Szeretnél egy tudatos bőrápolási rutint? Magas minőségű termékekkel,legyen hazai és pénztárcabarát? Ne keresd tovább: Geek&Gorgeous a megoldás!

 


Ismeritek már a Geek&Gorgeous márkát? Remélem igen, hiszen korábban már ebben a cikkben meséltem pár termékről, de semmi gond, ha ismeretlen még, mert ebben a posztban sok terméküket bemutatom.

Először is, azoknak, akiknek nem ismerős még a márka: a Geek&Gorgeous egy magyar márka (hurrá, végre egy újabb zseniális hazai márka a piacon!!!!), amit a Krémmániáról már biztosan ismert alapító tag, Rácz Judit és a Helia-D közösen hozott létre. Amikor hallottam a márka indulásáról és arról, hogy ki áll a brand mögött, biztos voltam benne, hogy minőséget fogunk kapni, remek hatóanyagokkal és nagy szakértelemmel.

Nem tudom, hogy ti hogy vagytok vele, de én már néha nagyon unom, hogy mindig külföldről kell rendelnem egy vagyon szállítási költséggel, ha bármi minőségi terméket szeretnék beszerezni, azt hiszem elérkezett az idő, amikor itthon is már kényelmesen hozzájuthatunk olyan magas színvonalú termékekhez, amiket eddig külföldi oldalakon vadásztam.

Tudtátok, hogy a G&G egy teljesen tudatos márka, akik kerülnek mindenféle káros, irritáló hatású és kétes összetevőket a formuláikban? Termékeik csomagolásánál is a minimalizmusra törekednek, nincs semmi felesleges cicoma, belül pedig magas mennyiségű hatóanyagú terméket kapunk. Amit még én sem tudtam, hogy minden eladott termékből 1 eurót jótékony célra fordítanak a bevételből. Mi a Geek&Gorgeous? Tudatos, tiszta és jó.

Rengeteg mindent próbáltam ki az elmúlt időben, szeretek új termékeket tesztelgetni, azonban néha ennek a bőröm nem örül, a kötelező maszk viselés okozta pattanásokról meg már nem is szeretnék szót ejteni. Ezért elhatároztam, hogy egy letisztult, fix alap rutint szeretnék kialakítani hosszú távra és mellé beépíteni kiegészítő kozmetikumokat. Az elmúlt egy hónapban már a Geeek&Gorgeous termékeit használtam az alap rutinomban és nem csalódtam, egy cseppet sem!

Ehhez a rutin kialakításához remek időben érkezett a 101 Jelly joker! Szép összetevőkkel, hatékony arclemosót kapunk, nagyon szuper áron. Nagyon szeretem a formulát, egy rendkívül gyengéd, tökéletes gél állagú lemosót képzeljetek el, ami a makacs szempillaspirállal is elbánik és gyönyörűen tiszta bőrt varázsol.100%-ban illat- és színezékmentes, nem habzó formula, teljesen bőrkímélő, mégis extra hatékony. A 150 ml-es kiszerelést 2690 forintért rendeltem a skinsmart.hu oldalról, egy arcmosáshoz egy borsónyi mennyiség bőven elég, így kedvező áru és még gazdaságos is. Nem okozott irritációt, ha gyulladás van a bőrömön, akkor azt vettem észre, hogy sokkal gyorsabban visszahúzódik és nyugtatja a bőrömet.


Rendeld meg itt: https://skinsmart.hu/jelly-joker.html

Az arctisztítás után nem maradhat el egy szuper tonik sem, így szintén örültem, hogy most dobták a piacra a 101 Liquid hydration tonikot. 5% panthenolt tartalmaz, valamint például Lactic Acidet is, erősíti a bőr védőrétegét és a legjobb hidratáló és nyugtató hatású kozmetikum. Ha esetleg pattanásom van vagy száraz terület, másnapra mindig szebb lesz a bőröm és kevésbé irritált.  Szintén 100%-ban illat- és színezékmentes, vizes bázisú termékről van szó, gyorsan felszívódik, ezáltal könnyedén folytatható a rutin. Egyedül azt sajnálom, hogy jelenleg még csak 110 ml-es kiszerelésben kapható (remélem lesz belőle nagyobb is, mert én tuti örülnék, ha sokáig lenne otthon belőle J!), azonban kedvező az ára 1990 Ft-ba kerül, szintén a skinsmart.hu oldaláról rendeltem.


Rendeld meg itt: https://skinsmart.hu/liquid-hydration.html

Ha már szép tiszta a bőrünk, jöhet egy kis hámlasztás is az egyik ikonikus termékükkel a Cheer up 6% Mandelic +BHA Liquid hámlasztó folyadékkal, amit a Skinsmart csapatától kaptam ajándékba. Ezúton is köszönöm szépen, hogy lehetőséget kaptam a tesztelésre! Alapvetően kombinált és zsíros bőrre javasolják, hiszen tökéletes megoldást nyújt a kellemetlen pattanások és az esetleg utána maradó foltok/hegek/pórusok ellen is úgy, hogy nem csak a bőrfelszínt hámlasztja, de a pórusok belsejét is. Természetesen összetevőiből adódóan gyulladáscsökkentő és olajtermelést szabályozó hatással is rendelkezik. Kifejezetten szeretem a vízszerű állagát, pár cseppent a tenyerembe helyezve paskolom bele a bőrömbe, nekem ez a módszer vált be a legjobban a felvitelre. Arra mindenképpen figyeljetek oda, hogy reggeli használat mellett semmiféleképpen ne felejtsétek el a fényvédő krém használatát! Én többnyire csak az esti rutinban szoktam használni, de tényleg sokkal egyenletesebb a bőrfelszínen és sokkal gyorsabban eltűnnek a gyulladt pattanásaim is. Az olajtermelés szabályozásáról sajnos nem tudok véleményt mondani, mivel többnyire este használom, szintén 100%-ban illat- és színezékmentes, 100 ml-es kiszerelése 7400 ft, azonban ne ijedjetek meg, mert nagyon hosszú ideig elegendő lesz a 100 ml! Tényleg sokkal szebb, üdébb és egységesebb, egészségesebb bőrképet láthatunk a tükörben a használata után.


Rendeld meg itt: https://skinsmart.hu/cheer-up.html

Azonban egy jó hidratáló szérumról sem szabad megfeledkezni, ami nem más, mint a HA 5 Light szérum, amit szintén a Skinsmart csapatától kaptam tesztelésre, hálásan köszönöm a lehetőséget még egyszer! A Light verziót én mindenképpen kombinált, zsíros vagy normál bőrre javasolnám, ugyanis egy nagyon kellemes, könnyed formulát kapott, ami gyorsan beszívódik és könnyen folytatható a rutin. 5 különböző hialuront tartalmaz, ezáltal hidratálja a bőrt, feltölti és hozzájárul a bőr nedvességtartalmának megtartásához. Természetesen ez is erősítő a bőr védőrétegét és egy esetleges szárító kezelés után is enyhülést hoz a bőrnek! 30 ml-es kiszerelésben kapható és 2490Ft-ba kerül.


Rendeld meg itt: https://skinsmart.hu/ha-5-light.html

A végére szintén két szuper terméket tartogattam, az egyik a 101 aPAD szérum, ami egy 20% Azelain-származékot tartalmaz,a formulája szintén zseniális, nagyon könnyed, gyorsan beszívódó fluid formula. Miért próbáld ki az aPAD szérumot? Mindenképpen javaslom, ha nem csak a pattanások ellen szeretnél egy hatásos szert, de esetleg a pigmentfoltokra is. Halványítja a foltokat, remek kozmetikum a túlzott olajtermelés ellen! Továbbá kiváló gyulladáscsökkentő és hidratáló készítmény! Tényleg egy remek termék, aminek nagyon örülök, hogy megvettem, mert sminkkel és smink nélkül is sokkal szebb a bőröm összképe! Szintén a Skinsmart oldaláról rendeltem, a 30 ml-es kiszerelés 2990Ft.


Rendeld meg itt: https://skinsmart.hu/apad.html

És végül az abszolút jolly joker esti kezelésem része lett az A-Game 5, ami számomra a tökéletes éjszakai kezelés! 0.05% Retinal szérum, ami egy közepes erősséget jelent és a retinol nagytestvére. A retinal előnye, hogy kisebb mértékben okozhat irritációt (nekem például semmilyen formában nem okozott), ugye sokan azért tartanak a retinol termékektől, mert gyakran kellemetlen irritációt okoz. Az A-Game első használata után úgy éreztem, mintha kivasalták volna az arcomat. Egy ilyen koncentrátumú retinal már tökéletesen elegendő a finomvonalak és a ráncok enyhítésében, gyönyörűen egyenletessé teszi és sokkal feszesebbé a bőrt. A Skinsmart oldalán egyébként azt is megtanultam, hogy a retinal elvileg 10x hatékonyabban használódik fel a bőrben, mint a retinol, szóval, ha már régóta vágysz egy retinol termékre, nyugodtan ajánlom ezt a retinal szérumot! Én nem tudom elképzelni az esti rutinomat nélküle! J 28 ml-es kiszerelésben kapható és 3690 forint, ami brutálisan jó ár érte! Ja és a csomagolás? Über cuki!


Rendeld meg itt: https://skinsmart.hu/a-game-5.html

 

Összességében azt tudom elmondani, hogy büszkék lehetünk Juditra és a Helia-D csapatára, hogy egy ilyen remek márkát kreáltak és lehetővé teszik, hogy kiváló minőségű, magyar termékeket vásárolhassunk kedvező áron. Egy hónapja minden nap használom a fent említett termékeket és végre kezd olyan lenni a bőröm, hogy smink nélkül is szívesen kilépek az utcára. Sajnos a maszkviselés számomra sok pattanást okoz, így kell a megfelelő rutin! Ezek a termékek olyan alapdarabok, amikkel könnyedén felépíthetünk egy tudatos, szuper rutint!



 

Szandi

 

 

 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések