Oh bana-na-na-na.. a legfinomabb hajpakolás, hello Garnier Hair Food


Oh bana-na-na-na…

Személy szerint én imádom a gyümölcsös dolgokat, főleg a finom gyümis termékeket, amiknek nincs semmi mesterséges illata, hanem a tömény gyümölcs érzetét kelti.

A Garnier márkának már jelenleg is igen széles volt a kínálata a hajápolási termékeket tekintve, aztán piacra dobták a hair food pakolásokat, amikkel aztán tényleg igazán taroltak (legalábbis nálam). A különböző gyümis illatok mellett most már van aloe verás változat is, de a banános, papayas, goji bogyós is szintén megtalálható a polcokon.

Kiszerelését tekintve 380 ml-es tégelyekben kapható és kb 2000 forint az ára. Ez elsőre soknak tűnhet egy drogériás pakolásért, de megéri az árát. Először is azt emelném ki, hogy ez egy 3in1 pakolás, tehát három különböző felhasználási módja van.

Használhatod tényleges pakolásként is, amit majd kiöblíthetsz a hajadból, használható hajbalzsamként is és használható száraz hajra hajvégápolóként is.  Nekem a hosszú hajamra  viszonylag kevés mennyiség is elegendő volt, mégis igen hatékony munkát végzett.
Az állaga igen krémes és sűrű, jól táplálja a hajat. A banános illata annyira isteni, hogy már csak egy kanalat kellene bele rakni és essünk neki. (de nem ehető!)

Leginkább hajpakolásként használom a hair food termékeket,  heti 2x, kb 10-15 percig szoktam felkenve pihentetni a fejemen, majd langyos vízzel jól kiöblítem, de balzsamként is imádja a hajam.
Az illata abszolút érezhető az egész fürdőszobában és hajmosást követően a hajam is megőrzi az illatát még másnap is.

Az eredmény pihe – puha fényes haj, finom illattal és egészséges hajvégekkel. További piros pont jár a márkának, hiszen a termék vegán, nem tartalmaz mesterséges színezékeket, parabént és szilikont. 98 százalékban természetes összetevőket tartalmaz.

Kipróbáltam már a papaya-s verziót is, valahogy nekem a banános lett a kedvencem, ettől volt a legpuhább a hajam.

A drogériák polcain már megtalálható, a dm-ben gyakran van rá kedvezmény!
Számomra ez a legjobb pakolás/balzsam, amit valaha is használtam!


Szandi

Népszerű bejegyzések