AZ ÉN FOREO SZTORIM - MIT TUD EGY KÉSZÜLÉK 16.000 FORINTÉRT?

Igen, igen tudom, hogy ettől a témától lassan már mindenkit kiráz a hideg, annyira sok média tartalom volt róla az elmúlt hónapokban. Engem már igen régóta foglalkoztatott a FOREO márka és mindig rácsodálkoztam, hogy mennyire drágák a termékeik és vajon mi a fene kerül ennyibe.

Az elmúlt hónapokban, az új FOREO Luna fofo érkezése után, rengeteg blogger/vlogger/celeb kapott tesztelésre ezekből is a kütyükből és bizony annyira sok volt a #hirdetés-sel ellátott poszt és annyira sok volt a dicsérő vélemény, hogy bizony egy idő után már elgondolkodott az ember lánya, hogy ez  a termék valóban annyira jó, hogy mindenki szó szerint odaáig és vissza van tőle, vagy csupán egy jó reklámfogás. És ez itt a nagy kérdés, valóban ennyire jó ez a kis szilikon markolni való kis készülék?

Mivel eléggé drága egy-egy termékük és valahogy nem vitt rá a lélek, hogy 40-100 ezer forintot elköltsek egy ilyen termékre, a legmegfizethetőbb és a legpraktikusabb választást kerestem. Ebben a kategóriában 2 termék tartozik, a Luna Play és a Luna Play Plus.

A kettő közötti különbség nem sok, a Play ára kb. 13.000 forint, a Play Plus kb. 16.000 forint. A leglényegesebb különbsége, hogy a Play egy eldobható készülék, 100 használatot bír és nem tölthető újra, nem cserélhető benne az elem sem.

Mindezzel szemben a Play Plus egy tartósabb készülék, hiszen ez egy elemes változat, külső felépítése teljes mértékben megegyezik olcsóbbik testvérével.

Egy picit kanyarodjunk vissza a gyökerekhez, a FOREO egyébként nem egy régi cég, svéd székhellyel rendelkeznek, 2013-ban alapították és tulajdonképpen minden termékük a szilikon formavilág köré épült, egyértelműen piacvezető és leghíresebb termékük a Luna arctisztító készülékek, emellett még gyártanak szilikon fogkeféket és masszázseszközöket gyártanak.

Az elmúlt évek a hamisítványok tucatjait láthattuk a piacon, már-már szinte majdnem elcsábultam az eredetire,de mindig volt valami, amiért nem rendeltem meg. Viszont most karácsonykor ajándékba kaptam egy Play Plus-t, amit már lassan másfél hónapja aktívan használok minden nap, többnyire reggel és este, így úgy gondoltam, hogy eljött az ideje, hogy leírjam az érzéseimet a készülékkel kapcsolatban.

A termékeket szinte minden beauty oldalon be lehet szerezni, külföldön a lookfantastic oldalán, a Foreo hivatalos oldalán, itthon a Notino, de már a dm webshopjában is kapható több Foreo termék is.
Maga a csomagolás nem nagy szám, ami nem is baj, hiszen nincs szükségem fölösleges szemétre, a kis Foreo Play Plus alakú műanyag dobozkába pont belefér a leírás, egy ajándékkupon és maga a termék.

Mindegyik Foreo termékhez jár egy pici kártya, amin van egy vonalkód. Ezzel a vonalkóddal a foreo.com oldalán regisztrálható a terméked, a garanciát is tudjuk itt kezelni, illetve a FOREO még kedveskedett egy ajándékkal is, amit a feltöltés után kapunk meg, én egy 6500 forint értékű kupont kaptam, ami 6 hónapig érvényes és 30 dollár feletti vásárlás esetén használható fel. 
Oké, szerintem ez ideáig teljesen rendben van, nekem bejön, hogy a pénzünkért kapunk ilyen extrákat.
Térjünk át a termék használatára. A készülék méretét tekintve jól lehet alkalmazni a legkényesebb területeken is, például az orr környékén. Jó a fogása is, ezáltal könnyen lehet vele dolgozni. Én reggel és este is szoktam használni, nem tudom milyen elem van benne, de másfél hónap aktív használat után még mindig bírja a benne lévő elem.

Ha van FOREO Luna készüléketek vagy szeretnék a jövőben, arra mindenképpen figyeljetek, hogy durvább állagú, vagy radírozó hatású termékekkel nem ajánlatos használni.
Én géles állagú lemosókat szoktam használni, reggel a Neutrogena Hydra boost gélt, este pedig a Bioderma Sébium géles lemosót. A készülék használata nagyon egyszerű, langyos vizet használva benedvesítem, vagy közvetlenül a gépre vagy már a bőrömre felvitt géles lemosót elkezdem eldolgozni. A kisebb sörték a tisztító sörték, míg a felső részben található picit erősebb sörték masszírozó hatást fejtenek ki.

Jól felhabosítja a lemosókat, kb. 1-2 percig szoktam használni minden alkalommal. Használat után könnyű a tisztítás is, csupán langyos vizet használva szépen és finoman elmosom. Mivel cserélhető elemes én próbálok mindig ügyelni arra, hogy az alsó részbe még véletlenül se menjen bele víz.
Az elmúlt másfél hónap tapasztalatai? Valóban ennyire jó? Megéri az árát? Őszintén bevallom, hogy azt vártam tőle, hogy olyan szép lesz a bőröm, hogy az csak na és egy pattanásom sem lesz, azonban van. VISZONT  sokkal tisztább a bőröm, minden használat után láthatóan egységesebb képet kapok és láthatóan tisztább is arcom és azt tapasztaltam, hogy kevesebb a gyulladt pattanásom és sokkal gyorsabb a kezelési, „átfutási” ideje egy-egy pattanásnak.

Úgy gondolom, hogy 16 ezer forintot ez a termék abszolút megér, hosszú távon hű társam lesz, hiszen jól lehet vele utazni is, cserélhető benne az elem és annyira megszerettem, illetve olyan biztos pontja lett a napi rutinomnak, hogy nem igazán tudnék már élni nélküle.

Véleményem szerint erre az árkategóriára érdemes beruházni, nem gondolnám, hogy a 40+ ezres társai annyival jobbak lennének, még a fofo-t nagyon szívesen kipróbálnám, az még nagyon izgatja a fantáziámat, hiszen ott egy applikációval össze lehet kötni, ami analizálja a bőrt és megmutatja, hogy hogyan kell kezelned, szóval ez még nagyon izgalmas, a fofo kb. 30.000 forint. Ki tudja, lehet, hogy egyszer kipróbálom. Mindesetre a Luna Play Plust érdemes kipróbálni és maximálisan ajánlani tudom!



Szandi

Népszerű bejegyzések