Unboxing és ismerkedés a magyar Pom-Pom márkával



A hétvége folyamán megrendeltem az első Pom-Pom csomagomat, amit a mai napon megérkezett, így a következő bejegyzésben a Pom-Pom márkát fogom bemutatni és a termékeket, amiket megvásároltam. 


Nagyon kis picike csomagban érkezett, elsőre megijedtem, hogy milyen pici lehet minden termék, amit vásároltam, aztán kinyitottam a kis csodadobozt és megnyugodtam. A kinyitás után a dobozban volt egy köszönöm matrica, milyen figyelmes, ugye? A doboz tetején volt a számla természetesen, majd egy levél a márka megálmodójától Péntek Erikától. 


Én is most találkoztam először a márkával, így nincsenek korábbi tapasztalataim a termékeikkel kapcsolatban, azonban Krémmánián szinte csak 5 csillagos visszajelzéseket olvashattok a márkáról. A csomagolása egyszerű, azonban szép és jó érzést keltett bennem, miközben csomagoltam. 


Itt az említett levél, amiben röviden ismertetik a márkát és a márka létrehozóját. A levél végén pedig kérik, hogy jelezzünk vissza a termékeikkel kapcsolatban bármilyen tapasztalunk van. 
Miután megszabadultam a kis papírdarabkáktól, megnyugodtam a termékek láttán. Azonban először is beszéljünk egy kicsit a márkáról. 

A Pom-Pom márka: 

A márka édesanyja Péntek Erika, aki lehetővé tette, hogy Magyarországon jó minőségű natúr kozmetikumokat vásárolhassunk megfizethető áron. Az oldalt a bejegyzés végén belinkelem, ahol megtudjátok rendelni a termékeket, illetve minden fontos információt megtaláltok. Én ledöbbentem, amikor nézelődtem az oldalon, miközben kerestem, hogy miket próbáljak ki, hogy ennyire kedvező áron ilyen jó minőségű termékekhez lehet hozzájutni. 
 Amit érdemes tudni Péntek Erikáról, hogy az országunk legelismertebb natúr kozmetika szakértője, aki vegyészmérnökként doktorált. A termékek fejlesztése 2014 nyarán kezdődött meg, így viszonylag egy friss márkáról beszélünk. Látszik a kitartó munka a termékeik mögött, hiszen ilyen rövid idő alatt kiváló termékeket hoztak létre a csapatával. 

A márka termékeit jellemzi, hogy jó minőségű, természetes összetevőket használnak fel, amiket innovatív fejlesztésekkel kombináltak, így minden hatóanyag sokkal gyorsabban szívódik fel a bőrünkön. A termékek természetes növényi összetevőkből készülnek, semmilyen bőrirritáló anyagot, mesterséges színezéket , illatanyagot vagy tartósítószert nem tartalmaznak. És hogy még szuperebb legyen ez a márka, nem tesztelik állatokon a termékeiket, a márka cruelty free termékeket alkot. Szuperül hangzik, nem? 

Továbbá fontos tudni a márkáról, hogy a termékeink nem tartalmaznak pálmaolajt, mivel a termeléshez rendkívül sok földterületre van szükség, ami hozzájárul a Föld szennyezéséhez. Tehát mit is kapunk a márkától? Környezetbarát, jó minőségű, természetes összetevőket tartalmazó termékeket, megfizethető áron. 

További információkat itt találtok: http://www.pom-pom.hu

Az én kosaramban arcpakolások és a híres arczseléjük landolt.  Lássuk miket választottam: 



Láthatjátok, hogy kaptam egy kis plusz ajándékot, a zöld pompom egy cuki hűtőmágnes, ami már el is foglalta a helyét a lakásban. A másik kettő picike tégely, egy shea vaj és egy rózsás arczselé minta. 


A nagyon zsíros bőröm az elmúlt fél évben sokat változott és inkább száraz lett, mint zsíros vagy kombinált így az itthon lévő arcpakolásaim már nem azt a hatást hozták, amire a bőrömnek szüksége volt, ezért választottam a márkától egy arcpakolást, méghozzá a Szelid simogatás tápláló arcpakolást. 

                             


A termék 2490 forint és ezért 65g terméket kaptam. A pakolást már ki is próbáltam gyorsan, nagyon kevés mennyiség elég belőle és olyan puha volt az arcom utána, mint a baba popsi. A pakolásban lévő fehér agyag és a kókusz jótékony hatása igazi hidratálás a bőrnek. Már most imádom ezt a terméket! 
Itt tudjátok ezt a terméket megvásárolni:

Ebből a pakolásból kettő illetve egy Tavaszi megújulás tisztító pakolás érkezett.

Itt tudjátok ezt a terméket megvásárolni: 



A másik két termék szintén egyforma, a híres Neroli virágvizes arczselé. Az illata olyan, mintha egy virágos tavaszi mezőn állnék, a mandarin és a virág illatának a keveréke, azonban nem kellemetlen az illat. A termék 50ml-es és 2490 forintba kerül. 

Itt tudjátok megvásárolni ezt a terméket: 

Ezt a terméket is kipróbáltam az arcpakolás után, nagyon gyorsan beszívódott és valóban puha volt utána a bőröm. A gyors beszívódás a vízes zselé formulának köszönhető. A termék más változatban is elérhető, ami az oldalon megtalálható. 



A termékek kézzel készültek, a csomagolásuk egyszerű de mégis nagyszerű és szerintem sokak számára jó hír, hogy nem üvegben árulják a termékeiket. Én mindig is félek, hogy összetöröm az üveges arcápolóimat. 

Szállítás:

Én hétvégén rendeltem meg a termékeket és mivel hétfő ünnep volt így kedden ,már összeállították a csomagomat és, ahogy az oldal is ígéri, egy napon belül megkaptam a rendelésemet. 
Több lehetőség is van a szállításnál, kérheted GLS futárral házhoz vagy csomagpont átvevő helyre is, aminek az ára 699 forint ha jól emlékszem. 10 000 forint fölött azonban ingyenes a szállítás, amit szerintem megéri kihasználni, hiszen tényleg jó minőségű termékekre lehet beruházni. Még egy pozitívum, a rendelés végén megadtam egy időpontot, hogy mikor szeretném a kiszállítást és valóban figyelembe vette a cég, délelőtt 11-ig kértem és reggel 9-kor már a kezemben volt a csomag, szóval ez is egy hatalmas piros pont. Ezt csak azért jegyeztem meg, mert biztos, hogy veletek is előfordult már, hogy csak vártátok a csomagot és nem érkezett meg a kijelölt időpontban, velem ez gyakran megesik. 

Az oldalon most is van egy akció, ha 5000 forint felett most három ajándékot kapsz a vásárlásod mellé. 

Remélem Te is hasznosnak találod majd a márka megismerését és megtalálod a számodra tökéletes terméket. 


Legyen csodás napotok!


Szandi

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések