Garnier Hydra Bomb: extra hidratálás az arcbőrnek




A mai posztban a Garnier Hydra Bomb termékcsaládból szeretnék kettő terméket bemutatni, méghozzá a nappali  hidratáló krémet és az éjszakai hidratáló krémet.  Őszintén szólva én egy kicsit félve vásároltam mindig is drogériából arcápoló terméket mert egészen fiatal korom óta nagyon érzékeny volt a bőröm és még a tipikus tini pattanásokkal is küszködtem. Régebben mindig gyógyszertárból vagy online rendeltem az arcápoló termékeimet azonban mostanában megdöbbentő, hogy a drogériában kapható márkák milyen szuper termékekkel állnak elő folyamatosan. Ezt a Garnier Hydra Bomb termékcsaládot én még csak a Müller-ben láttam és ott is vásároltam meg. Egyébként a Müller-ben érdemes szétnézni figyelmesen mivel mindig vannak olyan újdonságok, amiket én más üzletben még nem fedeztem fel.  

Ezt az arcápoló családot kifejezetten vízhiányos bőrre fejlesztették ki. A nappali krémben SPF 10 van, vagyis tízes fényvédőfaktort tartalmaz. Ez egy olyan különleges krém, aminek a célja, hogy nedvességgel töltse fel a bőrt illetve védelmet nyújt a külső ártalmakkal szemben. 


A krém texturája nagyon könnyed és, ami számomra nagyon fontos: nem olajos, könnyen felszívódik és kellemesen hidratált érzést kelt a bőrömön. A krém főbb összetevői közé tartozik az alma és a gránátalma, ami szuper antioxidáns forrás. 


A termék 50 ml-es kiszerlésben kapható. A Müller-ben 1499 forintért vásároltam ha jól emlékszem. 

50 ml 1499 forintért szerintem nagyon jó üzlet és önmagában nem csak az ár miatt is kedvező, személy szerint én imádom ezt a termékcsaládot.  Egy óriási piros pont a Garnier-nek, amiért a pumpás kiszerelést úgy oldották meg, hogy egy kis szerkezet lenyomáskor felnyomja a terméket így semmi felesleg nem marad majd a tubusban.  


Az éjszakai krém textúrája zselé állagú és szintén egy nagyon könnyed krémről beszélhetünk. A krém szintén 50 ml-es kiszerelésben kapható és a Müller-ben 1699 forintért kapható. 




Felvitel után gyorsan beszívódik, nincs ragacsos érzetem utána és ennél a terméknél is egy pozitív tulajdonság, hogy szinte azonnal beszívódik, puha lesz a bőröm tőle, tehát ténylegsen érzem a hidratáltságot. Lehetséges, hogy egy nagyon zsíros arcbőrnek ez nem lesz egy jó választás, de ha vízhiányos, dehidratált bőröd van, akkor mindenképpen próbáld ki ezt a családot! 

A termékcsalád bővült egy fátyolmaszkkal, ami azonban szinte minden drogériában és hipermarketben elérhető, tudomásom szerint 699 forintért tudjátok megvásárolni, de a Rossmann-ban érdemes figyelni, mert mindig szuper akciók vannak, illetve a májusi Joy magazinban egy 25%-os kedvezmény lesz a Garnier termékekre. Visszatérve a fátyolmaszkra, még nem volt alkalmam kipróbálni, de sok jót hallottam róla.

 Ha Ti már kipróbáltátok akkor nyugodtan osszátok meg velem a véleményeteket :) 



(Egyébként, a Garnier zsíros bőrre való micellás vizét már hónapok óta használnom és nem okozott csalódást. Kifejezetten a bőrtípusomnak megfelelő micellás vizet akartam választani és ennek a terméknek mattító hatása is van, így erre esett a választásom. Ezt az információt csak megjegyzésként hagynám itt. ) 


Szép estét Szépségek! 

Szandi 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések