DM TREND IT UP: MATT ALAPOZÓ + SETTING SPRAY TESZT


Sziasztok, Szépségek!           

Egy ideje már javában (többnyire, kisebb megszakításokkal) zajlik a nyár, így történt újra egy pici változás a rutinomban. Ennek megfelelően jobban preferálom a matt finishű alapozókat és a szuper fixáló permeteket.  A mai bejegyzésben a DM sajátmárkás Trend it up termékeiből válogattam Nektek, remélem hasznos cikk lesz!

A Trend it up termékei közül már számos örök kedvencem van. Imádom a körömlakkokat a márkától, kifejezetten tetszik a N.1 család, imádom a kisebb kiszerelést, így legalább nem szárad rám egy fölöslegesen nagyméretű körömlakk.  Összességében nagyon jó tapasztalatokat szereztem a márka termékeiről, így izgatottan álltam az alapozó és a fixáló spray teszteléséhez. Ha tudni szeretnéd, hogy milyenek a termékek, mennyire váltak be a nyári melegben, akkor maradj velem és olvasd tovább a cikket!

A Matte Beauty Perfection make-up alapozóra hosszasan kellett vadászni a budapesti DM drogériákban, ugyanis akárhol jártam, mindenhol csak hűlt helyét találtam az alapozónak. Minden áron tesztelni szerettem volna, így kitartóan kerestem, míg egyszer rá nem leltem a Sugár DM-ben. Az ára nagyon kedvező, mindössze 1699 forint a 30 ml-es alapozó. Ha jól emlékszem 4 különböző árnyalatban lehet kapni, én a középárnyalatú bőrömre a 020 számú árnyalatot választottam. Őszintén féltem, hogy túlságosan világos lesz, azonban gyakori, hogy a drogériák világítása miatt sötét alapozót veszek, ezért most a világosabb árnyalat mellett tettem le a voksomat.


Az alapozó állaga egy picit megijesztett az elején, nehéznek és nagyon sűrűnek tűnt. Külön figyelmet fordítottam rá, hogy ne vigyek fel túl sok terméket a bőrömre. Az alapozáshoz én továbbra is blendert használok, úgy gondolom, hogy  egy krémesebb állagú alapozót sokkal jobban eldolgozhatunk egy szivaccsal, mint egy ecsettel. Selymesen matt és hosszan tartó hatást ígér a termék leírása, lássuk mennyire igaz.  


Gyönyörű matt finish
Szerencsére az árnyalatot jól eltaláltam, az eldolgozáshoz sminkszivacsot választottam. Meglepően gyorsan matt eredményt kapunk, gyönyörűen változik a nagyon krémes állagú alapozó, egy gyönyörű matt finishű, azonban mégsem maszkhatást keltő összképpé. Kipróbáltam a fixálóval és nélküle is a terméket, természetesen a fixálóval jobban viselte a napot, a délután vége felé már igényelt egy kis javítást. Összességében remekül teljesített!

Az Expert Fixing spray-től többet vártam már alapból is, hiszen a fixáló porpúdert imádtam, így reméltem, hogy hasonlóan jó termékkel állnak elő egy fixáló permet esetén is. A termék ára kb. 1800 forint és 60 ml-es kiszerelésben kapható. A szórófej kifejezetten kellemesen permetez, nem lesznek kisebb tócsák a bőrömön tőle. Ha nem szereted az illatosabb termékeket, akkor javaslom, hogy ezt a fixáló spray-t kerüld el, hiszen van egy érdekes, számomra nagyon kellemes illata.

 Gyorsan beszívódik, aktív használat mellett sem fogyott el egy hónap alatt, ami óriási pozitívum, hiszen nem túl nagy a kiszerelés (60 ml). Az összhatás szebb lett és a 30 fokos melegben is jobban bírta a sminkem. Érdemes kipróbálni, kombinált/zsíros bőrtípusú lányoknak kifejezetten ajánlom!


Van kedvencetek a Trend it up kínálatából?

Szandi


Népszerű bejegyzések