AVON KOREAI CUKISÁGOK ÉS PRÉMIUM HATÓANYAGOK


Minden hónapban, amikor az AVON újdonságokról írok, mindig el szoktam mondani, hogy mennyi meglepetést okozott nekem a márka az elmúlt évek során. A mai bejegyzést most sem tudom másképpen kezdeni, ugyanis az AVON elhozta nekünk a koreai szépségápolás fortélyait és elérhetővé tették a K-Beauty termékeket.

A termékek között vannak szuper hatóanyagokkal ellátott maszkok és egy igen ígéretes éjszakai maszk is. A Koreai szépségápolás szerintem nagyon híres, sőt egyre inkább elterjedt már több európai és amerikai szépségguruk köreiben.

Kb.egy 2-3 éve próbáltam először koreai terméket és már egyből értettem, hogy mitől más, mint a többi kultúrában a szépségápolás. Remek hatóanyagokkal dolgoznak, az árakat tekintve igen változó, azonban itt a drágább termékek valóban igazi, minőségi termékek, amikbe megéri befektetni. Jelenleg is egy zseniális koreai arckrémet és tonikot használok a problémásabb, zsíros bőrömre, erről hamarosan írni is fogok Nektek!

A jelenlegi K-Beauty x AVON kollekcióban 5 termék kapott helyet, 1 szemmaszk, 1 ajakmaszk, 2 fátyolmaszk és  1 éjszakai maszk. Ezek közül nekem a szemmaszkot, 1 fátyolmaszkot és az éjszakai maszkot volt szerencsém tesztelni, ezúton is köszönöm szépen az AVON csapatának a csomagot!

K-Beauty Gold Panda
Természetesen az összes termék irtó édes csomagolást kapott, így első körben azzal kezdeném, hogy mennyire aranyos már ez a kis csomagolás, (áá nem, nem ez adta az első benyomást, hogy kipróbáltam J )a cuki csomagolás hidrogél szemmaszkot tartalmaz. Én kifejezetten szeretem ezeket a szem alatti maszkokat, hiszen gyorsan fel lehet dobni és közben lehet tevékenykedni a lakásban vagy akár szemsminket készíteni vagy bármi mást!

A hialuronnak köszönhetően erős hidratáló és feszesítő hatása van, az eredmény pedig hidratált, ragyogó bőr. A használata egyszerű, 10-15 percig hagyd hatni a maszkot, majd a fölösleget finoman masszírozd be a bőrödbe, ne pazaroljuk el az értékes nedűt! J
Ajánlott fogyasztói ár: 1399 .-

K-Beauty Sugar Maple
Mivel a juharcukor egy természetes AHA forrás, tehát szuper hatékonyan távolítja el az elhalt hámsejteket, így ez egy nyerő választás lehet, ha pihe-puha és üde arcbőrt szeretnél. Nekem, ami nagyon tetszik és óriási pozitívum, hogy 2 részből áll a maszk és nem kell szenvedni, hogy tökéletesen illeszkedjen az arcomra! A használata egyszerű, dobd fel az arcodra, pihenj vele 10 percet, de ha elalszol az sem lesz probléma, majd itt is a felesleget szépen masszírozd be a bőrödbe.
Ajánlott fogyasztói ár: 1399 .-

Golden Mushroom arcmaszk
Ebben az arcmaszkban 3 különböző gomba található, mindegyikük kiváló antioxidáns forrást nyújtva a bőrünknek. A maszk állaga krémes állagú, így igazán kényelmes, hiszen olyan, mintha egy hidratáló krémet használnék. Éjszakai gyönyörűen kifejti a hatását, reggel már csak a ragyogó bőr vár ránk. Nem igényli az öblítést.
Ajánlott fogyasztói ár: 3999 .-

K-Beauty Cica fátyolmaszk
A cica nem más, mint az ázsiai gázló, ami számos koreai termékben megtalálható hatóanyag. Igénybevett és száraz bőrre nagyszerű választás ez a maszk, ugyanis az ázsiai gázlónak bőrnyugtató hatása van. Használata: 15-20 perc a hatóideje, majd a felesleget szépen masszírozd be a bőrödbe!
Ajánlott fogyasztói ár: 1199.-

K-Beauty Jelly Kiss Lip Mask
Bevallom őszintén eddig én még nem próbáltam ajakmaszkot, ami nem kenhető maszk, így izgatottan vártam ezt a maszkot is. A használata nagyon egyszerű, csupán 5 percig kell hatni hagyni, majd szépen le kell húzni és a dús, pihe-puha ajkak már készen is vannak! Hatóanyagait tekintve szintén olyan anyagok kerültek bele, ami rengeteg koreai termékben megtalálható. Ilyen a manukaméz és a nektarin is. A márka szerint még egy vicces szelfin is jól mutat! J
Ajánlott fogyasztói ára: 1099.-


Engem nagyon megvettek ezek a koreai termékek! J  Ti ki fogjátok próbálni őket?


Szandi







Népszerű bejegyzések