UNBOXING TIME: NÉHÁNY BULGARION ROSE TERMÉK ÉRKEZETT HOZZÁM


A Bulgarian Rose márkáról már korábban is beszéltem Nektek, volt szerencsém néhány terméküket kipróbálni, amiket azóta is aktívan használok.  A márka nevéből adódik, hogy a termékekben hatóanyagként ott lapul a rózsa és szinte minden termékben megjelenik valamilyen formában.

A világhírű bolgár rózsát szerintem senkinek nem kell bemutatnom, továbbá a híres rózsaolajat sem.
A rózsának számtalan jótékony hatása van a bőrre, hidratáló, tisztító és gyulladáscsökkentő hatással is bír. Korábban az Intenzív nappali hidratáló krémet próbáltam, ami tökéletesen hidratált, finom illata volt és nem okozott irritációt.
Nappalra inkább a vizesebb/gélesebb textúrájú krémeket részesítem előnyben, ezáltal ezt a krémet én esténként használtam. Mivel nagyon szerettem a krémet, úgy gondoltam, hogy szívesen kipróbálnék valamit a márkától nappalra is, ezért választottam a Joghurtos rózsás nyugtató arckrémet.

Az online üzletükben a következő információk vannak a termékről , bővebb infó itt:

A Rose Joghurt Nyugtató arckrém tulajdonságai:
  • Finom, könnyű textúra
  • Frissítő, gyorsan elillanó, diszkrét illat

A joghurtos arckrém speciális formulájában helyet kapnak a bolgár joghurt probiotikumai, melyek oxigenizálják a bőrt, stimulálják a kollagén és elasztin szintézist, így elősegítve a megújulást és rugalmasságot. 
A Rose Joghurt arckrém természetes rózsaolajjal és természetes rózsavízzel támogatja az intenzív hidratációt, lágyítja, frissíti a bőrt és fertőtlenítő tulajdonságával támogatja annak egészségét.
Hozzáadott argán olaj és szkvalén tartalmával erőteljes védelmet kínál, mely gátolja a korai öregedést, visszaállítja a hidrolipid réteg egyensúlyát és halványítja a már kialakult ráncokat.
A Rose Joghurt Nyugtató arckrém használatával a bőr megfiatalodik, rugalmassá, egészségessé válik, miközben hosszantartó selymességet és természetes fényt kap.
Minden bőrtípusra kiváló, de különösen alkalmas száraz és érzékeny bőr ápolására. Főleg nappali krémként funkcionál, azonban éjszakai használatra is alkalmas joghurtos kozmetikum.
Egy ideje kerestem már egy jó szemkontúr ápoló krémet, a márkától a Signature Spa kíméletes szemkontúr krémet próbáltam ki. Az állaga a krémnek nagyon jó, könnyen beszívódik és nem okozott irritációt. 15 ml-es kiszerelésben kapható és 3170 forintba került.
Hogy mit ígér a termék?
  • Anti-aging hatású
  • Támogatja a sejtregerációt 
  • Véd a szabadgyökök ellen 
  • Serkenti a kollagéntermelést
  • Természetes rózsaolaj, természetes rózsavíz, kaviár komplex, koenzim Q10, szőlőmagolaj, shea vaj




És egy kis plusz érdekesség: a képeket található gyönyörű kis szappanok is a márka kínálatában kaphatóak! J

https://bulgarianrose.hu/test_es_furdes_371/szappan_379


Szandi


Népszerű bejegyzések