MŰSZEMPILLA HATÁSÚ SZEMPILLASPIRÁL ENNYIÉRT?!


A Maybelline márkát szerintem mindannyian ismerjük és biztos van olyan termék tőlük, amit szeretettel használtok Ti is. Számomra örök kedvencek maradnak a folyékony matt rúzsok és van egy-két szempillaspirál is, ami verhetetlen. Nem olyan régen rendeltem meg az egyik új spiráljukat, amiről nagyon jókat olvastam és remek visszajelzéseket hallottam, így nagyon kíváncsi voltam, hogy a The Falsies Lash Lift szempillaspirál vajon mit tud 2600 forintért.

A külső dizájnon egy picit változtattak és egy standard szempilla spirál formát kapunk egy „krómozott” fényes felülettel. Maga a dizájn nekem bejön, kicsit high-end hatása van, de egyébként szeretem a letisztultabb csomagolásokat (nem mintha a külső csomagolás miatt vennék meg bármit is, de azért na, valljuk be, hogy még jobb vásár, ha a termékre jó ránézni is!).

A spirál keféje számomra pont ideális méretű, nem túl duci és nem is túl vékony, ezáltal a hosszabb pilláimat is tökéletesen ki tudom festeni vele. A festék jól pigmentál, erős fekete színt kapott. Egy rétegben is jól kivehető a különbség, gyönyörűen fed és íveli a pillákat! Az elején a festék (ahogy szerintem ez mindig is lenni szokott az új spiráloknál) egy picit hígabb, így mindenképpen érdemes a keféről a felesleges festéket leszedni, hogy ne okozzunk magunknak csomós, összeállt pillákat.

2600 forintért szerintem ez a spirál abszolút verhetetlen! Egész napos viseletet is bőven teljesíti, sőt még egy elég intenzív edzéshez is bevetettem és nem lettek panda szemeim a végére! Külön piros pont jár azért is, hogy nem hullik le a nap végére darabokban és nem maszatolódik el!

A dm üzleteiben már biztos, hogy kapható (ott személyesen is láttam), én a Notino oldaláról rendeltem, ahol most még akció is van (ha jól emlékszem 15 százalék minden kozmetikumra J)!

Csapjatok le erre a spirálra, ha egy tuti biztos fekete spirálra vágytok, viszont nem akartok sok-sok ezret kiadni egy high-end spirálért!

Szandi

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések