CATRICE HD LIQUID COVERAGE ALAPOZÓ

A mai bejegyzés a Catrice HD liquid alapozóról fogok írni Nektek egy teljes és őszinte review-t. A múlthéten ellátogattunk a Flórián téri új Rossmannba, ahol újdonságokkal is bővült a kínálat. Szerintem egyébként az üzlet pozitívuma, hogy van egy kanapés sarok az unatkozó férjek és barátok számára, nagyon szép, igényes kialakítású az üzlet, de egyébként például a Maybelline pult jobb a Jászai Maris Rossmann-ban. Talán az egyetlen újdonsággal, amivel én még nem nagyon találkoztam az a p2 állvány volt.
Mivel megérkezett a kánikula és a mostani alapozómat (L’Oréal Infallible Matte) egy picit sötétnek éreztem, úgy döntöttem, hogy elmegyek és választok egy új alapozót. Szokásom szerint most is a Krémmánia oldalán böngésztem előző este, hogy megtaláljam a megfelelőt, azonban a drogériában nagyon sokat vacilláltam, hogy melyiket is válasszam.  Végül a Catrice márkától az HD liquid alapozót választottam, nem szeretném lelőni a poént előre, de azt kell, hogy mondjam, hogy sajnos, hogy ezt választottam…

Ha jól emlékszem három vagy négy árnyalatban lehet kapni az alapozót. Első ránézésre olyan drága hatást kelt. Üvegbe helyezték magát a terméket, ez már alapból kölcsönöz neki egy fancy hatást és ráadásul nem a szokásos kinyomós alapozóval van dolgunk, hanem egy szép applikátort helyeztek bele, mint például a szérumoknál.

Az ára nagyon barátságos, mindössze 2299 forintba kerül és ezért a pénzért 30ml terméket kapunk, ami egy átlagos alapozó mennyiség. Utálok drogériákban alapozót választani a fény miatt. Állandóan olyan sötét van bent a megvilágítások miatt, hogy úgy érzem, mindig a rossz árnyalatot választom. Nem hiszem, hogy most is ez történt, a 030-as árnyalatú Sand Beige megnevezésű alapozót választottam. Alapból én a szürkésebb tónusú alapozókat szeretem, nem igazán a sárgásabbakat. Ez pontosan szürkésnek tűnt, mivel az 50 fokos melegben kb. eltűnt az összes alapozó a fejemről, amit aznap viseltem így egyszerű volt kipróbálni a tesztert az arcomon. Megjegyzés: A legnagyobb előnye a Flórián téri Rossmann-nak az volt, hogy a teszterek még frissek és ropogósak voltak, így nyugodt szívvel mertem kipróbálni az alapozót a bőrömön. A fényviszonyoktól eltekintve jónak tűnt az alapozó, így erre esett a választásom. Úgy voltam vele, hogyha még rossz is lesz, 2300 forinton nem lehet nagyot bukni.

Egyébként izgatott voltam nagyon az alapozó miatt, mert láttam, hogy Krémmánián több, mint 400 vélemény van az alapozóról és összességében nem rossz vélemények.

Szóval alig vártam, hogy másnap tesztelhessem is élesben a terméket. Elsőre ámultam és bámultam, hogy milyen csodás finish-t kaptam, tényleg matt volt az arcom, egyenletes, de nem maszkhatást kaptam, hanem egy szép és egészséges bőrképet. Aztán kimentem az utcára, oké hőség van (volt vagy 30 fok már reggel is szerintem), egészen odáig nem is volt probléma, amíg fel nem szálltam a hármas metróra, ahol a levegő luxus. Na de oké, sebaj, van nálam púder, majd az irodában javítom a helyzetet. Aztán amikor kimentem a mosdóba nagyon meglepődtem. A fél órával előtti friss, szép, egészséges és egyenletes arcképemből egy két árnyalattal sötétebb, idiótán kinéző, diszkó gömb nézett vissza rám a tükörből. Elsőre nem tudtam, hogy ez bizony az alapozó hibája, úgy gondoltam, hogy véletlenül biztos a sötétebbik púderemet használtam. Egyébként a csillogásra visszatérve, azért ez is egy csalódás volt már, hiszen ez egy olajmentes termék, mattító hatással, ergo gondoltam én, egy kombinált bőrű probléma nélkül használhatja ezt a terméket. 

Megjegyzem primert, egy nagyon jó koreai setting powdert és a másik kedvenc Rimmel Stay Matte púdert használtam, ami azért ennyire még soha nem hagyott cserben és hab a tortán, hogy még egy fixáló spray-t is használtam, hogy rögzítsem a sminkem. Hát, nem tartott sokáig. Ahogy teltek a napok, és most már egy hete, hogy minden nap használom ezt a terméket, megbizonyosodtam, hogy ez a termék rossz. Iszonyatosan oxidálódik. Legalább egy árnyalattal világosabb árnyalatot kell választani, hogy ez működjön, de akkor is ott van még az izzadás és, hogy konkrétan eltűnik a fejedről a termék pár óra múlva.

