ZSÍROS HAJ? 1 PERC ALATT RAGYOGÓ HAJKORONA!



Ki ne szeretne minden nap indulásra kész, pihe-puha és gyönyörű hajjal kelni? Hát én tuti igen! Sajnos erre még találtak ki megoldást, azonban a hajunk frissességét már könnyedén javíthatjuk hajmosás nélkül is!
Bevallom őszintén én sokáig kerültem a száraz samponok használatát, aztán csak beadtam a derekamat és kipróbáltam a Love Beauty and Planet szárazsampont. A márkáról korábban már ITT írtam Nektek, nagyon szeretem a tusfürdőit, testápolóit és a samponjaikat is.

A Love Beauty and Planet szárazsampon már szinte mindenhol kapható, például Tesco, dm, Rossmann, stb. 245 ml-es kiszerelésben kapható és 1799 forint körül mozog az ára.
Citrus és zöld tea illata van, ami eléggé intenzív, azonban mégsem kellemetlen. Tipp: mindenképpen jól szellőztethető szobában csináljátok, mert könnyedén „beszorul” az illata. Első használatnál arra mindenképpen figyeljetek, hogy a sötét hajon gyorsan fehér foltot hagy maga a termék, ha túl közelről fújod. Javaslom, hogy jól rázd fel a szárazsampont, majd kb. 30 centiméterről fújd a hajad tövére és jól (azonban finoman!) dörzsöld be.

Azért szeretem ezt a szárazsampont, mert egyszerű a használata, azonnal eltünteti a zsíros hajtövet és egyáltalán nem lapul le a hajam tőle, sőt még dúsít is! Egyedül azt sajnálom, hogy nincs mini, utazós verzióban, hogy magammal is vihessem, ha megyek valahová!

+ 1 tipp: Love Beauty and Planet kókuszvíz és mimóza sampon
Természetesen a szárazsampon gyors megoldást nyújt, azonban a hajmosás elengedhetetlen (egy idő utánJ ).

A fentiekben már említettem, hogy a samponjaikat is nagyon szeretem, a kókuszvíz és mimóza sampon az egyik nagy kedvencem. Imádom, mert az illata egyszerűen mindig felfrissít, a hajam pedig táplált és fényes lesz tőle. Alapvetően vékony szálú hajra ajánlják, viszont az én vastag szálú hajam is szereti! Tökéletesen tisztít, és nem zsírosodik tőle a hajam gyorsabban. A kókuszvíz illata mesés és jól hidratálja a hajat, plusz én még másnap is érzem a hajamon.
A természetes összetevők gyakran van, hogy nem habzik olyan jól, azonban itt erről szó sincs, hiszen tökéletesen habzik és egy kisebb mennyiség is elégendő a hosszú hajamra! Nálam pont most fogyott el ez a kék változat és most a sárga változatot használom, ami az Ylang-ylang, amit szintén érdemes kipróbálni, azoknak, akik szeretik az ylang-ylang illatát! Na az is valami fenséges!  

Ha egy jó, vegán drogériás sampont kerestek, érdemes szétnézni a Love beauty and Planet kínálatában + még pénztárcabarát is!

Szandi

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések