PAULA'S CHOICE DEFENSE ÉJSZAKAI CSODA KRÉM


A Paula’s choice Defense nappali krémjéről már ITT beszéltem korábban és most elérkezett az idő, hogy bemutassam a Defense éjszakai krémet. A nappali krém igen nagy meglepetést okozott számomra, ugyanis picit szkeptikusan álltam a krémhez, vajon mit tudhat egy krém 11 ezer forintért? Azonban ahogy szépen telt az idő és beépült a rutinomba egyre jobban kezdtem megszeretni, így alig vártam, hogy kipróbáljam az éjszakai krémet is.

Az éjszakai krém szintén 60 ml-es kiszerelésben kapható, külső dizájnja teljesen megegyezik a nappali krémmel, az egyetlen különbség, hogy az éjszakai verzió egy kisebb, tömzsibb kiszerelést kapott. Első használatra a legmeglepőbb számomra az állaga volt, ugyanis nagyon ritka (vagy csak az én kezem közé nem került még olyan krém) az a krém, aminek egy lágy, géles textúrája van, ami hipp-hopp beszívódik a bőrbe.

Az összetevőket tekintve értékes alapanyagokat rejt a tubus,  a kiváló hidratáló erő mellett szépen segíti felépíteni a bőr védekezőképességét a kültéri befolyásokkal szemben.

A Paula’s choice márka nem tesztel állatokon, így ez a krém is cruelty free, 100%-ban színezék- és illatanyagmentes. Könnyed állagú krémként feltölti a bőrt, amihez természetesen hozzájárulnak a superfood összeteveői is. Jól hangzik, ugye?A superfoodok nem csak belsőleg, hanem külsőleg is nagyszerű hatással vannak bőrünkre. Ilyen összetevő például a lenmag, E-vitamin és a vadcseresznye. E-vitaminos kérmeket korábban is próbáltam és nagyon szerettem a hidratáló, valamint nyugtató hatását.  A vadcseresznye egy kicsit érdekesebb összetevő, nagyon sokáig köptetőként és nyugtatóként is használták, ennek a hatóanyaga a ciánsav.

Emellett az öregedés látható jegyeit és a fakó bőrt is javítja. Könnyed állagának köszönhetően nyugtató hatással is rendelkezik és visszaadja a bőr természetes ragyogását.

3 különböző méretben kapható a skinsmart.hu oldalán, a minta 245 forint, a 15 ml-es kiszerelés 3790 Ft, a 60 ml-es 10350 Ft.


Külön ajánlom ezt a termékcsaládot mindenkinek, aki a hűvösebb idő előtt szeretné egy megerősíteni a bőrét egy extrán gyorsan felszívódó krémmel, amely bármely bőrtípusra, még érzékeny bőrre is tökéletes választás!

Őszintén imádtam ezt a krémet, nem okozott irritációt vagy pattanást és különösen jó érzés volt, hogy nem kellett 10 percet várnom, hogy felszívódjon, hanem pár pillanat alatt már be is szippantotta a bőröm.

Tipp: a nyakatokat sem szabad elfelejteni bekenni, nem csak az arcbőrötöket! J

Köszönöm szépen a Skinsmart csapatának, hogy biztosították nekem ezt a terméket, óriási kedvencé vált a rutinomban, bármelyik évszakról is legyen szó!



Szandi



Népszerű bejegyzések