Tesztelés alatt: The Ordinary márka

Ebben a bejegyzésben a C-vitaminos arcápolóját szeretném bemutatni az Ordinary márkától. Sikerült beszereznem egy termékek az asos.com-ról az elmúlt pár hétben. Nem használtam még sokszor így ténylegesen nem tudok véleményt mondani róla, de szeretnék egy first impression-t adni a márkáról.






A bejegyzés végén belinekelem az oldalakat, ahonnan megvásárolható a márka termékei.
Asos-ról rendeltem ezt a terméket, mint már említettem. Az ára 6,50 dollár volt tehát kb 1800 forint volt. A termék kiszerelése 30ml de szerintem ezért az árért igazán megérte. Egyébként egy hét alatt ideért az asos csomag, így a szállításra sem kellett sokat várni.


Egy kis ismertető a márkáról, ami a skinsmart.hu oldalán megtalálható:


The Ordinary:


Jól ismert, bevált hatóanyagok, egyszerű formulákban, elképesztően kezdvező árakon - ez a The Ordinary filozófia. A márka neve szokványost, mindennapit jelent, de a márka minden, csak nem szokványos. 2016-os megjelenése felforgatta a kozmetikai piacot, az interneten és a social mediában szabályosan hisztériát váltott ki. A The Ordinary termékek top hatóanyagokat (pl. retinol, C vitamin, peptidek) hoznak el a világnak eddig soha sem látott kedvező árakon.


A márka termékeinek többsége illat- és irritáló összetevőktől mentes (nálunk csak ezeket találod). A termékek előállításuknak egyetlen fázisában sincsenek tesztelve állatokon, és mások sincsenek megbízva ezzel.

Az én termékem : https://skinsmart.hu/markak/deciem/ordinary/vitamin-c-suspension-23-ha-spheres-2.html


A termék leírása:


Vitamin C Suspension 23% + HA Spheres 2%
Minden bőrtípusra ajánlott


  • Ez a formula a C-vitamint helyezi célkeresztbe: 23% tiszta C-vitamint, vagyis aszkorbinsavat és mellette 2% dehidratált hialuron gömböcskéket tartalmaz, vízmentes-szilikonmentes szuszpenzió formában. Egyszerű és stabil C-vitamin formula, ami egyszerre többféleképp is segít a bőröregedés ellen. 
  • Hatásos öregedő bőr, ráncok, pigmentfoltok esetén 
  • A dehidratált hialuron gömbök azonnal kitöltik, simítják a ráncokat 
  • A nagy mennyiségű C-vitamin rendszeres használat mellett egységesíti és feszesíti a bőrt 
  • 100%-ban illat- és színezékmentes 
  • Állatokon nem tesztelték

  •                    


A skinsmart.hu oldalán 1990 forintért megvásárolható.

Magáról a termékről, így a rövid tesztelés alatt:

Elsőre egy nagyon erős termék lehet, főleg ha érzékeny a bőröd. A csomagolás hátulján fel is tüntették, hogyha érzékeny a bőröd, akkor a saját éjszaki hidratálódba keverj ebből a krémből, fokozatosan növeld az adagot egészen addig, amíg önmagában is tudod használni a krémet irritáció nélkül. Ja igen, ez fontos és elfelejtettem megemlíteni, a márka ajánlása alapján érdemes a krémet lefekvés előtt használni.


Miután megkaptam a krémet, persze, hogy az arcbőrömnek nem tetszett a hirtelen meleg és a napsugárzás, így kijött elég csúnyán a napallergiám ezért nem is mertem a terméket napokig. Első alkalommal az éjszakai hidratálómba kevertem bele a krémet, majd úgy vittem fel az arcomra lefekvés előtt. Az érzés fura volt, nekem nem csípett nagyon, de éreztem, hogy valami "dolgozik" a bőrömön. Viszont az állaga nagyon érdékes, nem egy sima, "krémes" krém, kicsit olyan mintha szemcsés lenne.

A következő alkalommal már egy kisebb mennyiségben használtam a krémet, azonban az éjszaki hidratálóm nélkül ( ezt a hidratáló terméket hamarosan bemutatom nektek, óriási kedvenc most a termékcsalád), nem csípett és nem okozott irritációt sem, megint éreztem, hogy valami "dolgozik" az arcbőrömön. Másnap reggelre nem okozott gyulladt pattánosokat vagy bármilyen irritációt, így nálam már piros pontot kapott a termék :)


A rövid tesztelés alatt ennyit tudok megosztani veletek a termékről és a rövidisen jelentkezem, hogy hosszú távon működik e. Egyébként nagyon szimpatikus a márka, nagyon barátságos árakkal dolgoznak és mégis minőségi terméket kap az ember ( ez manapság egyre ritkább). Biztos vagyok benne, hogy hamarosan rendelek a többi termékből is a márkától. ÉÉS most már alapozókkal is bővítették a termékcsaládot.
A márkáról még annyit érdemes tudni, hogy nem is olyan régen alapították, ha jól emlékszem 2015-ben.


A termékeket az asos.com-ról, a skinsmart.hu oldaláról és a Deciem oldaláról tudjátok megrendelni.




Linkek:

http://deciem.com/brand/the-ordinary
http://theordinary.com/
https://skinsmart.hu/markak/deciem/ordinary/vitamin-c-suspension-23-ha-spheres-2.html
http://us.asos.com/search/the-ordinary?q=the+ordinary&SearchSuggestUsed=true





Kellemes Húsvéti hétvégét és pihenést :)

Szandi

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések