Ziaja ajándékutalvány? Igen és a Tiéd is lehet pár szuper termék!

 Hát sziasztok, újra itt!  Sajnos ezer éve nem volt már itt poszt, aminek több oka is van, viszont igyekszem újra visszatérni erre a platformra is! Remélem, azért vagytok még, akik szeretnek olvasni!

Izgalmas sorokkal nyitom meg újra a jó öreg régi blogos posztokat, ugyanis a Ziaja csapata jelezte felém, hogy már Ajándékutalványokat is lehet náluk kapni, ami kiváló ajándék ötlet lehet a család bármely tagjának!


A Ziajától én is kaptam ajándékba egy 5000 forintos utalványt, így gondoltam megyek és megnézem a budapesti Árkádban található üzletüket és veszek pár terméket tesztelésre. A Ziaja Neked utalványt személyesen az üzletekben tudjátok felhasználni, ebből 1000, 5000, 10000 forintos tételek vannak.

Online utalvány vásárlásra is van lehetőségeket 5000 és 10000 forint értékű címletekben, aminek a beváltására 12 hónap áll rendelkezésetekre. Nem kell aggódnotok, hogy nincs a közeletekben Ziaja üzlet, hiszen az online webshopon: https://www.ziajashop.hu/ egyszerűen fel tudják használni az utalványokat is!

Szeretnétek utalványt? Nem kell mást tennetek, csak írjatok egy e-mailt az info@superio.hu e-mail címre, hogy milyen címletekben és mennyi utalványt szeretnétek vásárolni és a fizetés részleteiről is tájékoztatni fognak. Nyugi, az egész folyamat nagyon egyszerű, hiszen kiküldenek egy díjbekérőt az utaláshoz, a fizetés beérkezését követően pedig 2-3 napon belül e-mailben fogjátok megkapni az utalványokat. Szerintem ez azért is egy nagyszerű lehetőség, mert valljuk be azért a pandémia mindenki életét felülírta. Sajnos nem tudunk annyit és olyan módon találkozni a családunkkal, mint korábban és a családi ünneplések formája is sajnos igen megváltozott. Ezzel az utalvánnyal azonban bármikor és online formában örömet szerezhettek minden Ziaja rajongónak!

Az ajándékutalvánnyal kapcsolatos bővebb tájékoztatásért látogassatok el a Ziaja oldalára: https://www.ziajashop.hu/ziajashop-ajandekutalvany.

Mint említettem a budapesti Árkád üzletet is meglátogattam, hogy személyesen is megnézzem az új üzletet és a termékkínálatot.

Ha az Árkádban jártok, mindenképpen látogassátok meg a Ziaja üzletét, mivel a család bármely tagjának találni fogtok valamit! A gyerekek szerintem odáig meg vissza lesznek a különböző mesés illatú gyermek tusfürdőkért vagy fogkrémért! J

A bőség zavarában én is alig tudtam dönteni, hogy mi jöjjön velem haza, ugyanis a Baltic home spa fit mangós illatú termékeitől teljesen odaáig meg vissza voltam, viszont mindenképpen szerettem volna olyan termékeket választani, amiket itthon a párommal együtt is jól ki tudunk használni.

Egy dologban biztos voltam, a Cupuaçu tusfürdőnek (https://www.ziajashop.hu/ziaja-cupuacu-tusfurdo-462) kötelező velem jönnie, mert annak a tusfürdőnek konkrétan tömény boldogság illata van és az egyik kedvenc Ziaja termékcsaládomról van szó. Bevallom mióta hazahoztam, csak azt a tusfürdőt használom, mivel eszméletlenül jó illata van és szuperül hidratál! J


Tudjátok a hajápolás számomra kiemelten fontos dolog (hurrá, hamarosan egy óriási Ziaja-s hajas poszt következik, nézzetek majd be! J) és a Ziaja Kakaóvajas termékcsaládot is nagyon szeretem, így gondoltam kipróbálom a kakaóvajas hajpakolást is, amihez eddig még nem volt szerencsém. Az első tapasztalatok: mesés illat, extra hidratálás, nem zsírosít, puha és fényes haj.

Abszolút újravevős hajpakolásról van szó és az ára is szuper: https://www.ziajashop.hu/ziaja-kakaovajas-hajpakolas-307?keyword=kaka%C3%B3va%20hajpak  

Az új Baltic home spa fit kollekcióból választottam egy 3in1 mangós tusfürdő-sampont is, micellás összetevőinek köszönhetően alkalmazható hajra, testre és arcra is és  csodás egzotikus mangó illata van és alig várom, hogy kipróbáljam, tökéletes nyári illat lesz: https://www.ziajashop.hu/ziaja-baltic-home-spa-fit-tusfurdo-es-sampon-3in1-910?keyword=mango

Ebből a termékcsaládból még vásároltam egy light textúrájú arckrémet is, ami tökéletes sminkalap is: Ziaja Baltic Home Spa fit light formula arckrém hidratáló, oxigenizáló hatással, 95%-ban természetes összetevőkkel, sajnos ezt nem találtam online, de szuper kis hidratáló.

Az alapos kézmosás talán még fontosabb ebben az időszakban, mint valaha, valamint a rengeteg kézfertőtlenítő használata miatt is nagyon fontos, hogy egy tápláló szappannal mossunk kezet és figyeljünk a hidratálásra. A teás fahéjas krémszappan csomagolása is nagyon megtetszett, biztosan később is újra fogom használni a tubust, de a termék illata is nagyon megfogott, egyáltalán nem tolakodó, nagyon kis finom illata van: https://www.ziajashop.hu/ziaja-folyekony-kremszappan-tea-fahej-458?keyword=K%C3%A9z

Anyukámnak még vettem egy mini krémet is kipróbálásra, Jasmine day cream anti-wrinkle SPF 6 krémet (https://www.ziajashop.hu/jazmin-124 ), nagyon sokféle mini terméket árulnak egyébként a pénztáraknál, így a full size megvásárlása előtt lehetőségetek van kipróbálni és nem csak krémekből, de samponokból és tusfürdőkből is vannak ám mini termékek! J

 



Nagyon szépen köszönöm a Ziaja csapatának, hogy hozzájárultak ehhez a poszthoz! Ha egy könnyen felhasználható utalványt kerestek ajándékba akár barátnak, barátnőnek vagy családtagnak, a Ziaja ajándékutalványával nem fogtok hibázni!

 


Szandi

 

 

 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések