FENTY BEAUTY: SAVE YOUR MONEY?!


Szerintem sokan hallottatok már a Fenty-ről, ami manapság Rihanna sminkes vonalát jelenti. Ha még nem hallottál róla, Rihanna-t, a modern zeneipar egyik legnagyobb ikonja, személy szerint én imádom a zenei stílusát és az egész lényét, kisugárzását. Az elmúlt években visszavonult a zenéléstől és megalkotta a Fenty-t, egy olyan sminkmárkát, ami ízig-vérig Rihanna-t tükrözi. Stílus, ikon, nő.

Természetesen nem egy drogériás, közép árkategóriás márkáról beszélünk, hiszen egy világsztár a megalkotója, a zsebébe kell nyúlnia egy kicsit mélyebben, annak, aki Fenty Beauty terméket szeretne vásárolni.

Persze sokan gondolták az elején, hogy na itt van egy újabb sztár, aki már nem tud magával mit kezdeni ezért ő is piacra dobja a saját márkáját, hogy még több pénzt csináljon.
A Fenty Beauty nem erről szól, hogy még több pénzt csinált – e vele, naná, szinte csak berobbant a márka a szépségiparba és azóta is stabil helyet szerzett magának.

Hogy miért is különleges a Fenty Beauty a másik ezer szépségipari márka mellett? Rihanna arra fókuszált, ami nincs a piacon. Olyan termékeket próbál kifejleszteni a minden bőrtónuson jól mutat, minden nő számára tökéletes.  A piacra dobott alapozója például 40 különböző árnyalatban kapható, ami azért igen jó a piacon.

Nemrégiben Prágában jártam és természetesen a sok-sok gyönyörű látnivaló mellett (hamarosan jön egy Prága vlog, feliratkoztál már a Youtube csatornámra? J ) tudni illik ám,hogy Prágában bizony van Sephora. És én, mint dedikált makeupjunkie, esélytelen volt, hogy ne tegyem be a lábamat egy ilyen üzletbe legalább. Természetesen előtte hetekig böngésztem a Sephora cseh oldalát, hogy mit is vegyek és tudtam, hogy egy márkát mindenképpen megtapizok, a Fenty Beauty-t, mivel igen nehéz szert tenni a termékeire.

Tudni kell, hogy nem olcsó. A nem olcsó alatt azt értem, hogy egy rúzs átlag 8-9 ezer forint, a highlighterek is 7-8 ezer forint között mozognak. Számomra ez már a nem olcsó kategória és meggondolom, hogy mi az, amire beruháznék. Olyan, de olyan szerencsém volt, hogy 510 csseh koronáért, kb 7 ezer forintért sikerült kifognom egy szettet, amiben egy gyönyörűséges highlighter és egy szájfény kapott helyet. Erre maximálisan megérte beruházni, így már vittem is magammal és alig vártam, hogy kipróbáljam.

Amikor kinyotottam a highlightert kicsit megijedtem, mert egy nagyon aranyfényű, csillogós highlighter köszönt vissza a tégelyből és már azon szomorkodtam, hogy el kell adnom, már előre fájt érte a szívem, aztán kipróbáltam. Egyszóval úgy lehet leírni, hogy TÖKÉLETESSÉG! Olyan gyönyörű, egységes és „természetes” a fénye, hogy nem lehet betelni vele, mióta „hordom”, azóta rengetegen megdicsérték. Őszintén sajnálni fogom, ha valaha elfogy és Prágáig kell mennem érte, de legyen így, ha menni kell, hát menni kell!

A másik termék egy gyönyörűséges szájfény volt, amit bevallom őszintén csak reméltem, hogy jó lesz.  Én inkább az a matt rúzsos lány vagyok, nem igazán szeretem a szájfényeket, mindig beleragadt a hajam, ragadt a szám, szóval no nem voltam soha odáig értük. Aztán kipróbáltam Őt és jött az igaz szerelem!

Gyönyörű a fénye, nem az a gagyi tipikus szájfény, isteni az illata és annyira gyönyörű dús ajkakat varázsol, hogy odáig és vissza vagyok tőle. Önmagában is szép és „öltözteti” az ajkakat, azonban rúzsok tetejére kenve is csodaszép.

A szett a következő árnyalatokat tartalmazza: Hustla Baby highligter:
Fenty Glow gloss:

Összességében már bánom, hogy nem ruháztam be másra és nem hoztam haza még egy – két FB terméket. Miért SAVE YOUR MONEY  a cím? Mert erre bizony érdemes spórolnod, hogy minél több terméket ki tudj próbálni! 

Nálam 5*!



Szandi


Népszerű bejegyzések