ROSEBROWN HAIR: VÉGRE EGY TREND, AMI A BARNÁKNAK TÖKÉLETES


ANTIQUE ROSE |  Another take on the rosy trend that can be customised to any skin tone.  Color by director Sue Liew Styling by @karllkyl at #salonvim 313.209 Likes, 17 Comments - Estilo y Forma (@estiloenlinea) on Instagram: “#Kissed by a #rose ...#rosegold that is. ❤️ With so many shades of red to pick from, which will you…”
Az idei trendek közül a rózsabarna haj volt az, amire elsőre igazán felkaptam a fejemet, hogy milyen szép.  Minden évben szebbnél szebb és néha igen őrült hajtrendek látnak napvilágot, azonban kevés van, ami a barna hajon is ugyanolyan szépen mutatna, szőkék előnyben!
A rózsabarna haj 2018 legtrendibb pasztellárnyalata, amit a barnák is imádni fognak
Az elmúlt hónapokon rengeteg kép árasztotta el a Pinterest oldalát, ahol gyönyörű hajkoronák tömege jelentek meg rosebrown hair hashtaggel.  Szerintem csodaszép az összhatás a barna és a rózsás árnyalat között. Egy ideje már bennem van, hogy váltanom kellene, kicsit meguntam a sima hajamat és kipróbálnék valami újdonságot, amivel felfrissíthetem a külsőmet. Ami miatt kicsit aggódom, hogy soha nem volt még festve a hajam, így félek a károsodástól. Természetesen szükség van ebben az esetben is leszívatásra, azonban nem kell az egészet roncsolnod vele. Továbbá az is kérdéses, hogy mennyire megvalósítható ez a technika itthon. Én sokszor bajban vagyok a fodrászokkal, hiszen gyakran előfordul, hogy a hajam rövidebb lesz, mint szerettem volna vagy éppen nem olyan a formát kaptam, amit elképzeltem.  Nektek is volt már hasonló problémátok fodrásszal? 
Az Allure magazin által kiderült, hogy Ausztráliában gyökerezik az új trend, méghozzá  egy Thi Thao Tu nevezetű fodrász kezének köszönhető 2018 egyik leggyönyörűbb hajtrendje. A magazin többek között azt is megosztja, hogy Olaplex hajszőkítőből, valamint vörös és barna hajszínezőből tevődik össze az általa kreált csodaszép árnyalat. 
Pretty Chocolate Rose Gold Hair Color Ideas 8Subtle Burgundy Balayage for Rich Chocolate Hair
Az Allure magazinban megjelent cikk: https://www.allure.com/story/rose-brown-hair-color-trend
Az elmúlt években erőteljes bedobással hódítanak a világos pasztellárnyalatok, azonban ezek az árnyalatok nem olyan szépen mutatkoznak és kelnek életre a barna hajon, mint a szőke hajkoronán. 
Ezért is kicsit félve gondolok a váltásra, de határozottan szükségem van egy kis változásra.  A Pinteresten rengeteg kép között válogathattok és inspirálódhattok, ha változtatni szeretnétek. Az árnyalatok mélysége között vannak eltérések, természetesen minden alap árnyalathoz meg kell találni a tökéletes rózsás színt, hogy jól harmonizáljon. Nekem inkább a visszafogottabb árnyalatok jönnek be.  Végre egy trend, ami a barnáknak tökéletes!
subtle blushed pink/lilac balayage lob.waved bob. @shurie
Nektek, hogy tetszik? Bevállalnátok?

 Az összes kép forrása: pinterest.com 

Szandi





Megjegyzések

Népszerű bejegyzések