TANGLE TEEZER - FÁJDALOMMENTES FÉSÜLKÖDÉS


A mai bejegyzésben egy újabb hajas téma következik, az egyik legnagyobb kedvencemről szeretnék írni Nektek, ami nem más, mint a Tangle Teezer. A Tangle Teezer az angol piacról robbant be hozzánk is, külföldön óriási népszerűségnek örvendez és nem is véletlenül!

Az elmúlt évek során a Tangle Teezer fésűk meghódították a világot és sokak életét tette ezerszer könnyebbé. A márka hivatalos oldalán láthatjátok, hogy óriási a kínálat, mindenki megtalálhatja a számára tökéletes fésűt. A fésűket megvásárolhatjuk már a Müllerben is, de online sokkal kedvezőbb árakon juthatunk hozzá. Az én Disney Princess (igen és rózsaszín és még csillog is) Teezerem a notino.hu oldalról érkezett és 1700!!! forintba került. Ennyiért abszolút megérte, hiszen máshol 4-5ezer forintba is kerülhet.

Sokszor olvasóm különböző fórumokon, hogy nem értik az emberek, hogy miért van ekkora felhajtás a Teezerek körül, mitől lehet jobb ez a fésű, mint egy átlagos 500 forintos? Először én is szkeptikusan álltam hozzá, aztán kaptam egyet ajándékba és soha többé nem akartam mást használni. Alapvetően nekem mindig is hosszú hajam volt, néha rám jön a változatás vágya és levágatom, de többnyire hosszú hajam van. Ismerős az érzés, amikor hajmosás után próbálod kifésülni a hosszú és sűrű hajadból a gubancokat és már a könnyekkel küszködsz, annyira húzza a fésű a gubancot? Na, pont erre találtak fel a Tangle Teezert. Hajmosás után a kócos hajkoronámat a hajhagymáim kiszaggatása nélkül, fájdalommentesen és gyorsan ki tudom fésülni. Hogyan lehetséges ez?


A Tangle Teezer fésűk titka a szabadalmaztatott és specifikusan elhelyezett sörtéknek köszönhető. Nedves és száraz hajon is tökéletesen működik. A dizájn is nagyban hozzájárul a fájdalommentes sikerért. A Teezerek könnyen és kényelmesen elférnek a tenyerünkben, szinte belesimul a kezünkbe a kefe, ezáltal sokkal könnyebben lehet fésülködni vele.

Összességében a fésűket a gyors és fájdalommentes fésülésért alakították ki, melyhez nagyban hozzájárul a kialakított forma és a különleges sörték. Amitől én elsőször tartottam, hogy majd „szálkás” lesz a hajam a fésű anyagától, azonban ezt az eredeti Tangle Teezerrel soha nem tapasztaltam. További pozitívum, hogy ezt a fésűt akár évekig is használhatjuk, az előző Teezerem körülbelül 3 évig bírta és még mindig él és virul csak anyukám lenyúlta. 

Természetesen már ennek is ezernél több változata is kikerült a piacra. A DM-ben saját márkás „Teezert” is vásárolhatunk, amihez volt is szerencsém és be kell vallanom, hogy igazán jó minőség (ez többnyire igaz a sajátmárkás DM termékekre). Ebayen és Alin is sokféle változattal találkozhatunk, szerintem nem éri meg a replikákkal próbálkozni, amikor már 1700 forintért is hozzá lehet jutni az eredetihez.

Egyébként az én Disney Princess csillógó verziómhoz még hercegnős matricákat is adtak és erről jutott eszembe, hogy kiskoromban mennyire utáltam fésülködni. Fenékig érő hosszú és vastag hajam volt, anno nem volt ilyen csoda fésű, amivel sok sírást spórolhatott volna meg anyukám magának (és nekem is). Ha van gyermeketek és nem szeretnek fésülködni, akkor egy ilyen vagány fésűvel simán megszerethetitek vele a fésülködést. Természetesen fiús verziókat is árulnak már.

Véleményem szerint érdemes pénzt fordítani rá, hiszen hosszú évekig társad lehet a fájdalommentes fésülködésben és nem csak Neked, hanem az egész családodnak! Érdemes szétnézni a Notino oldalán, szuper áron lehet megvásárolni! 

Új csodás hír: már a Rossmann drogériákban is elérhető a Tangle Teezer márka termékei.



Szandi

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések