NEM HISZEM EL, HOGY ENNYI PÉNZT KIADTAM ÉRTE...


Általában azért elmondható, hogy egy drágább kategóriájú márkától többet vár el az ember, mint egy 1500 forintos terméktől, hiszen nem csak a nevet akarjuk megfizetni. Régi vágyam volt, hogy kipróbáljam az Origins termékeit ezért rendeltem is egy favoritos csomagot, amiben a márka ikonikus termékei voltak.  Külföldi beauty guruknál a csapból is folyik, hogy mennyire jó a Ginzing krém vagy a checks and balances arclemosó, az avokádós pakolás és társai. Általában azért nem adok ki 6000 forintot egy arclemosóért, de úgy voltam vele, hogy muszáj megtudnom, hogy megéri – e az árát.

A kiszerelés átlagos,150 ml-es és tulajdonképpen ezt a zsíros és kombinált arcbőrre javasolják, mivel szabályozza a faggyútermelődést és a túlzott zsírosodást miközben ápol és hidratál. Na hát ebből, hogy mit tapasztaltam meg? Egyiket sem! Életemben nem használtam még ennyire rossz lemosót, mint ez az Origins.  Először is nagyon kell figyelni a használni kívánt mennyiségre, ugyanis egy borsónyinál több mennyiség már brutálisan sok és nagyon fog húzódni tőle a bőr. Bőrhúzódás. Soha nem használtam még olyan arclemosót, amitől ennyire húzódott volna a bőröm.  Az állaga számomra nagyon nem jött be, krémes, azonban jól habzik és nem is ezzel van a baj. Konkrétan úgy érzem, mintha egy sima hétköznapi szappannal mosnám meg az arcomat.

Állagra is és szagra is olyan és utána olyan szinten húzódik a bőröm, hogy már alig használom, pedig drága volt. Én nem tapasztaltam semmi pozitív hatását a bőrömre, nem lett kevésbé zsíros a bőröm és egyáltalán nem éreztem, hogy hidratált volna, inkább csak több száraz terület lett az arcomon.

Talán egy extrán zsíros bőr ezt a lemosót el tudja viselni, de egy átlagos zsíros/kombinált bőr számára ez gyilkos és egyáltalán nem hatékony. Pedig azért 6000 forintért elvárnám egy lemosótól, hogy ne húzódjon úgy tőle a bőröm, mintha egy sima szappant kentem volna rá, ami azért igen elkeserítő. DE! A csomagban azért voltak olyan termékek, amiket nagyon szeretek (az avokádós arcpakolás és a Ginzing krém) és később róluk is írok, viszont a piacon ennyi pénzért akár több, jobb lemosót is tudtok venni (pl. Cerave, Neutrogena, Bioderma, stb.). Természetesen ez az én véleményem, az én bőröm reakciója. Amennyiben Te szereted, akkor használd tovább és élvezd! :) 

Számomra ez a termék sajnos nagyon nem jött be.


Szandi


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések