May empties


Sziasztok! :)

Egy ideje már nem volt bejegyzés a blogon ennek sajnos több oka is van, amit láthattatok Insatgramon illetve a másik kevésbé negatív ok, hogy az államvizsgámra kellett készülnöm, amit jelentem, hogy a mai nap folyamán sikeresen elvégeztem! Juhéé, az elmúlt egy hónapot csak tanulással töltöttem, így nem volt időm a blogra, illetve a laptopom is odalett, szóval nagyon stresszes volt ez az időszak, de végre most visszatértem és a jövőben sok sok újdonság érkezik majd, amiknek az érkezését én is izgatottam várom, hogy tesztelhessem a termékeket.


A májusi hónapban nagyon sok termék elfogyott, volt, aminek nagyon örültem, mert már meguntam a terméket vagy nem volt annyira jó, de voltak benne olyanok, amiket szívesen ajánlanék Nektek is! Ebben a bejegyzésben nagyon vegyesen lesznek a termékek, háztartási terméktől kezdve, arcápolási, testápolási, hajápolási és még egy férfi termék is lapul a dobozkában. Egyébként ezt a dobozt a Jyskben vásároltam egy márványos mintázatú dobozzal adják, szerintem iagzán jól mutat, ha jól emlékszem, amikor megnyitott a budapesti Árkádban a Jysk üzlet, írtam is róla a blog Facebook oldalán, ott megtaláljátok a képet is a dobozkákról. Akciósan én 600 forintért vettem a kettőt, ha jól emlékszem kb 1200 forint körüli ára van a kettő doboznak, de szerintem még ennyiért is nagyon megéri. 

Szóval akkor kezdjük el a bejegyzést, mert ez nem lesz rövid. Az elmúlt hónap során azt éreztem, hogy túl sok dolog van, ami felhalmozódott a lakásban és mindig csak újabb és újabb finomságokat, kozmetikumokat vásárolok, így nagyon nehezen fogynak el a meglévők. Például az elmúlt hetekben a Tesco-ban volt egy nagyon jó akció, a Ziaja tusfürdőket 1+1 akcióban árulták, tehát 500 forint/db, szóval kettő fél literes tusfürdőt vettem ezer forintért, ami nagyon jó ár, a probléma az, hogy rögtön négy landolt a kosaramban, de sebaj...tusfürdőre mindig szükség van! Egyébként a kókuszos, kecsketejes, narancsos és kakaóvajas változatból vettem, a narancsosnak eszméletlen illata van, mint amikor felbontasz egy friss narancsot és megcsapja az orrodat a kellemes friss narancs illata. Na de térjünk vissza a mai bejegyzés témájához, az elfogyasztott termékeimhez. 




A Dove avokádós testápoló viszonylag egy új termék, így muszáj volt kipróbálnom. Eléggé száraz szokott lenni a bőröm, én minden este szoktam használni testápolót, szóval örültem a nagy kiszerelésnek. Ezt a terméket még a Glamour-napok alatt vásároltam és kb 1200 forintba került, ezért az árért egy tisztességes kiszerelésű terméket kap az ember. A testápoló avokádó olajjal és körömvirág kivonattal van gazdagítva a bőr megnyugtatására szolgál. Az állaga nekem nagyon tetszett, kicsit hígabb volt, nem az a sűrű, zsírosabb, testesebb testápoló. Nem hagyott a felvitel után ragacsos érzetet és nagyon gyorsan beszívta a bőröm. Határozottan ajánlom Nektek ezt a testápolót nyárra (én személy szerint utálom nyáron a nagyon sűrű, nehezen szívódó testápolókat), ezt a Dove testápolót próbáljátok ki. Ezzel együtt jött ki a kókuszos változata is, szerintem az lesz a következő, amit kipróbálok. 

A következő termék az egy Glade illatfrissítő spray, Bamboo Garden illattal, hogy pontosabb legyek. A mellékhelységben és máshol is előnyben részesítem azokat az illatokat, amik nem tömény, édes virágmezőt varázsolnak a lakásomba. Valahogy ezektől a termékektől mindig rosszul vagyok és fejfájásom lesz. Azonban ez egy nagyon szolid termék, kellemes, frissítő illattal. A problémám az volt vele, hogy viszonylag gyorsan fogyott el, de egyébként nem rossz termék, ha valami visszafogottabb légfrissítőre vágytok. 

A harmadik termék a képen egy fehérítős fogkrém, amihez már eleve úgy álltam hozzá, hogy oké ez is azt ígéri, de úgyse lesz olyan az eredmény, DE ez a fogkrém tényleg csinál valamit. Optikailag biztosan fehérebb utána a fogam és hosszabb használat után azt tapasztaltam, hogy összességében fehérebbek a fogaim. Ez a termék a Blend-a-Med 3D White Luxe Glamorous fehérítő fogkrém. AZ ára nem vészes (kb 1000 forint) így érdemes kipróbálni, ha éppen egy fehérítős fogkrémet kerestek!

A következő csoportban arcápolási termékekről fogok véleményt adni. A Garnier Micellás vizet szerintem mindenki imádja és szeretettel használja. Amikor megláttam, hogy már külön kombinált arctípusra is van külön micellás víz mattitó hatással, muszáj volt kipróbálnom. A termék önmagában jó, szépen leszedi a sminket, alapos, nem irritált így jóban voltunk. Viszont egy idő után már nagyon untam, 400ml-es volt a kiszerelés és nagyon sokáig elég volt. Ezt leszámítva nagyon jó micellás víz, 1699 forint körüli árban van, ennyiért nagyon megéri, ha titeket nem zavar, hogy éppen sok sok hónapig kell használni. 

A The Body Shop E-vitaminos arcápoló termékcsaládról volt már egy bejegyzés a blogon. Én nagyon szerettem ezt a lemosót, mert tényleg gentle, ahogy ezt a termék ígéri is, azonban annyira nem volt jó, hogy közel 4000 forintért újra megvásároljam. Ezért az árért mindössze 125ml terméket kapunk. Persze nem azt mondom, hogy nem volt jó a termék, mert jó volt és szerettem csak például az 1500 forintos Bioré (a Müllerben már kapható) sokkal jobban megéri, nagyobb is és a hatása is sokkal jobb. Ha szeretitek a márkát vagy éppen kipróbálnátok valamit és belefér a keretbe az ára, akkor nyugodt szívvel ajánlom ezt a lemosót! 

A Diadermine tonikját is elhasználtam, amiről nagyon vegyes tapasztalataim vannak. Azért  vásároltam meg ezt a tonikot, mert a magas ph tartalma nagyon szimpatikus volt, illetve úgy gondoltam, hogy ez az én néhány helyen kiszáradt bőrömnek jól fog jönni. A végére már örültem, hogy elfogyott. Semmi extrát nem nyújtott ez a termék, de a kérdés az, hogy egy toniknak, ami nem kifejezetten bőrproblémára szól, kell e valamit is csinálni, azon kívül, hogy puha volt az arcom utána? Szerintem megérte azt a 700 forintot, amennyibe került. A szennyeződéséket szépen leszedte a bőrömről. Nem imádtam ezt a terméket, nem venném újra a jövőben, de nem is utáltam. Az árát megérte. 

A Garnier Hydra Bomb családról írtam már Nektek! Imádtam ezt a drogériás krémet, az éjszakai verziója is nagyon jó. Gyorsan beszívódik, nem okozott  irritációt és az ára is nagyin baráti volt. A Müllerben kapható ez a termékcsalád!
Sajnos valamiért a rendszer megbolondult és nem úgy tölti fel a képeket, ahogyan én lementettem és átszerkesztettem, viszont a posztot mindenképpen szeretném kirakni, így előre is elnézést kérek a néhány helyen elfordult képekért, egyszerűen nem tudok vele mit kezdeni, holnap megpróbálom újra megszerkeszteni hátha megengedi. 

A The Body Shop teafaolajos éjszakai krémet az elején nagyon szerettem. 3990 forintba kerül a krém, az állaga könnyed, mégis az alkohol tartalma miatt nálam egy picike kis bőrirritációt okozott, és ahogy telt az idő, egyre jobban kezdtem nem szeretni ezt a terméket. Igazából a végén semmilyen problémámra nem volt jó. A bőrömet szárította, a pattanásokban vagy bármilyen gyulladásban pedig nem segített. Nem venném újra ezt a krémet és nagyon örülök, hogy elfogyott. Az egyetlen pozitívum a termékben az a kiszerelése volt, tetszett, hogy pumpás az adagolója és nem kell folyton belenyúlnom kézzel a krémbe. 

A másik termék a képen szintén egy The Body Shop E-vitaminos szérum, amiről már szintén írtam Nektek korábban. Önmagában nem rossz termék, hidratáló hatása van, reggel mintha szebb lenne az arcom a tükörben, mármint maga az összhatás, azonban miután kipróbáltam a Kiehl's Midnight Recovery szérumot, ezt a terméket nem szeretném, soha de soha újra megvásárolni. A Kiehl's szérumról fogok Nektek írni, mert arról muszáj beszélnünk, annyira jó! 



A Fa új tusfürdőiről már írtam nektek korábban, most a mézes fogyott el. Igazából szerintem semmi extra, kellemes illat, de a zuhanyzás után gyorsan eltűnik és ez nem a termék hibája, mert mostanában kicsit kiszáradt a bőröm, de ettől nem lett puhább. A másik Fa tüsfürdő pedig egy férfi tusfürdő, amit a párom használt el. Egy óriási extra kiszerelésű, ami egyaránt jó a hajra, arcra és a testre is. Amit én tapasztaltam a tusfürdőről, hogy kellemes, férfias illata van. A párom szerint jó volt (de úgy őszintén...melyik férfi vesézne ki részletesen egy tusfürdőt? Örülök, hogy ennyi információt is kaptam és felajánlotta az üres flakont! :) )
A Mi van a zuhanyzómban bejegyzésben már írtam Nektek a Gliss Kur samponról és balzsamról, így ezt nem is szeretném hosszasan kifejteni. Az illatát imádtam, elvileg festett hajra van, vagyis a festés által okozott károk rendbehozatalára, illetve a hajformázás okozta károk helyreállítására. Én az utóbbi miatt vásároltam meg, az illatát imádtam, nem okozott semmi problémát. Próbáljátok ki!

És az utolsó sampon a képen, a Garnier Juharszirupos samponja, amit egyszerűen IMÁÁÁÁÁÁDTAM! A Müller-ben lehet kapni, az illata egyszerűen olyan csodás, hogy legszívesebben megkóstolnám a sampont és ez az illat a hajadon is megmarad a mosás után. Puha, selymes volt tőle a hajam, biztosan újra fogom még vásárolni. 




Az utolsó képen pedig különböző mintákat próbáltam ki és szeretnék említést tenni róluk, mert van olyan, amiről érdemes. Először is, ami többségben van az a Ziaja márka termékei, hiszen a sajtó eseményen kaptunk egy pár mintát, amit már ki is próbáltam. Az egyik ilyen mintha egy lábra való zselé volt, aminek egy nagyon kellemes hűsítő hatása volt. Így a nagy melegben nekem kifejezetten tetszett ez a termék. A következő Ziaja termék egy peeling volt méghozzá a Manuka termékcsaládból, aminek meg is vásároltam a tonikját (róla is beszélnünk kell a jövőben, mert nagyon szeretem). Ez a peeling nagyon kellemes hatású, finom szemcsékkel gazdagított. Tetszett a bőrömön az érzés, amit hagyott, finoman ledörzsölhettem az elhalt dolgokat az arcomról, puha volt utána az arcom, friss és tiszta. A jövőben biztosan be fogok ruházni egy teljes kiszerelésű termékre. A felső két sorban egy Ziaja tusfürdő van és egy testápoló. A tusfürdőnek az illata nekem nem tetszett (viszont a narancsos és kókuszos tusfürdőjüktől teljesen odáig meg vissza vagyok, annyira jó). A kakaóvajas testbalzsam számomra túlságosan tömény egy ilyen nyári időszakra, azonban biztos vagyok benne, hogy a téli időszakra ez egy nagyon jó opció lehet. 
Végül kipróbáltam még kettő koreai napvédő arckrémet és egy Nivea testápolót. A Nivea testápoló semmi extra szerintem, a szokásos jó kis hidratáló testápoló, lehetséges, hogy kipróbálom a nagy kiszerelésű terméket a jövőben, nem az az original Nivea volt, tehát nem a tömény testápoló. A koreai napvédők nekem nagyon tetszettek, szépen lehetett rá sminkelni, az alábbi két linken megtaláljátok: 



Ennyi lett volna a késői májusi elfogytak bejegyzés, remélem, hogy találtok olyan dolgot, amit kipróbálnátok ti is és hasznos volt a véleményem róla! 

Legyen csodás, további szép napotok!

Hétvégén érkezem egy érdekes bejegyzéssel, ami a Beauty Blenderek köré fog épülni és egészen az olcsó ebay/aliexpress változatokon át kibeszéljük, hogy mire érdemes költeni!

Alexandra





Megjegyzések

Népszerű bejegyzések