Visszatérve a csomagolásra, az üveg nagyon szép és jó meg minden, de szeretnék egy pár szót ejteni az applikátorról.  Nagyon praktikusnak tűnik első ránézésre, de szerintem nem az. Mivel egy eléggé folyékony állagú alapozóról beszélünk, így eléggé könnyen melléfolyik, vagy rácsöppen a ruhádra, mint nekem kétszer is a héten (és aztán öltözhettem át két perc alatt, úgy hogy késésben voltam természetesen) vagy elém csöppent az asztalra. Szóval ezért mínusz egy csillag neki. Oké persze mondhatjátok, hogy én vagyok a béna, de amikor reggel csinálnád a sminked és nincs másfél órád a tükör előtt ülni, akkor igenis ez egy nagyon rossz megoldás (a termék állaga miatt, ha sűrűbb lenne, szerintem jobban működne). Kipróbáltam az alapozó felvitelét beauty blenderrel és ecsettel is. Mindkettőnél ugyanolyan szép finish-t kaptunk, de én a blenderrel jobban szerettem dolgozni. Már itt is észrevettem, hogy nagyon gyorsan megszárad a bőrön, így viszonylag gyorsan és ügyesen kell eldolgozni, hogy ne maradjanak sötétebb foltok az arcodon.
Amikor szépen megcsinálom reggelente a sminkem vele, abban a fél-egy órában tényleg szép, azonban utána elkezd „lefolyni” az ember fejéről.

Ma több képet is készítettem, hogy megmutathassam, Nektek hogyan is változik a nap folyamán, az arcomon az alapozó. Sajnos ahol csináltam a képeket, ott nem a legjobbak a fényviszonyok, de szerintem a lényeg látszani fog.  Úgy gondoltam, hogy annak lenne értelme, ha mindenféle filter és javítás nélkül mutatnám meg a képeket, hogy tényleges lássátok azt, amiről beszélek és ne egy fake, hamis, javított verziót mutassak.
























A kettő kép között viszonylag jó sok idő telt el. Az első képet a reggeli órákban csináltam, a második képet viszont délután.  Kérlek titeket, hogy amúgy ignoráljátok a fejem többi részét, nagyon bad hair day volt számomra és nagyon fáradt is voltam/vagyok, de a szörnyű képemet leszámítva mindenképpen szerettem volna megcsinálni Nektek a képeket.
Szóval az első képen látható, hogy a bőrhibáimat is szépen eltakarta az alapozó és egy egészséges bőrképet láthatunk. Azonban a második képen jól látszik (vagyis remélem, de ha nem akkor rakok be a kézfejemen mintát az oxidálódásról), hogy mennyivel sötétebb az alapozóm, pedig ugyanazt viselem, illetve az összes bőrhibám, pirosság és pattanás újra látszik, konkrétan mintha nem is lenne rajtam semmi, az egész leolvadt a fejemről.
 Pár órával később, jól látható, hogy sötétebb az arcom és megjelentek a pattanásaim (a diszkó dömb fejem sajnos nem látszik a fényviszonyok miatt)



A fejem egy konkrét diszkó gömb volt, azért a L’Oréal Infallible Matte alapzónál nem néztem így ki pár óra után és nem is kellett állandóan javítani a sminkemen, mert elkezdett lefolyni a fejemről. Úgy gondolom, hogy ez alapozó az én bőrtípusomnak nem jó a nyári időszakra. Szerintem tavasszal/ősszel/télen imádni fogom, és jó barátok leszünk, de most úgy érzem, hogy nekem, az én bőrömnek ez az alapozó sajnos nem vált be.  Igen, visszatérhetnénk a L’Oréal alapozómhoz, viszont ki szerettem volna próbálni valami új dolgot, amit még nem használtam, mivel nem szeretek nagyon sokáig egy terméket használni, a L’Oréal-t szerintem már vagy két éve használom (persze nem egy tubust :D ).
És most jön a funny part a képekből (ha a fejem eddig nem volt az, tényleg nagyon bad hair meg minden bad day volt)






Összefoglalva szerintem mindkét oldalon vannak érvek a termékkel kapcsolatban. Pozitívum és negatívum is lehet, hogy a csomagolása üveg, számomra ez plusz pont volt. Az applikátor nálam mínusz egy pont, mert nagyon folyós a termék, így könnyen rácsöppenhet a ruhádra, vagy bármi másra, amivel nem biztos, hogy reggel szeretnél kínlódni. Tetszett a felvitel utáni összhatás, viszont utáltam az eredményt pár órával később. 
Az értékelésem: 10/5 à nyáron, 10/10 (remélem) à tavasz/ősz/tél

Remélem, hasznosnak találjátok a mai bejegyzést, de vegyétek figyelembe, hogy én a saját bőrtípusomhoz (kombinált, T-zónában zsíros) viszonyítva néztem és véleményeztem a terméket. Azonban ha Te tudsz egy alapozót, ami szerinted a bőrtípusomnak megfelelő lenne, és szerinted ki kellene próbálnom, kérlek, oszd meg velem! J

Legyen szép estétek!

Mindjárt itt a hétvége! Ki merre megy?


     

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések