Glamour-napok Haul!



Az áprilisi-májusi hónapokat mindig nagy szeretettel várom a különböző akciós napok miatt, ahol mindig kincsekre lehet bukkani illetve ilyenkor szoktam nagyobb mennyiségben megvenni a következő hónapokra kozmetikumokat. Most a Glamour-napok alatt nem estem nagyon túlzásba a vásárlással de azért így is sikerült vásárolnom egy pár dolgot.

Először is a DM-ben kezdtem. Szerencsére idén is volt 0.nap a DM-ben, így szerdán már nyitásra odamentem, hogy biztosan megvehessem a kiszemelt termékeket.

A DM-ben szerintem a legjobb akció, amit felhasználtam, az a L'oréal új szempillaspirálja + egy tus 4000Ft helyett 2000Ft volt, így szerintem termékekenként 1000 forintért nagyon nagyon megérte, arról nem is beszélve, hogy annyira jó a spirál, hogy azóta nem is használtam mást.



A képen a DM és a Rossmann közös szerzeményeit láthatjátok.

Végre kipróbáltam a Rexona Active Shield dezodort, tényleg nagyon jó, működik! Egy rohanos napon, amikor ténylegesen megizzadok más dezodor használatával, ez a termék teljes szárazságot biztosított.

SCHWARZKOPF GLISS KUR FIBER THERAPY SAMPON, Balzsam, hajvégápló:

Talán ez a legnagyobb kedvenc samponok terén. Az illata mesés, már kétszer használtam a sampont és a balzsamot, illetve a pakolást is és nagyon finom az illatuk, a hajam pedig puha volt a mosás után. Vicces dolog, hogy a kis pumpás hajcuccra (a kép közepén, a Balea szappan mellett) na én arra azt hittem, hogy egy hajvégápoló, pedig az egy hajpakolás, amit nedves hajon oda rakhatod ahova szeretnéd. 

A kosaramban landolt még egy Gliss Kur sampon család, A Dove új avokádós testápolója (nagyon szuper, mióta megvettem, azóta használom). Vettem még dezodorokat, L'oréal hajvégápolót, kettő csomag borotvát, és az új FA tusfürdőkből a kókuszvizes és a mézes változatot. 

A L'oreál-tól beruháztam egy szemkörnyékápolóra . A Maybelline-től a Satin Dark Brown szemöldökceruzát vásároltam meg, és szerintem nagyon szuper termék. A Rimmel-től pedig egy csodaszép bronzosítót, amivel nagyon szép natural, természetes hatást lehet elérni. 

A Rossmann-ban az Essence márkára is fel lehetett használni a dekor 25%-os kupont, így beruháztam még kettő matt rúzsra,  a 01 és 03-as árnyalatra, a 02-es árnyalatot már megvettem korábban. 









Szerintem csodaszép rúzsok :) 


A következő dolgot a H&M-ből vásároltam. Ezer éve kiszemeltem ezt a kis tálkát és mivel erre is felhasználható volt a kupon így szépen jött velem haza : 


Egy gyönyörű fehér tálkáról van szó, arany pálmafa levelekkel. 




A Tesco F&F osztályáról a kedvenceim: 

A csodaszép kabátért és a szép kis cipőért összesen 6000 forintot fizettem, mivel az F&F-nél a leértékelt termékekre is vonatkozik a kupon. A cipőcske egyébként most új kollekciós, 4990.- helyett jelenleg 3990.- forint. 

A C&A-ból vettem még egy felsőt , illetve a Media Marktból egy Philips kenyérpirítót is vásároltunk. 


Szerintem semmi mást nem vettem, most próbáltam nem őrült shopping túrát tartani, illetve egy picit csalódott is voltam, nem a legjobb volt a kínálat az üzletekben. 






Legyen csodás napotok!


Szandi 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések