Tesztelés alatt: Essence Blush play paletta és H&M Strobing ecset

Sziasztok!

A következő bejegyzés az Essence és a H&M újdonságai közül szeretnék bemutatni számotokra egy-egy dolgot. A tavasz megérkezésével a márkák is próbálják a termékeikkel visszaadni a tavasz hangulatát. Először is az Essence új BLUSHplay palettájáról szeretnék egy pár szót említeni. A paletta kettő árnyalatban kapható egy barackos és egy pinkes változatban. Az én választásom a peachy, barackos árnyalatra esett.



Mint látható a paletta három terméket tartalmaz. A világosabb árnyalat a bal szélén, egy szép barackos árnyalatú highlighter. A középső illetve a jobb szélső szín pedig egy sötétebb és egy világosabb pirosítót tartalmaz. A középső, sötétebb pirosító matt, míg a jobb szélén található egy csillogósabb, ragyogóbb hatást keltő pirosító. A három terméken feliratokat is láthatunk, a highlighter feliratot, a sötétebb színen a sculpt illetve az utolsó pirosítón a define megnevéseket. 
A kettő pirosító nagyon szépen pigmentált, ez látható is a swatchon, a highlighter számomra egy picit csalódás volt, mert nem olyan erőteljesen pigmentált, mint a másik kettő szomszédja. A matt pirosító számomra tökéletes és a csillogósabb árnyalatot is nagyon megkedveltem. Szépen fel lehet építeni a pigmentet a bőrödön és számomra fixáló spray nélkül is tartósnak bizonyult. 

Összességében én ajánlanám számotokra ezt a terméket. A Rossmannokban biztosan elérhető, én ott szereztem be. Az ára az 1495.- forint volt ha jól emlékszem, viszont ezért az árért kaptok egy highlightert és kettő pirosítót, ami szerintem nem rossz üzlet. 
Swatch természetes napfénynél

A következő terméket a H&M makeup részlegéről választottam, méghozzá az új Strobing ecsetet, amit a highlighter felviteléhez vásároltam meg.


A sörtéi puhák, könnyen tisztítható és szépen fel tudtam vinni vele a terméket az arcomra. Számomra pozitív csalódás volt a H&M makeup részlege, mivel eddig minden, amit próbáltam nagyon bejött, erről a későbbiekben lesz egy poszt, amiben bemutatom a körömlakkjaikat, az alapozót, amit nagyon imádok jelenleg illetve a szemhéjpúdereik is csodásak. 


Az ecset egy szép babarózsaszínes árnyalatot kapott. A H&M online webáruházában illetve a nagyobb H&M üzletekben, ahol van makeup részleg, ott is megvásárolható. A termék ára 1990.- forint volt, de véleményem szerint, ha egy jó minőségű ecsetre vágysz, ami könnyen tisztítható és szépen lehet vele dolgozni, akkor mindenképpen egy jó befektetésnek bizonyulhat.


Remélem hasznos lesz Számotokra ez a kis apró terméktesztelés. A paletátt egyébként egy hete vettem pontosan és eddig minden nap érte nyúltam mióta megvettem. Az ecset egy kicsivel több, mint egy hete van a tulajdonomban, tehát rendszeresen használtam őket.

Egyébként azért is megéri megvenni ezt a kis ecsetkét mert nagyon szép mutatós darab lehet a polcodon/asztalodon.  Érdemes szétnézni egy nagyobb H&M-ben vagy az online webáruházban a tavaszi újdonságok között , mert rendkívül sok szépséget találhat az ember.


Legyen csodás vasárnapotok!

Szandi




Elérhetőségek:

alexandra.magyar25@windowslive.com
alexandra.magyar25@gmail.com
Instragramon is megtalálható vagyok:
Insta: alessandra_magyar

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések