Ziaja üzletnyitó, bloggertalálkozó, ismerkedjünk meg a Ziaja márkával

No automatic alt text available.

Szerdán este hivatalos voltam a Campona-ban található Ziaja üzlet ünnepélyes megnyitójára, amiről most szeretnék beszámolni Nektek.
A hivatalos megnyitó előtt volt már szerencsém a Ziaja üzlethez, egy pár héttel ezelőtt jártam ott és vettem egy-két apróságot tesztelésre. A Manuka családból származó tonikot vettem meg illetve egy kókuszos ajakápolót, ezekről az Instagram oldalamon találhattok képeket (@beauty_tips_for_her).
Itt szeretném megragadni az alkalmat és köszönetet mondani a követőknek, csodálatosak vagytok, köszönöm, hogy követtek, velem vagytok és segítetek az utamon! :)


Visszatérve a Ziaja márkára, tehát szerdán hivatalosan is átadták a sajtó részére is az üzletet. Mint már említettem az üzlet a Campona-ban található és a választék lenyűgöző. Több, mint 400 termék közül válogathatnak a hölgyek, gyermekek és férfiak is egyaránt. A bőrápolási termékek mellett, óriási választékban találunk arcápolási és általános fontos krémeket is, mint például a vazelin, szúnyogcsípés elleni krém, napozó krémek hatalmas választéka, de akár férfi intim mosakodót is vásárolhatunk.


























Mielőtt említenék egy pár sort a márkáról, egy rövid elménybeszámolóval készültem Nektek. Nagyon izgatottan vártam már ezt a blogger találkozót/sajtóreggelit mivel egy ideje már szerettem volna a mancsomat rátenni egy jó pár Ziaja termékre. A hipermarketekben és a drogériákban megtalálhatóak a termékek egy része, viszont csak a híres kakaóvajas, kecsketejes, narancsos, kókuszos családdal találkozni többnyire, és ezekből is inkább egy-két arckrém, tusfürdő, sampon és kézkrém kapható. Egyébként a Ziaja-nak van egy hivatalos webáruháza is, ahol nem olyan nagy választékban, mint az üzletben, de sok-sok termék közül tudtok válagotni és házhoz rendelni, vagy akár személyes átvételre is van lehetőség. A weboldalt a következő linken érhetitek el: http://www.ziajashop.hu/


Már első alkalommal is megállapítottam, hogy milyen kedves és segítőkész volt az eladó az üzletben, így nem ért meglepetés, amikor az eseményen ugyanezzel a hozzáállással találkoztam. Mindenki nagyon kedves volt, a márka kozmetikusa a segítségünkre volt, így nyugodtan kérdezhettünk Tőle és tanácsokat kaphattunk a bőrünkkel kapcsolatban. A vendéglátás is eszméletlen volt, az ételek fő koncepciója a termékek köré épült. Olyan ételeket készítettek számunkra, amiket a Ziaja termékek inspiráltak. Az instagramon oldalamon további képeket találhattok az eseményről.



A sajtóeseményen a többi bloggerrel együtt lehetőségünk volt vásárolni az üzletben, így az alkalmat megragadva vásároltam még egy-két dolgot. A peelingek közül a saját részemre a Rose butter peelinget vettem meg, aminek az illata egyszerűen csodás, a szemcsék finoman tisztítanak. A másik peeling, amit egy kedves barátomnak vettem, az a tengeri algás peeling volt (erről még nem kaptam visszajelzést, de mindenképpen írok róla később), illetve szintén barátnők számára vettem még egy nagyon szuper terméket, ugyanis a Ziaja kreált egy C-vitaminos, antioxidánsokkal ellátott SPF 50+ napvédő arckrémet. A nagy hőségben figyelnünk kell az arcunkra is, hiszen a káros napsugarak felgyorsíthatják a bőr öregedését. A termékek ára nagyon kedvező, a napvédő 1695 forintba került, míg a peelingek 1195 Ft volt, tehát igen kedvező áron juthatunk hozzá nagyszerű termékekhez. És ha ez még nem lenne elég, hogy ilyen jó áron ennyi mindent vettem, 5000 forintos vásárlás felett egy ajándék  hűsítő uborkás-mentás arckrémet kaptam ajándékba (amivel kapcsolatban egy tippet a Facebook oldalamon találtok!) Érdemes figyelni, hiszen a júniusi akciójuk is nagyon jól hangzik, ha jól emlékszem 3500 forintos vásárlás felett egy Kókuszos trópusi tusfürdőt kaphatsz a vásárlásod mellé.

Ajándékba kaptunk egy nagyon aranyos kis neszesszert, aminek az a különlegessége, hogy jelzi a gyenge/ erős/ nagyon erős fénysugárzást. Ebben a neszesszerben az Olivás családból kaptunk egy mini kiszerelésű sampont és balzsamot tesztelésre, illetve több tesztert is. Amire nagyon kíváncsi voltam viszont, az az új Ziaja kakaóvajas barnulást elősegítő spray volt, amit már alig várok, hogy tesztelhessek élesben is. Az illata isteni, szóval már most nagy a szerelem. 2017-es nyár újdonsága ez a termék , az innovatív kakaóvajas barnulást segítő spray, használatával gyorsabban érhető el a ragyogó barna bőr. Természetes kakaóvaj és e-vitamin tartalmának köszönhetően ápolja és megakadályozza a bőr túlzott vízvesztését. Jól hangzik, ugye?

 Image may contain: 1 person


És akkor most magáról a márkáról: 

Aleksandra és Zenon Ziaja gyógyszerészként 1989-ben családi vállakozásként alapították meg a céget. A termékek változatossága és hatékonyságuk, a kiemelkedően magas minőség visszatükröződik a család növények és természet iránti szenvedélyében. Gyógyszerészeti tapasztalatait felhasználva Zenon Ziaja olyan terméket szeretett volna létrehozni, amely kombinálja egy gyógyszer gyógyító hatását és egy hatékonyan bőrbarát ápolótermék tulajdonságait. Így született meg az első Ziaja-termék, az olívaolajas krém, amely még ma is a legnépszerűbb termékek között szerepel.
A hazai, lengyelországi üzletben, több mint 1000 termék közül válogathatnak a vásárolók, de azért mi sem panaszkodhatunk. A legnépszerűbbek közé tartoznak például az Olívaolaj-, a Kakaóvaj-, a Kókusz-, valamint a Kecsketej- és a Narancsvaj-termékcsaládok.
Továbbá széles választékban olyan termékeket is találhatunk, amelyek főbb összetevői a természetből nyert manukalevél-kivonat, aloe vera, argánolaj, avokadóolaj, gyümölcs, jázmin, kamilla, körömvirág, pitypang, rózsavaj, szőlőmagolaj, tengeri alga, uborka.

Ami szerintem még nagyon szuper ebben a márkában, hogy nem tesztelik állatokon, így nyugodt szívvel veheted meg, hiszen senki nem szenvedt meg a Te szépségedért! Illetve a készítményeket úgy fejlesztették ki, hogy megfelelő PH-egyensúlyúak legyenek a bőr természtes védekezőképességének fenntarthatósága  érdekében.
A design letisztult, azonban szép, mégsem a csomagolást kell megfizetni, mint a legtöbb márkánál, hanem egy jó árban kapható, minőségi terméket vehetsz a kezedbe.
A márka igen sikeresen, hiszen már 32 országban jelen van,  a Ziaja csapat már gőzerővel dolgozik, hogy minél több emberhez eljuthassanak a termékek.

A Ziaja-termékeket Magyarországon a Superio Kft. forgalmazza hipermarketekben, drogériákban és webáruházakban. A márka termékei a Ziaja Neked-üzlet mellett online is megvásárolhatóak, mint már említettem korábban a fenti linken.

Összességében én ajánlom Mindenkinek ezeket a termékeket, érdemes kipróbálni hiszen tényleg nagyon kedvező áron jó minőségű termékekhez juthatunk hozzá. A választék óriási, biztos vagyok benne, hogy mindenki megtalálja a számára tökéletes terméket. A Ziaja termékek cruelty free termékek, tehát nem tesztelik őket állatok és ez számomra nagyon fontos, ezért itt szeretném felhívni a figyelmet egy jelenlegi fontos eseményre, ugyanis a The Body Shop Magyarország petíciót indított az állatkísérletek betiltása érdekében.

A linket és további információt itt találhattok: https://the-body-shop.hu/allatkiserletek-betiltasa


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések