BIOBAZA? MEGÉRI? ÚJ KEDVENC MÁRKA?


A Biobaza termékekkel most találkoztam először használatban is, bár már igen régóta nézegettem a DM-ben a nyári termékeiket is, mindig is ki szerettem volna próbálni a termékeiket, azonban valamiért mindig kimaradtak.

De ennek már vége, ugyanis azóta már jó pár Biobaza terméket kipróbáltam és abszolút megszerettem őket! A márka termékkínálata igen nagy, az arcápolástól kezdve a testápoláson át még pici babáknak és férfiaknak is kínálnak termékeiket, így a teljes család bevásárolhat, és biztosan mindenki megtalálja a számára kedvező terméket!

A Biobaza termékeket a külső alapján vizsgálva többnyire a letisztultság jellemzi és azonnal a természetesség jut eszembe, ha rátekintek pl. erre a tusfürdőre. A márka egyébként horvát gyökerekből származik és inkább a gyógyászati vonalra törekednek a termékeikkel. További óriási pozitívuma a Biobaza termékeknek, hogy nem tartalmaznak mesterséges parfümanyagot, színezéket, valamint tartósítószert és állatokon sem végeznek kísérleteket!

Az itthoni drogériákban, például a DM-ben igen nagy választékban elérhető a fogyasztó közösség számára a Biobaza termékek. Az árkategória változó, nem a legolcsóbb drogériás termékek közé sorolható, azonban szerintem hatásban sem egy alsóbb drogériás kategóriának tekinthető. A dezodorok 900 forint körül vannak, ezek a 3in1 tusfürdők kb. 1500 forintok és a napozó termékeik amik kb. 3000 forintig mozognak. (Van egy nagyon híres Biobaza napozó dzsem, amit már epekedve ki szeretnék próbálni, nagyon jókat írnak róla, nyáron tuti beszerzős darab!!)

Szóval a mai bejegyzésben kettő 3in1 tusfürdőt hoztam el Nektek, amik nem csak a külső miatt teszik színesebbé a fürdőszobánkat, hanem a benne lévő értékes tartalma miatt is.
Miért 3in1? Tusfürdőként, samponként, illetve az érzékenyebb területek, például arc ápolására is kiváló termék.


A rózsás gerániumos gél tusfürdő kifejezetten kedvencem volt, nagyon jól remekelt tusfürdőként is, azonban a hajkoronámon is tündökölt és pihe-puha volt mindig a végeredmény. Bevallom én csak ezt a két funkcióját használtam ki, ezzel a kettővel is maximálisan meg voltam elégedve.
Ennek a géles állagú tusfürdőnek a következő előnye, hogy a rózsának bizony van egy enyhe, természetes fertőtlenítő hatása is, így kifejezetten jó hatással van a fejbőrünkre.

A levendulás és citromos tusfürdő szintén remek választás, hiszen tökéletes relax hangulatot és frissességet ad a fürdőnek, illetve az illata miatt szerintem a férifak is nagyobb örömmel „fogyasztják”.  Igazi felüdülés és pihenés a testnek és a léleknek egyaránt.

Kiválóan ápolják a bőrt, kíméletesen bánik a fejbőrrel, nem okozott irritációt és igen gazdaságos a formula. Mivel egy gél állagú termékről van szó, kis mennyiség is tökéletesen habzik 400 ml-es kiszerelésben kapható, a fogyasztói ára kb. 1500-1700 forint.

Ha egy kis különleges kényeztetésre vágytok, bátran próbáljátok ki a márka termékeit, nem fogjátok megbánni!

Szandi

Népszerű bejegyzések