The Body Shop E-vitaminos családja

Hello Beauties! 

Az első tényleges bejegyzésben az egyik kedvenc termékcsaládomat szeretném bemutatni Nektek.  A The Body Shop E-vitaminos termékcsaládja mindenki számára kiváló, minden bőrtípusra ajánlott. 100% vegan ha érzékeny bőröd van, nyugodtan használhatod. 




The Body Shop E-vitaminos arctisztító


Először is a Vitamin E arclemosóról érdemes beszélni. Ezt az arctisztítót zuhanyzás közben szoktam használni. Nagyon finom, könnyed állagú tisztító. Én személy szerint nagyon kedvelem, mivel nagyon kellemes baba illata lesz a bőrömnek illetve érezhetően tisztább és puhább lesz a használata után. (A The Body Shop oldalán azt írják, hogy púder illata van, a lényeg, hogy egy nagyon kellemes illatú termékről van szó). Búzacsíraolajjal gazdagított, ami egy rendkívül jó e-vitaminos forrás,  így nem csak tisztítja de hidratálja is a bőrt. 






Használata:
Egy borsónyi mennyiség elég egy arctisztításoz

Langyos vízzel mosd át  az arcodat, majd a benedvesített tenyeredre nyomj a tubusból egy borsónyi méretet, habosítsd fel, majd gyengéden maszírozd az arcbőrödbe végül langyos vízzel öblítsd le. Én minden este zuhanyzás közben használom. A termék ára nem a legolcsóbb kategória, 3790 Ft amiért 125ml-t kapunk. Mindennapos használat mellett, kb novemberben vettem, az én tubusom most félig van. 
A The Body Shop oldalán illetve az üzleteiben megtalálhatjátok, az ára: 3790 Ft. Link: http://the-body-shop.hu/e-vitaminos-arctisztito





The Body Shop E-vitaminos Aqua Boost Sorbet Krém

Ez az egyik kedvenc arckrémem, amiért bármikor nyúlhatok. Hasonlóan a lemosóhoz ez a termék is egy finom baba (púder) illattal rendelkezik.  Jótékony hatásai: 
  • 24 órán át tartó hidratálást biztosít az Aqua Sphere technológiának köszönhetően
  • Mentoltartalmának köszönhetően könnyen beszívódik a bőrbe és tartósan hűs, pezsdítő érzést hagy maga után
  • Az ásványi részecskék beszívják a felesleges olajat a bőrfelszínről, így mattítják és egész napra csillogásmentessé varázsolják a bőrt 

Az állaga tényleg olyan mint egy sorbet, nem kelt zsíros hatást a bőrödön, azonnal beszívódik és azonnal érezhető a hidratáltság. Én a vízhiányos bőrömre vettem meg, az a feladata ennek a krémnek, hogy hidratáljon és erre a célra tökéletes termék. 
A hátránya a terméknek, hogy maga a csomagolás üvegből van, ezért vigyázni kell a tárolásával mivel könnyebben törhető. 

A The Body Shop oldalán és az üzletekben megvásárolható a termék, 5290 Ftezért az árért 50ml terméket kaptok, szintén hónapok óta használom rendszeresen és , mint látható a képen nagyon kevés hiányzik belőle. http://the-body-shop.hu/vitamin-e-aqua-boost-sorbet


The Body Shop E-vitaminos éjszakai szérumolaj



Először nagyon tartottam ettől a terméktől, mivel amikor hozzám került,  T-zónában a bőröm nagyon olajos volt így egy kicsit féltem egy olajos terméket használni az eleve zsírosabb bőrömre, de aztán jött a csoda. A termék lényege, hogy ötvözi a szérum és az olaj erejét, így jobb hatást érhetünk el a használatkor.  Jótékony hatásai: 
  • 8 órányi szépítő alvást a bőrödnek
  • A bőr frissebbnek, kipihentebbnek és ragyogóbbnak tűnik
  • Az eddigi legnagyobb koncentrátumú búzacsíraolaj tartalommal
  • Nem hagy zsíros érzést, gyorsan felszívódó formula
Mivel ez egy éjszakai szérumolaj, ezért a megtisztított arcbőrre szoktam felvinni. Nagyon pici mennyiség elegendő a teljes arcbőrre illetve én a nyakam és a dekoltázsom környékén is szoktam használni. Ha szeretitek az ún. éjszakai maszkokat (sleeping mask), mielőtt felvinnétek a maszkot, előtte masszírozzatok a bőrötökbe egy pár csepp szérumolajat, jót fog tenni az arcotoknak. Egyébként használhatjátok a terméket önmagában is, miután megtisztítottam az arcomat majd egy tonikkal áttöröltem egy pár csepp olajat a bőrömbe masszírozok. Reggel langyos vízzel leöblítem az arcomat, nem fog olajos érzetet hagyni a bőrön, viszont sokkal szebbnek fogod látni az arcodat a tükörben :) 

A képen látható termék még a termékcsalád régi csomagolása ezért eltérő lehet az The Body Shop oldalán látható képektől. 
A termék a The Body Shop oldalán és az üzletekben is megvásárolható, 6290 Ft-ért 28ml-t kaptok, ami nem tűnik soknak az árához képest, azonban tényleg sokáig elég. Link: http://the-body-shop.hu/vitamin-e-overnight-serum-in-oil


Remélem tetszett az első terméktesztelős bejegyzésem és a későbbiekben is olvasóim között tudhatlak :) Legyen csodás napotok! 



Puszi, 

Szandi



Megjegyzések

Népszerű bejegyzések