ESSENCE G'DAY SYDNEY PALETTA TESZT

Bevallom őszintén nem sűrűn szoktam az Essence kínálatából vásárolni, leginkább a limitált kiadások fognak meg, pont ez történt most is. A Salut Paris és a G’Day Sydney paletta azonnal megragadta a tekintetemet, viszont sajnos mindenhol sold outként láttam. Aztán csak egy random gyors reggeli dm során találtam még a palettákból az essence állványon, így úgy voltam vele, hogy ez már egy jel, hogy bizony jönnie kell velem.

A két paletta közül a Salut Paris gyönyörű lágy árnyalatokat tartalmaz, azonban a G’Day Sydney igazán izgalmas színeket rejt magában. Ebben a palettában sokkal több fényesebb, csillogósabb árnyalat van, igazi földes árnyalatok találhatunk benne. Ezen a kettőn kívül van még egy Hello New York paletta is, ami pedig hidegebb szürkés és mályvás árnyalatokat tartalmaz, ezzel a palettával sajnos én sehol nem találkoztam.

A palettákban 9 árnyalat kapott helyett, az állagúk eszméletlen jó. Nagyon finom, szinte már krémes állagú a szemhéjpúder porok. Minimálisan porlad, eszméletlenül pigmentáltak a világosabb, matt porok is.

A külső dizájn is szépre sikerült, nincs gagyi érzete a palettának, szépen megcsinálták kívül – belül. A színeket jól lehet párosítani, változatos nappali sminkektől kezdve, izgalmas esti, bulizós sminkeket is elkészíthetünk a palettával.

A porok tartóssága meglepően jó, kipróbáltam szemhéjalappal és nélküle is. Természetesen primer használatával szebb volt a szemsmink, hiszen jobban megtapadt rajta a festék, azonban primer nélkül is szép és tartós sminket tudtam elkészíteni.

Mióta megvettem a palettát szinte minden nap használtam valamelyik árnyalatot belőle, számomra 5* termék. A dm-ben 2399 forintért vásároltam meg, ár – érték arányban ennyit bőségesen megér ez a paletta, már csak azért is, mert végre egy izgalmas paletta, izgalmas árnyalatokkal!

Az essence előtt le a kalappal, egyre jobb minőségű termékeket gyártanak, ezzel a palettával pedig nagyon beletrafáltak! J


Szandi

Népszerű bejegyzések