AROMAHÁZ, 8 ÓRA PIHENÉS A LÉLEKNEK ÉS A TESTNEK 1,5 ÓRA ALATT?!

Nem is olyan régen lehetőségem adódott kipróbálni egy nagyon izgalmas szolgáltatást, így a mai cikkben egy kis élménybeszámolóval készültem Nektek, remélem élvezni fogjátok, mert annyit elmondhatok előre, hogy én nagyon élveztem!

Első körben szeretném leszögezni, hogy ez nem egy hirdetés, nem kaptam érte pénzt, csupán a szolgáltatást próbáltam ki és az őszinte véleményemet fogom (mi mást, mást nem is tudnék) megosztani Veletek.

A mai cikkben a kozmetikáról lesz szó, azonban ne a „hagyományos” kozmetikára gondolj, ennél sokkal érdekesebb és izgalmasabb dologról van szó, azonban mielőtt beleugranék a középbe, szeretnék egy pár szót ejteni a helyről és arról, hogy miért van Neked ERRE a szolgáltatásra szükséged.

Az Aromaházba belépve már azonnal észlelhető, hogy ez nem a megszokott kozmetika, tudjátok, ahol a fodrász és körmös zaja mellett szinte lehetetlen relaxálni, mert túl sokan vannak, túl nagy a zaj, vagy éppen csak a hajszárító idegesít. Azért valljuk be őszintén, ha az ember már elmegy kozmetikushoz és egy csomó pénzt kifizet érte, akkor valamilyen szinten, még ha egy tisztító kezelésről is van szó, ami nem éppen a legkellemesebb élmény, ettől függetlenül azért egy picit kikapcsolódni is szeretnénk a kozmetikusnál. Vagyis én biztosan!

Eszter kis kuckójába belépve már azonnal tudtam, hogy ez bizony valami különleges lesz. Bevallom őszintén fogalmam sem volt mire számíthatok, mert soha nem voltam még hasonló kezelésen, de a megérkezésem után már egyre jobban vártam az egészet.
A hely hangulata nagyon kellemes, szinte már az ott lévő finom illatok azonnal lenyugtatnak, és teljesen el tudsz lazulni. Ebben természetesen segít Eszter kellemes és kedves személyisége is, aki egy alapos beszélgetéssel kezdte a kis szeánszunkat, akarom mondani nem kis, hiszen vagy 3 óra hosszán keresztül ott voltam nála. A kezelés kb. 1,5 óra volt és 1,5 órát beszélgetéssel töltöttünk.
Nagyon szimpatikus volt az egésznek a felépítése, szépen lassan átbeszéltük a dolgokat és egyre jobban kezdtem én is ellazulni. A legnagyobb meglepetésemre volt két kupac kártya, amiből húznom kellett 1-1 lapot. A kártyákon különböző illóolajok voltak, amiket belekevert a masszázsolajba. Nagyon érdekes volt, hogy pont két olyan kártyát sikerült kihúznom, aminek a leírása teljesen tükrözte a hangulatomat/érzéseimet.

Eszternél felejtsétek el a hagyományos arckezeléseket, sokkal eszméletlenebb élményt kaphatsz, ami nem csak a külsődet, de a belsődet is ápolja egyaránt.

Elkezdődött a kezelés, azonban nem egyből az arcomat vette kezelésbe, hanem finom és meleg takarót helyezett rám, majd a vállamtól lefelé, a karokon át, a lábamig finoman nyomást gyakorolt rám, amitől úgy éreztem, hogy egyszerre felébred és relaxál a lelkem és a testem. Igen, akármilyen furán is hangzik, ez nem csak a külső lényünket ápolja, de a lelkünknek is relaxot jelent.

A kezelés során Adrienne Feller kozmetikumokat használ, a minőséget szinte azonnal érzed, mivel az illóolajok finom illata lengi be a szobát. Az arckezelés közben például 1-1 maszknál nem tétlenül várja, hogy hasson a maszk és nem történik semmi, nem ám, Eszter addig isteni talpmasszázst ad, jól átmasszírozza a karokat, a vállakat és a nyak körüli részt, amire valljuk be baromi nagy szükségünk van, főleg az irodai munkát végzőknek, de csak úgy általánosságban is! 

Olyan szinten fel van építve az egész arckezelés-masszázs kapcsolat, én konkrétan annyira ellazultam, hogy sikerült egyszer-kétszer elbóbiskolnom, már-már annyira ellazultam, hogy teljesen fesztelenül tudtál PIHENNI. Igen, pihenni!

A kezelés végén úgy éreztem, hogy kipihent vagyok és mintha 8 órát aludtam volna pluszban! Eszter szakértelme egyértelműen megmutatkozik a kezelés előtt, alatt és után is. Nagyon szimpatikus volt számomra, hogy nem csak „ledarálta” az egész kezelést, nem az volt a lényeg, hogy egy pipát tegyen a vendég neve mellé, nem az volt a lényeg, hogy minél gyorsabban csak kész legyen.  A rituálé, a kis szeánsz neki is fontos volt, érződött, hogy tudja, hogy mit miért csinál és érzi, hogy mire van szükséged.

Nem tudom más szavakkal megformázni az élményt, csupán úgy, hogy ez valóban egy igazi élmény volt, amit MUSZÁJ kipróbálnia mindenkinek, komolyan kötelezővé tenném a havi 1 alkalmat Eszternél, higgyétek el nekem sokkal kevesebb stresszes és morgós ember élne Magyarországon! J
Én nem tudom semmihez sem hasonlítani az élményt és tényleg csak bátran tudom ajánlani Nektek, hogy próbáljátok ki, ha egy kis feltöltődésre, kikapcsolódásra vágytok! Eszternél remek kezekben lesztek!

Eszter egy igazán különleges dolgot álmodott meg és hozott létre, ismerd meg egy picit jobban és nézelődj az oldalán: http://aromahaz.com/rolam/
A kezelésekről bővebb infó itt: http://aromahaz.com/arckezelesek/

Alig várom, hogy újra mehessek!



Szandi

Népszerű bejegyzések