Apivita Bee Radiant - új termékcsalád: LETESZTELTEM AZ ÉJSZAKAI KRÉMET ÉS A SZEMKÖRNYÉKÁPOLÓT, ITT AZ ÍTÉLET

 

Már nagyon vártam, hogy újra gép elé üljek és hozzak Nektek valami „finomságot”. Az elmúlt időszakban tudom, hogy nem igazán volt itt és a Youtube csatornámon tartalom, inkább Instagramon voltam aktív.


Néhány hete kaptam tesztelésre az Apivita egyik újdonságát, amit úgy terveztem, hogy minimum egy hónapig fogok használni mielőtt, mesélnék róla, de annyira gyorsan kialakult róla egy első és egy nagy benyomásom, hogy muszáj billentyűzetet ragadnom.

Korábban más meséltem Nektek az Apivita márkáról ITT és ITT, szerintem elmondható, hogy egy újabb olyan márka érhető el Magyarországon, ami nem csak a tudatos bőrápolók számára lesz szerelem. Nem is olyan régen érkezett hozzám az Apivita új termékcsaládjából, Bee Radiant termékek közül egy éjszakai krém és egy szemránckrém. Nagyon boldog voltam, rendkívül jókor jött ez a csomag, ugyanis elhasználtam minden éjszakai krémemet és éppen nagy vadászatban voltam, hogy mit vegyek, mit is kellene kipróbálnom.

Az éjszakai termékek esetén egyébként szintén válogatós vagyok, nappal nem szeretem, ha nem lehet a kozmetikumokra sminkelni, nem szeretem, ha csomósodik, vagy ha esetleg átfényesedik a bőröm. Amíg nappalra egy könnyebb állagú hidratálót használok, éjszakára  - kifejezetten télen- szeretem a picit testesebb krémeket, azonban nem azokat, amelyek teljesen eltömítik és elnehezítik a bőrt.

A Bee Radiant termékcsalád alapjáraton egy bőrmegújító és méregtelenítő termékcsalád, tehát nem egy erős bőröregedés elleni készítmény, azonban 26 évesen igenis fontos elkezdeni nagyobb figyelmet fordítani az apróságokra is és az első jelek megjelenésére, valamint csökkentésére tökéletes választás lesz ez a termékcsalád (kifejezetten ajánlom a 25-30-as korosztálynak! J).



Nézzük csak közelebből az éjszakai krém aktív hatóanyagait:

Aktív anyagok, forrás: dermaonline.hu:

„Fehér bazsarózsa kivonat, szabadalmaztatott propolisz kivonat, kukorica-glikogén és természetes glycoin tartalma fokozza a bőr létfontosságú sejtfunkcióit, növeli a kollagén-, elasztin- és hialuronsav-képződést, fokozza a sejtek anyagcseréjét és a hidratációt, és erős antioxidáns védelmet nyújt.

Mikroalga (Rodela Violacea) kivonat tartalma elősegíti a méregtelenítést.

Sütőtök enzimek és gyümölcssavak lágy hámlasztó hatásával segíti a bőr megújulását, és fényesebb, simább bőrt nyújt.

Vadrózsa infuzum (növényi forrázat) tartalma védi a bőrt a szabadgyökök káros hatásaitól, hozzájárul a bőr megújulásához és hidratálásához.”

Az összetevői mellett szeretném kiemelni a krém állagát: számomra – főleg ebben a téli időszakban- a tökéletes hidratáló krém. Nem túl testes, azonban mégis rendkívül jól hidratál és gyorsan felszívódik, nem nehezíti el a bőr felszínét. Persze a csomagolás nem számít, de annyira szép üvegcsét kapott, hogy már ránézésre is a luxuskényeztetés érezteti. Az illata számomra nem okozott gondot, ha nagyon érzékeny vagy az illatokra, akkor mindenképpen szagolgasd meg egy gyógyszertárban a tesztert, de egyébként egy általános hidratáló illata van, semmi extra, kellemetlenül fölösleges illat.

Az elmúlt napokban azt vettem észre, hogy nagyon nagy szeretettel nyúlok a krémhez, sőt várom esténként, hogy használjam, ami azért sokat elmond, ugye? Minden használata után másnap reggel olyan puha bőrrel ébredek, hogy legszívesebben csak fogdosnám a bőrömet (de persze ezt nem teszem, mert nem akarok ronda ragyákat, aminek az eltűntetésével majd kínlódhatok).

Ha egy szuper jó hidratálót kerestek éjszakára, bátran ajánlom Nektek ezt az Apivita Bee Radiant éjszakai hidratálót! Rendelni innen tudtok (valamint az Apivita termékeket értékesítő gyógyszertárban is megvásárolható): https://www.dermaonline.hu/apivita_bee_radiant_bormegujito-es-meregtelenito-ejszakai-gel-balzsam-50_ml?utm_source=argep&utm_medium=cpp&utm_campaign=direct_link

Kiegészítő kezelésként használom hozzá esténként a szemkörnyékápolót, amit itt tudtok megnézni:  https://www.dermaonline.hu/apivita_bee_radiant_bororegedes-es-faradtsag-jelei-elleni_szemkornyekapolo_15_ml?keyword=APIVITA%20BEE%20RADIAN

Mivel nincsenek olyan megjelent ráncaim, amin bármilyen látványos változást érhetne el, így erről a hatásáról nem tudok beszélni, azonban arról igen, hogy már a megelőzéshez is remek választás. Könnyen eldolgozható krémről van szó, amit én úgy viszek fel, hogy egy napszemüveget képzelek a szemem köré és az érintett területre kell a szemkörnyékápoló. Külön piros pont jár a kiszerelés kivitelezéséért, egy szemkörnyékre való terméknél én kifejezetten szeretem ezt a kinyomós dizájnt. :) 

Tudom, hogy nem egy drogériás árkategória, azonban hosszú távon jobban jártok, ha egy picit többet áldoztok egy-egy jó minőségű termékre, mint az Apivita termékei, ugyanis lehet, hogy az olcsóbb termékek jól hangzanak, de nagyon sok kárt tehetnek, amit később költséges lesz orvosolni. Továbbá lehet, hogy drágább, azonban igen gazdaságos az 50 ml-es kiszerelés!

Nagyon köszönöm a tesztelésre érkezett termékeket, azt hiszem megtaláltam a kedvenc éjszakai krémemet, ami nem csak jól mutat a polcon, azonban remek is!


Szandi

 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések