DM active beauty szépségcsomag

Sziasztok!

A mai napomat a DM drogériában kezdtem, mivel mától elérhetőek az aktuális active beauty szépségcsomagok. Négyféle szépségcsomag közül lehet választani, mindegyik csomag kettő darab RIMMEL terméket tartalmaz, egy RIMMEL OH MY GLOSS szájfényt és egy RIMMEL 60SEC RITA ORA körömlakkot. Ha van active beauty kártyátok a kasszánál tudjátok kiváltani a csomagot 75 pontért cserébe. Ha jól tudom 300 forintonként jár 1 pont.


Négyféle csomagból lehet választani, mint már említettem, a csomagok a következő fantázia neveket kapták: Neon Fest!, Peachella, Glaston Berry, Rain Rain Go Away!. Ha online megszeretnétek nézni mielőtt a drogériába mentek, ezeket a neveket a körömlakkról kapták a csomagok, így ha rákerestek a körömlakkokat fogjátok megtalálni.



Szerencsére volt elegendő pontom ahhoz, hogy mindegyik csomagot kiváltsam, azonban a pénztárnál rájöttem, hogy nekem  Neon Fest! csomagban lévő termékekből a körömlakk már a tulajdonomban van, illetve nem is éreztem annyira az én színvilágomnak azt a szájfényt, így csak három csomaggal rendelkezem a négyből.



A termékeket egy ilyen gyönyörűséges ezüstös, metál fényű neszesszerben kapjuk meg, személy szerint én nagyon örülök ennek a neszesszernek mert mindig hiányban szenvedek és általában vásárolni szoktam, szóval ez a három ingyen neszesszer nagyon jól jött és a dizájn számomra külön egy öröm, mostanában odáig vagyok a metál fényű dolgokért. Maga a neszesszer erős anyagból készült, masszív, első ránézésre én ki merem jelenteni, hogy nem fog szétmenni egy pár hónap után (reméljük :)). Cipzáros és a cipzár végén egy kis díszecskét láthatunk, ami a megszokott RIMMEL logó, egy korona. A neszesszer mérete tökéletes, sok mindent bele lehet pakolni, a kettő termék az alján szinte elveszett, de mégis ideális méret egy hétköznapi táskához.


Peachella




Sajnos a reggel egy kicsit felhős volt az idő, így nem a legjobb fényviszonyokban tudtam fotózni Nektek. A körömlakk egy nagyon szép barackos árnyalat, a szájfény is barackos árnyalatú, egy kicsit sötétebb, mint a körömlakk. A Rimmel Rita Ora-s körömlakk kollekcióját egyébként én nagyon szeretem, tényleg megszárad a körömlakk egy perc alatt, egy rétegben is szépen fed és tartósnak mondható.

 Az OH MY GLOSS szájfényekről még nem tudok nyilatni, mert még nem próbáltam a termékeket a mai napig, de a későbbiekben jelentkezem, hogy milyen benyomást keltettek.
A swatchon látható, hogy nem egy csillámos szájfény, szerintem egy visszafogottabb árnyalat, a hétköznapokra ideális viselet.


Glaston Berry



Ez az árnyalat egy picivel erősebb, de az ajkamon nem egy erőteljes vörös árnyalat. Egyébként az összes szájfény argán olajat tartalmaz, ami nem engedi, hogy kiszáradjon az ajkunk. Én nem nagyon szeretem a szájfényeket, de egészen kellemes viseletet kelt az ajkamon. 


Rain Rain Go Away! 


Nekem ez a szépségcsomag a kedvencem. A körömlakk szürkés-lillás árnyalatát imádom. Ebben a csomagban a szájfény csillámokat is tartalmaz, szerintem nagyon csinos, szép szájfény. Sajnálatos módon nem sikerül képen átadnom a gyönyörű árnyalatokat.


Enyhén csillámos szájfény, én ezt hétköznapokra biztosan fogom használni.


A csomagok március 30-tól, tehát a mai naptól elérhetőek a DM drogériákban. Ha van 75 pont a kártyátokon érdemes kiváltani, hiszen ezért egy gyönyörű neszesszert és kettő Rimmel terméket kaptok. Ami fontos, hogy egyszerre több csomagot is ki tudtok váltani, amennyiban van elegendő pont a kártyátokon. 

Remélem hasznosnak találtátok ezt a bejegyzést, legyen csodás hetetek és találkozzunk a következő bejegyzésemnél :)

Szandi


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések