom és nem is szippantja fel az összes alapozót, mint a legtöbb blender ebben a bejegyzésben. Az ára szerintem 1500 forint körül mozog, azonban nem tudom pontosan, mert itthon még nincs. Nagyon remélem, hogy lesz! Ha valahol látjátok, mindenképpen csapjatok le rá! 

A harmadik blendert a Lidl-ben sikerült vásárolnom, miután behozták a smink termékeiket. 899 forintba került és valószínűleg a második legjobb blender, amit valaha is próbáltam eddigi életem folyamán. Víz hatására óriási lesz, nagyon puha, nem szívja fel az összes alapozót. Nagyon könnyű vele dolgozni. Őszintén szólva én úgy megszerettem ezt a beauty blendert, hogy írtam is a Lidl k ügyfélszolgálatának, hogy van e rá esély, hogy ez a termék a jövőben elérhető lesz, de sajnos nem tudták megmondani. Ha bármelyik Lidl üzletben  összetalálkoztok ezzel a blenderrel azonnal, gondolkodás nélkül csapjatok le rá. 899 forintért nem fogjátok megbánni, mert tényleg nagyon nagyon jó! 
                          

Látható a képen, hogy az összes blender könnyen összenyomható, nagyon puhák. Szerintem a második képen található DM blender ár nyerésre eddig minden szempontot tekintve. 





Vizes megnövekedett KAP blender





DM Beauty blender vizesen és a Lidl beauty blender vizesen, megnövekedve.
































A következő Blender szintén a Dm drogériából származik, azonban ez az új Professional családból. Formára és állagra is másabb, mint egy tipikus beauty blender, de ennek ellenére víz hatására ez a szivacs is óriási lesz. A formája miatt én legjobban a szem alatti korrektor eldolgozásához ajánlanám, bakinghez vagy akár kontúrozáshoz is megfelelő.
A Dm üzletben a make-up artist kollekció között keressétek, az ára 1599 forint, szóval szerintem teljesen megfizethető és ezért az árért még egy jó terméket is kaptok. Ha további véleményekre lennétek kíváncsiak a Krémmánia oldalán az alábbi linken olvasgathattok még: 


A következő szivacs volt szerintem az első beauty blenderem, amit a H&M sminkosztályán vásároltam. Ameddig nem találkoztam a Lidl szivaccsal, addig nagyon szerettem a H&M blendert. Szépen felvitte az alapozómat, púderezésre is alkalmas volt és víz hatására ez is szépen megnövekedett. Azonban így, hogy már van viszonyítási alapom, érezhetően jobb a Lidl vagy bármelyik másik blender, amikről eddig beszéltem Nektek. Nem olyan puha maga a termék vizezés előtt és után sem, mint az előzőleg említett többi beauty blender. A H&M blender szintén nagyon megfizethető, mindössze 790 forintért megtalálhatjátok a sminkosztállyal rendelkező H&M üzletekben. Budapesten az Arénában és a Váci utcai üzletben biztosan van ebből a termékből, de lentebb a linken is megtalálhatjátok.


Ha most vágnál bele a sminkelésbe, de még nem vagy profi, vagy esetleg nincs fölösleges több ezer forintod egy blenderre, akkor  én nyugodt szívvel ajánlom neked ezt a H&M blendert. Próbáld ki, szerintem nem fogod megbánni. Egyébként, ahogy kerestem a linket az oldalon most láttam, hogy vannak új szivacsok illetve sok-sok újdonság is. Már írtam korábban egy H&M alapozóról, amit nagyon szerettem, illetve van még egy-két H&M sminktermékem, ami nem okozott csalódást, így tényleg őszintén ajánlom a márkát. A későbbiekben tervezek egy one brand H&M makeup bejegyzést is, mert sok termékükre érdemes felfigyelni és kipróbálni. 

Na és akkor következzen a fekete leves. A következő sorozat beauty blendereit, mind rendeltem Ebayről vagy Aliexpressről, tehát filléres, pár száz forintos blenderekről fogunk beszélni a következő percekben. Először is kezdjük az idei év egyik újdonságával, ami a szilikon "szivacs" avagy a silisponge volt. Mivel az összes Youtuber videóiban megjelent egy időszakban ez a bizonyos silisponge nem bírtam ki, hogy ne rendeljek magamnak is egyet és muszáj volt tesztelnem a saját bőrömön is (szó szerint). Nagyon sok blogger nem szerette ezt a kis szilikon darabot, azonban voltak, akik kifejezetten szerették. Ebayről sikerült rendelnem egy ilyen terméket, a link már nem él sajnos, de ha az emlékezetem nem csal, kevesebb, mint 1 dollárba került, kb. 200 magyar forintot adtam ki érte. Emlékszem, hogy amikor kibontottam a csomagot, kicsit meglepődtem, hogy milyen fura az állaga és, hogy én ezt inkább szívesebben nyomogatnám egész nap. Kipróbáltam az egyik kedvenc Milani alapozómmal, amiről tudni kell, hogy egy elég erős fedésű, sűrű állagú alapozó. A termék előnye határozottan az, hogy nem fogja felszívni és eltűntetni az alapozódat, ami sok blender negatívuma. Tehát a felkent alapozó adag az arcomon maradt, azonban szinte lehetetlen volt eldolgozni. Amikor sikerrel is jártam, nem egy egységes arcképet láttam, hanem mintha egy maszk lett volna a fejemen. Nem volt szép az összhatás, kifejezetten előnytelenül lehetett vele eldolgozni az alapozót, nem vált eggyé a bőrömmel. 


Nem egy nagydarab blenderről beszélünk, viszont eléggé vastag, simán összenyomható. Előnyére szól, hogy nem szívja fel az alapozót a bőrömről, azonban a legnagyobb hátránya, hogy lehetetlen vele dolgozni. Ha kíváncsiak vagytok a termékre, érdemes egy Ebay vagy Ali-s változatot kipróbálni pár száz forintért, mint a márkák által kreált drágább változatra költeni jóval több pénzt. 
A múltkor láttam a pinkpanda.hu-n, hogy már a MUR (Make up Revolution) márka is gyártott egy saját silisponge-t.  Összegezve, szerintem nem éri meg a 200 forintját sem, használhatatlan, legalább is sminkelésre nem fogod tudni használni, vagyis én nem tudtam...de ki tudja, lehet, hogy Te pont ezt a terméket fogod szeretni. 

A következő két beauty blender szintén a pokolból jött. Kezdjük talán a legeslegrosszabb beauty blenderrel, amihez valaha is hozzáértem vagy pénzt adtam érte. Sajnos már itt sem él a link, de kb. 1 dollár volt ez a blender. Aliról rendeltem, mivel ott láttam képeket a feedback részben más vásárlóktól, így nyugodtabban rendeltem meg gondolván, hogy na, majd ez jó lesz, és milyen jól járok, mert olcsó volt. DE nem, nem jártam jobban, sőt kaptam egy pattogó labdát... 



Ezen a két képen már vizes a termék, de így is jól látható, hogy szinte lehetetlen összenyomni. Olyan kemény, hogyha eldobod, simán visszapattan a földről. Ezt a blendert nem is próbáltam meg sminkelésre használni, mert arra haszontalan, ebben biztos vagyok, azonban stresszlabdának nagyon jó megoldás, így nem kell a kukában landolnia. Szóval ez a blender egyenes a pokolból jött termék. 



A következő kettő termék nagyon hasonló, mindkettő a Real Technique márka ikonikus beauty blenderét próbálta lemásolni, azonban csak próbálta. A legnagyobb különbség első nézésre is a méret. Amikor megrendeltem, úgy gondoltam, hogy egy normális méretű blendert rendelek, azonban, amit kaptam az egy gyerek játékszer. Olyan pici, hogy szinte lehetetlen használni, maximum a szem alatti korrektor eldolgozásához lenne jó, de még ahhoz sem, mert az összes terméket egyszerűen felszippantja, amit az arcodra felvittél. Szóval ez a termék szintén a pokolból jött. Első ránézésre, azon kívül, hogy milyen pici egyébként nem lehet megmondani, mert nagyon puha, vizezés után nem lesz sokkal nagyobb, de érzésre nem rossz a termék. Nem ajánlom, használhatatlan sminkeléshez, fölösleges pénzkidobás volt.







A másik blender a nagyobb RT, ami szintén Ebayről jött. Ez méretben már hasonlít egy igazi blenderhez, puha a termék és vizezés után megnövekszik a mérete. Alapozáshoz és púder felviteléhez szintén alkalmas, azonban én még mindig azt javaslom, hogy az első három-négy blender valamelyikét próbáljátok ki inkább, mint egy ilyen ebay-es változatot. Persze ez az én véleményem, lehet, hogy Te pont egy tökéletes pár száz forintos blendert fogtál ki ebayről vagy aliról. Ez teljesen rendben van, örülök Neki, ha találtál ilyen terméket kérlek, oszd meg velem is, mert én is szívesen kipróbálnám! :) 


Ezeket a blenderek szerettem volna bemutatni Nektek és megosztani a személyes véleményemet és tapasztalataimat velük kapcsolatban. (Elnézést, hogy az RT blender használat után lett bemutatva, de szerintem a lényeg látszik :) )
Összességében az a tapasztalatom, hogy a Kínából, tehát Aliról vagy Ebayről rendelt beauty blendereket sminkelésre nem lehet használni, tisztelet a második blendernek és a  kivételnek (amivel sajnos én még nem nagyon találkoztam). A Lidl által készített blender engem teljesen elvarázsolt, szerintem eszméletlen, hogy egy áruházlánc 899 forintért ilyen jó eszközt csináljon. A DM drogériás kettő blender szintén a dobogón szerepelnek együtt, szerintem jó termékek, érdemes beruházni rájuk. A KAP szivacs vegyes érzéseket keltett bennem, nem rossz termék, egy szóval nem mondtam ezt, de ha az árat kell megvizsgálnunk, tehát ha az ár a döntő szempont, akkor nálam nyert a DM és a Lidl. 

A jövőben szeretnék kipróbálni egy igazi RT blendert, illetve az igazi Beauty Blenderre is nagyon kíváncsi vagyok, hogy valóban megéri e a hypeot, valamint az EcoTools ecseteiről és blendereiről is sok jót hallani. Remélem ezzel a bejegyzéssel hozzásegíthettem a következő vásárolásotokhoz. 

További szép hétvégét kívánok Nektek!
A. 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések