NIVEA MICELLÁS SAMPON TESZT

A micellás víz már egy ideje berobbant a köztudatba és nagy szeretettel alkalmazzuk mindenféle formában a hétköznapok során. A Garnier micellás víz az egyik legkedveltebb a piacon, mellette már micellás géles állagú lemosókat is találhatunk és természetesen a gyártók itt nem állnak meg. Nem sok információm van a mostani termékről, így teljes mértékben az én tapasztalataimról olvashattok a mai bejegyzésben. A Nivea piacra dobott 2 micellás sampont, amit a Müllerben találtam és egyből felkeltette az érdeklődésemet. Más drogériákban én még nem találkoztam ezzel a termékkel, javítsatok ki kérlek, amennyiben Ti már máshol is láttátok. Kétféle változatban kapható, a menta színű a zsíros haj tisztítására javasolt, míg a magenta színűt érzékeny fejbőr ápolására ajánlják. A Müllerben ez a kettő változat van, 999 forint és 400 ml-es kiszerelésben kapható, így igen gazdaságos.
Legszívesebben a magenta színű, érzékeny bőrre való változatott vásároltam volna meg, azonban az én hajtöveim viszonylag gyorsabban zsírosodnak ezáltal a menta változat tesztelésének volt értelme. Egyedül az illata zavart, a citromfű illata igen karakteres a samponban, amit én nem igazán kedvelek, azonban a másik változatnak sokkal kellemesebb illata volt, végül csak megvettem a saját hajtípusomnak megfelelő sampont.
A sampon géles állágú, tökéletesen habzik és hajmosás után is érezhető a citromfű illata. Akik kifejezetten szeretik ezt az illatot, azoknak biztosan nem jelent problémát, az én orromnak annyira nem jön be ez az illat, de az OGX hajápoló olaja után már nem is érződik annyira intenzíven. Gondolom, inkább arra vagytok kíváncsiak, hogy mitől is jó, hogy ez egy micellás sampon? Őszintén ez volt az ok, hogy én is megvettem.
Az alap működése nagyon hasonló, sőt szinte megegyezik a micellás víz hatásával. A micellás vízben és ebben a sampon is megtalálható részecskék, tehát maga a micella megköti és magába zárja a szennyeződéseket. A sampon esetében a szennyeződés mellett a zsiradékot is magába zárja, ezáltal sokkal hatékonyabb a fejbőr és a hajtövek tisztítása, mint egy átlagos samponnál.

Pár hete már aktívan tesztelem ezt a sampont, hogy igazi véleményt mondhassak róla Nektek, azonban szeretném kifejezni, hogy az általam alkotott vélemény, csak az én véleményem, a tapasztalataim alapján és természetesen mindenkinek más típusba tartozhat a haja, más lehet az, amit kedvelünk és utálunk.
Amit nagyon szeretek a samponban az a géles állaga, úgy érzem, hogy valóban hatékonyan tisztítja a fejbőrt.  Egy alkalommal kétszer szoktam sampont alkalmazni, majd utána balzsamot viszek fel a hajvégeimre. Hajszárítás után határozottan puhának éreztem a hajkoronámat, szép fényes és egészséges képet láttam a tükörben.
Ami nem tetszett az a citromfű illata (ez az én személyes szociális problémám, hogy nem szeretem), az illata azonban nem volt kizáró ok, hogy elfelejtsem a vásárlást és milyen jól tettem.

Összességében úgy gondolom, hogy hatásos a sampon, a tisztító ereje határozottan érezhető minden hajmosás során. Az én fejbőrömnek nem okozott irritációt, nem korpásodott be tőle a fejbőröm. A legfontosabb kérdést azonban még nem tettük fel, lassabban zsírosodott a hajam a használatától? Kedden, szerdán és vasárnap szoktam hajat mosni, így talán ki kellene próbálnom, hogy milyen eredményt érek el, ha megmosom vasárnap és várok, azonban nálam ez már egy kialakult, szinte már kialakult rituálé. A szerda és vasárnap közötti időszakban talán jobban tesztelhető a felvetett kérdés. Szerintem jobban bírta a hajam, mint más samponoknál, de nem gondolnám, hogy ezt a heti 3 alkalmat lecsökkentem idővel a sampon miatt. Ár-érték arányban abszolút megéri, tiszta és ragyogó hajkoronát kaptam a használata után.

Szandi

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések