DM BEAUTY WORKSHOP ÉS EGY ZSÁK AJÁNDÉK TÖRTÉNETE


Kedden este egy nagyon izgalmas eseményen vehettem részt,  a DM beauty workshop keretein belül szuper termékekkel és emberekkel ismerkedhettem meg, szeretném itt is megragadni az alkalmat, hogy megköszönjem a DM csapatának a meghívást és, hogy egy színvonalas, jó hangulatú blogger workshopot hoztak el nekünk!  Ha már az Instagramnál tartunk, akkor remélem már ott is követtek, ha nem, akkor nyomás  >> @beauty_tips_for_her, ezen a profilon nagyon aktív vagyok, így ide mindenképpen érdemes benézned!

Idén ősszel egy nagyon szuper ötlete volt a DM-nek és egy óriási bevásárlótáskával és egy térképpel indulhattunk útnak. Az eseménye helyszíne a Brody Studios volt, ami varázslatos helyszínt biztosított az eseménynek!

Az első állomásom a Physicians Formula standja volt, ahol a termékekkel és a márka mögötti arccal is volt lehetőségünk megismerkedni. Itt egy nagyon kedves és személyes ajándékot kaptunk, ugyanis a gyönyörűséges alapozót személyre szabottan, gravírozottan kaptam meg egy szép ecsetkével együtt.

Az Essence pultjánál garantált volt a party hangulat, a csillogó sminkek és a metálos rúzsok mellett volt szerencsém megismerkedni Erdélyi Kittivel is végre, aki egy igazi tündér csajszi! Itt is kaptunk egy szuper csomagot, íme:

A Rimmel csapata szintén egy nagyon vagány környezetet teremtett a vendégek számára, itt egy új termékükre, az ink me, stamp tattoo köré épült. Tulajdonképpen ez a termék olyan, mint egy szemhéjtus, azonban ennek a végén csillag és egyéb formák vannak, amikkel nagyon vagány tetkó sminket készíthetünk magunknak. Érdemes majd visszanézni, mert egy ilyet majd meg is nyerhet egy szerencsés olvasóm!

Egy márkára nagyon kíváncsi voltam, a LOVE beauty &Planet kuckójában mesebeli volt a hangulat. A natúr termékekkel és a dekorációval engem teljesen magával ragadt a márka. Itt egy nagyon kedves ajándékot kaptam, ugyanis a blog nevével feliratozott szépséges táskával járhatom ezentúl az üzleteket! A márka hamarosan elérhető lesz a DM-ben, biztosan lesz egy márka körbejárós teszt a blogon!

A Biobaza-nál ehető virágokat készítettünk egy cukrász segítségével és végre megtapizhattam a termékeiket! Ezt a szuper rózsás all in one tusfürdőt kaptam ajándékba, alig várom, hogy rózsaillatban illatozzon a fürdőszobám!

A L’Oréal, Maybelline és Garnier szobájában is izgalmas dolgok vártak ránk. A Maybelline asztalánál lehetőségünk volt kreatívkodni és egy szuper ISAAN táskát (Iszak Eszter márkája) díszíthettünk, amit később gyönyörűséges (és extra tartós) Matte Ink folyékony rúzzsal, Garnier hajpakolással és nagyon izgalmas L’Oréal újdonságokkal tölthettünk meg!

Az előzetes információk alapján már tudtam előre, hogy a Neutrogena Hydro Boost vonal is képviseltetni fogja magát, őszintén szólva nagyon boldog voltam, hiszen pont előtte került ki a blogra egy cikk (ha nem olvastad, akkor mindenképpen nézd meg!) az egyik kedvenc Hydro Boost krémemről! Imádom ezt a termékcsaládot, a legeslegjobb a kombinált +vízhiányos bőrűek számára véleményem szerint!

Az est egyik legnagyobb szenzációja a DM saját márkájának, a Trend it up testvérének a bemutatása volt, bizonyára már láttátok a sok- sok nagyon cuki nyuszis képet. A 183 days termékei eszméletlenül cukik és a minőségük is brutál jó, főleg ennyi pénzért! Bizony, ennél a márkánál nem kell aggódnod, hogy eltűnik egy vásárlással a fél fizetésed! J Hamarosan jön egy márka körüljárós teszt!

Az Instagram oldalamon további képeket találhattok az eseményről!



Puszi, Szandi

Népszerű bejegyzések