MASZK OKOZTA PATTANÁSOK, A NATICS KELL NEKED


Huh, már rég nem volt a blogon semmi, de mostanában annyi helyen voltunk, hogy inkább a pillanatnak éltem és picit pihentem, viszont a Youtube csatornára hamarosan érkezik egy kis utazós vlog, szóval legyetek résen!

Arra gondoltam, hogy ma mindenképpen egy olyan jolly joker termékről szeretnék mesélni, nem csak a hölgyek neszesszerében jöhet jól, de az uraknál is egyaránt. Nem tudom, hogy Ti hogy vagytok vele, de nekem a maszk viselése ez a meleg idő egyáltalán nem jó kombináció és folyamatosan gyulladt pattanásos lesz az a terület, így a tisztításra és a célzott kezelésre még nagyobb figyelmet fordítok.

A Natics egy olyan zseniális magyar márka, amit már nem csak a natics.hu oldalon, de már bizonyos dm üzletek polcain is megtaláltok. Több alkalommal szerepeltek már a blogon, például írtam a nagyszerű C vitaminoséjszakai maszkról is, valamint a hydra booster szérumról is.

A mai bejegyzésben a Natics DETOX BHA Arclemosó lesz a téma, amiből én egy pici verziót próbáltam ki. A detox kifejezés már arra utal, hogy ez egy méregtelenítő hatású termék lesz. Az állaga géles,  így kevés mennyiség is tökéletesen jól habzik. Lássuk az összetevőket: természetes BHA, magnetit, aktív szín, természetes feketefűz kivonat, szalicilsav, organikus feketeribizli-magolaj és hidrolátum, organikus baobabolaj, organikus római kamilla hidrolátum, panthenol, E-vitamin, allantoin. Ezek az összetevők egyébként részben kiváló gyulladáscsökkentő hatással rendelkezik, másfelől meg bőrmegújító és hidratáló hatással. Ezzel a termékkel eltávolíthatod a felesleges szennyeződéseket és szépen kitisztítja a bőrt, szebb és egészségesebb bőrképet érhetünk el a használatával.

Kíméletes módon tökéletesen tiszta bőrt lehet vele elérni. Ez egy olyan termék, amiben semmi felesleges cucc nem került, nincs benne mesterséges színezék, PEG – és kőolajszármazékok, SLS mentesek és parabént sem tartalmaz. A másik nagy érv mellettük pedig az, hogy egy remek magyar márka, nagyszerű „koponyákkal”. Minden termékük mögött rengeteg munka, gondos kivitelezés és óriási szakmaiság van. 

Nem feltétlenül egy drogériás ár kategória, azonban néha sokkal többet számít egy termék hatékonysága és higgyetek nekem a Natics termékek hatékonyak és működnek!

Belinkelem nektek az oldalukat, hátha találtok valami finomságot: https://natics.hu/
Illetve a detox termék, amiről írtam: https://natics.hu/product/detox-br-bha-arclemoso-121.html

Nem fizetett tartalom, őszintén hiszek ebben a márkában és a bőröm mindig hálás, ha kap egy kis Natics terméket J


Szandi

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések