COLOURPOP KEDVENCEK –AMERIKA KÖZKEDVELT SMINKMÁRKÁJA


Aki egy picit is jártas a szépségiparban, az legalább egyszer már hallotta a Colourpop márka nevét. Aki pedig fanatikus sminkrajongó (á én nem is, dehogy) az pedig pontosan tudja, hogy egy kicsit nehezebben beszerezhető, nagyon szuper amerikai márkáról van szó.

Első körben, amit tudni kell, hogy mivel nem Európából jön, így hiába a viszonylag olcsó árkategória, ugyanis a szállításért és a vámért bizony a zsebünkbe kell nyúlnunk.

Volt pár hónapja egy akció, voltak 5 dolláros kuponkódok, amiket min. 5 dolláros rendelésnél fel lehetett használni és minden rendelésre ingyenes szállítás volt. Úgy gondoltam, hogy itt a remek alkalom, hogy végre kipróbáljam a márka termékeit és beszerezzek egy pár dolgot.
Arra mindenképpen figyelni szerettem volna, hogy ne lépjem túl a vámhatárt, nem szerettem volna kezelési költséget meg több ezer forintnyi vámot fizetni összesen 16 dollár értékű termékre.
Két külön rendelésben érkezett hozzám egy rúzs, egy púder és egy fixáló spray, amiről a mai bejegyzésben mesélek egy picit részletesebben.

A púder és a fixáló viszonylag újabb termékek, azonban a colourpop rúzsokat már ezer éve nézem és alig tudtam választani, hogy melyiket vegyem meg. Végül a lux kiadásból választottam egy Blur lux rúzst – mesmerize árnyalatban. 7 dollár körül volt az ára, amiből lejött az 5 dolláros kedvezmény, szóval igen jó vétel volt. A mesmerize árnyalat tipikusan az a szín, amitől a tökéletes ajakszínű nude árnyalatot várod és soha nem az lesz. A szállítás egyébként gyors volt, kb. egy hét alatt nálam volt mindkét rendelésem a postán keresztül és hibátlan állapotban érkezett minden, szépen becsomagolva.
Visszatérve a rúzsra, elsőre nekem nagy csalódás volt, mert az online képen látható árnyalat, amit egyébként különböző bőrtónusú nőkkel ábrázolnak, még csak meg sem közelítette, amit én kaptam. Én egy picit mályvás-rózsás árnyalatú rúzst rendeltem és egy szinte már meggyes árnyalatú rúzst kaptam. Itt bevallom igen mérges voltam, mert nagyon vártam ezt a rúzst, természetesen így sem ment a kukába, mert azóta is használom csak nem egy hétköznapi árnyalat nekem. Maga a formula pedig zseniális, nagyon jó az állaga, kellően krémes, szép matt finise van, azonban nem túl matt és nagyon tartós, nem kopik csúnyán.  Óriási a színválaszték, már bánom, hogy nem rendeltem többet, kifejezetten a matt változatából.

Az All Star fixáló spray-re nagyon kíváncsi voltam, köszönhetően a kombinált bőrömnek, T-zónában igen erősen szükségem van a tartósság megerősítésére. A kiszerelés óriási, hosszú hónapokig elég és mindössze 10 dollárba kerül, ami azért igen jó üzlet. Az illata kellemes, a szórófejből szépen, egyenletes jön a folyadék és valóban nagyon jól fixál. Nem leszek tőle túl matt, de az összhatás valóban szép. Legközelebb, ha lesz megint hasonló akció a szállításra, akkor biztosan újra fogom rendelni.
Bocsi, hogy így néz ki, de valóban használtam hosszabb ideig, mielőtt írtam volna róla nektek

Végül pedig egy matt púdert is szerettem volna kipróbálni, ami nem is olyan rég jött ki a kínálatukból, a No filter sheer matte pressed powder 6 árnyalatban kapható, kicsit féltem, hogy túl világos lesz,de úgy voltam vele, hogy akkor meg jó lesz szem alatti fixáláshoz. Szerencsére nem lett világos és jól tudom használni azóta is. A kiszerelés nekem tetszik, kompakt, nem gagyi műanyagból készült és egy jó nagy tükör is kapott benne helyet, így bármikor, könnyedén javíthatok a sminkemen.  A púder állaga krémesen púderes, szépen fed és nem leszek tőle maszk hatású, kb. fél napig bírja a következő újra púderezésig, ami tekintve, hogy kaotikus a T-zónám, igen szép eredmény. Őt is bátran ajánlom Nektek!  Ára: 9 dollár.

Összességében remek márka a Colourpop, sajnálom, hogy nincs európai forgalmazója, mert igazi luxus formulát kapunk nagyon jó áron és igen széles kínálatban.


Szandi

Népszerű bejegyzések