MARIO BADESCU CUCUMBER DUO HIHETETLEN AKCIÓS ÁRON?!



Halihó lustázók! Remélem kihasználtátok a hosszú hétvége minden pillanatát, feltöltődtetek energiával és kipihentétek magatokat. Én egy picikét elutaztam most ezért is volt egy kisebb csend a blogon, feltöltődve újra itt vagyok és egy szuper akciót hoztam el Nektek. A Mario Badescu márkáról már korábban írtam egy kis ismertetőt és egy terméket is teszteltem, ezt a bejegyzést ITT megtaláljátok. A mai bejegyzés egy Beauty Bay haul lesz rövid ismertetővel és első benyomásos véleménnyel. A Beauty Bay oldalán számos ismert high – end márka termékeiket, valamint olcsóbb árkategóriás termékeket is árulnak igen széles választékban. Ezen az oldalon árulják a híres Mario Badescu márkát, így vámok fizetése nélkül egyszerűen megrendelhetjük Magyarországra is a kiszemelt termékeket.  Ezekben a hónapokban a karácsonyi csomagokat a cégek online áruházai rendkívül jó áron árusítják, én is így jutottam a 9 eurós arcpermet és 22 eurós arcmaszk duóhoz mindössze 10 euróért. Jól hangzik, ugye?! A karácsonyi időszakban kb. 20 euró volt ennek a csomagnak az ára, azonban most mindenki kiárusítja a karácsonyi csomagolásban lévő termékeiket, amit én egyáltalán nem bánok, hiszen ki az, aki nem szeret egy csomó pénzt spórolni? A két terméket egy szép karácsonyi csomagolásban kaptam, nekem nagyon bejön a márka által képviselt dizájn, letisztult, egyáltalán nem viszik túlzásba a külcsínt, azonban mégis nagyon high- end hatást kelt.  

Az egyik termékem a Mario Badescu Facial Spray with aloe, cucumber and green tea, tehát arcpermet aloe verával, uborkával és zöld teával. 118 ml-es kiszerelésű az enyém, van még egy nagyobb 236 ml-es változat is, kb. 14 euróért. A kisebb verzió ára 9 euró. Először is a csomagolásról röviden: ahogy korábban is említettem nekem nagyon tetszik a Mario Badescu termékek letisztult csomagolása, aminek nincs olcsó érzete. A szórófej kiemelkedően jó, nem egy helyre jön ki belőle minden, hanem egyenletes széles sávban permetezhetjük vele az arcunkat.  A három összetevő együttesen nyugtatja a bőrt, az uborka jól hidratál és a zöldtea pedig antioxidánsokkal gazdagítja bőrünket. A permet gyorsan felszívódik, nincs ragacsos érzet utána és az illata is kellemes. Az első benyomásom határozottan pozitív, reggelente szuper ébresztő a bőrömnek. A hidratáló hatása szerintem nagyon erős egy sima arcpermethez képest, puhának és frissnek éreztem a bőrömet a használata után.


A másik termék a dobozban a Cucumber maszk volt, ami 56 grammos kiszerelésben kapható (egyébként azt elfelejtettem az elején, hogy mindkét termék full size volt, szóval hiperszuper jó deal volt ez a vásárlásom), kb. 22 euróért.  A külső itt is nagyon egyszerű, minden információt tartalmaz a tégely, amire szükségünk lehet. A tégely szerencsére nagyon jól zár, amire szükségünk is van, hiszen ez a maszk egy nagyon folyékony állagú termék. Számomra meglepő volt, hogy hígabb, mint egy joghurt, a többi maszkomhoz viszonyítva nem találkoztam még ennyire folyékony arcmaszkkal.
A doboz ajánlása szerint jártam el, először az arcpermetet alkalmaztam majd vékonyan felvittem az egész arcomra a maszkot. 15-20 perc alatt teljesen megszáradt, az utasítás szerint még egyszer a már megszáradt arcmaszkra is fújtam a permetről, majd ezután langyos vízzel lemostam. Az eredmény határozottan tiszta és puha arcbőr.

A mariobadescu.com oldalon a maszkot kombinált/zsíros bőrre ajánlják.  Heti 2-3 alkalommal javasolt használni. Amit ígér: erőteljes tisztító hatású maszk, hatékony mélytisztító, segít összehúzni és csökkenti a pórusokat. Ebből szinte mindet kivétel nélkül kiválóan teljesíti, a pórusok összehúzásában/csökkentésében szerintem nem létezik olyan termék, ami 100%-os teljesítménnyel működne, így ezzel a funkciójával is elégedett vagyok. Az első alkalom után nem okozott irritációt, pihe-puha arcbőrt azonban igen!

Ha Ti is szeretnétek benevezni erre a remek akcióra, akkor a következő linkre kattintva megvásárolhatjátok ezt a remek párost szuper áron!

Remélem hasznos volt ez a bejegyzés, jó vásárlást Nektek!



Szandi

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések