CHLOÉ PARFÜM 15 EZERÉRT? MEGÉRI?!

Nem tudom ti hogy vagytok vele, de én mindig megfontolom (többször is, sőt túl sokszor is) mielőtt több ezret vagy tízezret adok ki egy kozmetikumért. Persze én is nő vagyok és még itt a blog is, így állandóan hajt a vásárlási láz és én is nagyon szívesen próbálnám ki azokat a dolgokat, amit mondjuk a külföldi nagy beauty guruknál látok, de azért valljuk be, hogy nem mindenki csengethet ki magának 20-30ezret csak úgy random egy parfümre. Nyílván én is dolgozom és megengedhetném magamnak, azonban ilyenkor előjön a kis ördög mellé a másik énem is, aki megkérdőjelezi, hogy miért akarok ennyit költeni egy termékért.

Szerintem ez már veletek is előfordulhatott, hogy szívesen kipróbáltatok volna olyan terméket, amit simán megengedhetnétek magatoknak, de elvből nem költötök annyi pénzt egy darab kozmetikumért, általában ez történik velem is, azonban néha én is elcsábulok és különleges alkalmon adtán engedek a gaz csábító erőnek.

Mindig is foglalkoztatott a téma, hogy a drogériás parfümök, ami mondjuk 3-7 ezer forint kb, ezzel kb belőttük a középárkategóriát, tehát mitől lehet különb mondjuk egy ilyen parfüm vagy egy 20+ ezres nagy márka házából származó parfüm. Természetesen először arra gondoltam, hogy igen, itt csak a nevet kell megfizetni, EDP és EDP között nem nagy különbség van.  
Természetesen ez emberfüggő is, hiszen sok olyan parfüm van, ami valakin tartós és más valakin pedig nem tartós. Nyilván ennek megvan a biológiai miértje is, hiszen másképpen reagálunk illatokra. 


A kíváncsiság kedvéért megnéztem egy drágább és egy olcsóbb kategóriájú parfüm összetevőit krémmánián, lássuk először is a drágábbat:
Alcohol Denat. al  ,  Parfum / Fragrance i  ,  Water / Aqua  ,  Butylphenyl Methylpropional i  ,  Acrylates/ Octylacrylamide Copolymer  ,  Alcohol Denat. al  ,  Alpha-Isomethyl Ionone i  ,  Benzyl Salicylate i  ,  BHT a I ta  ,  Butyl Methoxydibenzoylmethane f  ,  Citronellol i  ,  Geraniol i  ,  Hexyl Cinnamal i  ,  Hydrolyzed Jojoba Esters  ,  Hydroxycitronellal i  ,  Lyral i  ,  Limonene i  ,  Linalool i  ,  Tris(Tetramethylhydroxypiperidinol) Citrate f  ,  CI 14700 sz  ,  Yellow 5 Lake / CI 19140 sz 

és az olcsóbb:
Alcohol Denat. al  ,  Water / Aqua  ,  Parfum / Fragrance i  ,  Benzophenone-3 f  ,  Benzophenone-1  ,  Benzophenone-2  ,  Octinoxate f  0 0 ,  Tris(Tetramethylhydroxypiperidinol) Citrate f  ,  CI 14700 sz  ,  Acid Yellow 3 sz  ,  Benzyl Alcohol i I ta  ,  Citral i  ,  Hydroxycitronellal i  ,  Benzyl Salicylate i  ,  Coumarin i  ,  Geraniol i  ,  Linalool i  ,  Citronellol i  ,  Hexyl Cinnamal i  ,  Limonene i 

Első ránézésre is látszik, hogy a drágább több összetevőt tartalmaz, illetve az összetevők minősége miatt itt már gyanakodni lehet arra is, hogy nem csak a nevet kell megfizetni, hanem a minőséget is.
Na de térjünk rá a lényegre, bizony a mai bejegyzésben egy, vagyis több igen drága Chloé parfümöt hoztam el Nektek. 

Óriási szerencsém volt, ugyanis a Rossmann-ban akciós volt a mini 4-es és 12ezer helyett 3990 forint volt, amiből még lejött a 10%-os kupon is, így kemény 3600 forintból vettem 4 mini Chloé parfümöt.
Van benne kettő 7,5 ml-es EDT és kettő 5ml-es EDP, így a 25 ml 3600 forintért igen jó deal volt az már biztos!

A Love parfüm egy igazi kis kincses része a parfümös polcomnak, nagyon friss, gyümölcsös , enyhén virágos és nőies illata van. Azt tudni kell, hogy a Love EDT is baromi tartós volt a bőrömön, aminek külön örültem.
A Chloé by Chloé EDP egy igazán karakteres, extrém tartós, isteni női illat. Soha nem gondoltam volna, hogy egy ilyen karakteres illat nekem ennyire be fog jönni, de egyszerűen imádom. Van benne egy kis női szenvedély és komolyság egyaránt, igazi szexi illat!

Tudjátok ez tipikusan az az illat, amiből ha egy nagyon picit is fújsz magadra, simán érzed magadon több órával később is, viszont ez nem azt jelenti, hogy már kellemetlenül tolakodó az illat, nyílván itt figyelni kell a mennyiségre is, hogy ne essünk át a ló másik oldalára.

Összességében, hogy megéri – e az árát? Vegyük például a Notino oldalát és nézzük meg, hogy mennyibe is kerül egy Chloé parfüm. Az 50 ml-es kiszerelés kb. 15.000 forint.  Megéri?
Erre abszolút azt mondom, hogy igen! Tartós, nem kell belőle sokat fújni, így az 50 ml-es kiszerelés drága, de igazi hosszú távú befektetés!

Nektek mi a kedvenc parfümötök?



Szandi

Népszerű bejegyzések