Sziasztok Szépségek!

Nagyon régóta megfogalmazódott már bennem a blog ötlete, így nagyon boldog vagyok, hogy végre létrehoztam. Nagyon kezdetleges állapot várható az elkövetkező napokban, folyamatosan fogom megjeleníteni az újabb tartalmakat, rengeteg ötletem van, de igény szerint fognak alakulni a bejegyzések.  A blog témája a következőket fogja magába foglalni: mivel számomra nagyon fontos a bőrápolás, ezért a bőrápolás az egyik fontos témánk lesz illetve a hajápolás is. Továbbá termékek teszteléséről és sminktermékek bemutatásáról is olvashattok a blogon. Mivel az életem mindennapos részévé vált a bőrápolás, a smink és a divat ezért ezekkel a témákkal találkozhattok itt. 
 Egy youtube csatorna létrehozását is tervezem, így a későbbiekben videókra is számíthattok.  
Nagyon sok termékem és öteletem van, amit alig várok, hogy megoszthassam Veletek! 

Remélem gyakran visszatérsz :)

Szandi 


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések