DOVE SOOTHING SUMMER RITUAL NYÁRI KIADÁS - VEDD/NE VEDD?


Kifejezetten szeretem, amikor márkák az adott évszakokra vagy csak úgy limitált kiadásokat adnak ki, ezért nem tudtam otthagyni a Dove új limitált kiadását sem, a Soothing Summer Ritual tusfürdőt és dezodort. A mai bejegyzésben róluk foguk mesélni, hogy vajon megéri –e az árát.

A Soothing Summer Ritual kollekció egy dezodorból, tusfürdőből és egy testápolóból áll. Az illatát az aloe vera és a rózsavíz határozza meg, így valóban egy nagyon kellemes, frissítő illatról van szó.
A tusfürdő a szokásos 250 ml-es kiszerelésben kapható és 749 forintba kerül. Az állaga géles, azonban rendkívül jól habzik és az illata is elég jó. Az aloe vera és a rózsavíz keveréke teljesen kiérezhető, egyáltalán nem kellemetlen műszagú. Érzékeny bőrre is ajánlják, hiszen az aloe és a rózsavíz is igen szuper összetevők, kiváló hidratáló és gyulladáscsökkentő, tisztító hatással rendelkeznek.  Őszintén én nem éreztem, hogy sokkal puhább lett tőle a bőröm, de ezt nagyon kevés tusfürdő után érzem, és nem is feltétlen az a dolguk, azonban nem is szárította! J Az illata azonban mesés, így ha egy szuper illatú nyári tusfürdőt szeretnék, akkor őt mindenképpen ajánlom. Az összetevőiben van egy-két ronda dolog, de összességében egész jó összetevői vannak.

A deoból  (ára 849 Ft) én a spray változatát szereztem be és sajnos hiába volt hasonlóan isteni illata, mint a tusfürdőnek, számomra nem lett kedvenc. Az illata itt sem tolakodó, egészen kellemes, azonban a hatékonysága számomra kevés volt a 40 fokos melegben. Irritációt egyáltalán nem okozott, még borotva után sem, azonban én úgy éreztem, hogy gyorsan „átizzadom” és egy picit darabos is volt rajtam az állaga a kifújás után.

A testápolóját még nem szereztem be, mivel most egy másikat használok, de ha még kapható lesz, biztosan ki fogom próbálni.  Azért egy tusfürdőnek nem kell sokat teljesítenie, így max az illatokkal és az állaggal tudnak játszani a márkák, azt hiszem a Dove most eltalálta ezt a frissítő nyári kiadást.
A termékeket egyébként a dm-ben vásároltam, itt egy link is hozzá, ha esetleg megnéznétek, illetve itt meg is tudjátok rendelni (nem szponzorált tartalom, a saját pénzemből vásároltam, csak szeretném  megkönnyíteni a dolgokat, ha megnéznétek):  https://www.dm.hu/search/1114408.html?type=product&q=summer+ritual



Szandi

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések