FOGFEHÉRÍTÉS: ORAL-B, BLEND-A-MED

Végre itt vagyok egy új bejegyzéssel a fogfehérítésről. Sajnos az elmúlt egy héten keresztül nem volt laptopom, így nem tudtam dolgozni, többnyire inkább Instagramon voltam aktív. Pedig még a telefonomon is próbáltam használni a Word appot, de higgyétek el nekem, hogy nagyon bosszantó szerkeszteni és gépelni azon keresztül, így ezt a dolgot el is engedtem.
A mai bejegyzésben kettő olyan terméket hoztam Nektek, amiket hosszabb ideje már rendszeresen használok és sokan kíváncsiak lehettek rá. A fogfehérítés sok nő és férfi számára fontos téma, hiszen a mosolyunkat mindig magunkon viseljük, és ha nem vagyunk elégedettek, akkor bizony könnyen a magabiztosságunknak is annyi lehet. Persze mindenki a Hollywood-i sztárok ragyogó és hófehér mosolyára vágyik, ami néha már abnormálisan fehérnek és ragyogónak hat. Természetesen én is elfogadnám a tökéletes, hibátlan fogsort és fehér mosolyt, azonban érdemes odafigyelni, hogy milyen termékekkel próbálkozunk, hiszen könnyen árthatunk a fogunk egészségének.

Egyrészt az egészség, amire érdemes nagyobb figyelmet fordítani, tehát nem mindegy, hogy milyen termékekkel próbálkozunk, milyen összetevői, hatóanyagai vannak, stb.., az is fontos szerepet játszik, hogy a természetes egyensúlyt megtartsuk. Szerintem, ami ideális az a szemünk fehérjének és a fogaink árnyalatának egyensúlya. Ezt például az idei Golden Globe díjátadó gálán láthattuk Margot Robbie színésznőtől, akinek nem volt vakítóan fehér mosolya, azonban teljes mértékben harmonizált a szemével. (Persze a rúzs is okos választás volt). 
Képtalálat a következőre: margot robbie golden globe
Számos ital, például a kávé hatására sárgábbak lesznek a fogaink, valamint a dohányzás is károsan fejti ki a hatását a mosolyunk szépségén. A kávéról még nem sikerült lemondanom, a minden napos kávé fogyasztása meg is látszik a fogaimon, sokat változott az árnyalatuk az évek alatt. Például a gimnázium alatt soha nem fogyasztottam kávét, nem is dohányoztam (jelen pillanatban sem) és gyönyörű fehérek voltak a fogaim. Egy ideje már aktívan keresem a megoldásokat, amivel szebbé varázsolhatom a mosolyomat és nem kerül a fél fizetésembe. Rengeteg fehérítős fogkrémet kipróbáltam már, többségük semmit nem ér, csupán optikailag lesznek az adott pillanatban fehérebbek a fogak, ezt számos termék fel is tüntetni (pl a Colgate leírásában megtalálhatod, hogy a kék színű fogkrémek optikailag teszik csak fehérebbé a fogakat, nem kínál hosszú távú megoldást).
Sokáig gondolkodtam, hogy a hagyományos fogkefét megéri – e lecserélni egy elektromos változatra, orvosi tanácsra végül beszereztem egy elektromos Oral – B fogkefét, amit már bő fél éve használok. Fél év után úgy érzem, hogy sokkal tisztábbak a fogaim egy-egy mosás után, kevésbé sárgák és azt tapasztaltam, hogy hajlamos vagyok tovább mosni a fogaimat, mint a hagyományos fogkefével.
Az ára sokkal több, mint egy átlagos fogkefe, az elemes változata az Oral –B fogkefének, 4-5 ezer forint körül van, míg a töltős társai 6 ezer forinttól a csillagos ég a határ.  Nekem az elemes verzió van meg, szerintem teljesen jól működik, főleg ha olyan elemet választasz, ami tölthető. Nem tölthetős elemmel is egy-két hónapig simán használható. A pótfejeket 3 havonta érdemes kicserélni, az Oral-B egyébként egy nagyon okos kis segítséget is létrehozott, ha a fejen elszíneződik a kék réteg, akkor bizony itt az idő egy cserére. A fejek ára azonban nem olcsó, érdemes Emag-on figyelni az akciókat, illetve a drogériákban is gyakran van rá valami akció. A legutóbbi vásárlásom során nem a basic fejet vettem hozzá, hanem egy picit jobb fejet, aminek a sörtéi máshogy néznek ki mint a basic fejnél, a 2 fej ára 2990.- volt akciósan. Személy szerint én ajánlom, kisgyereknél is érdemes lehet bevezetni, mivel már hercegnős/szuperhősös fogkeféket is lehet már kapni, egyszerűbb vele a fogmosás és talán élvezhetőbb is lesz számára. A fogkefét a dm-ben vettem, de más drogériákban és online áruházakban is megtaláljátok.
A Glamour – napok során mindig van egy 50 %-os kupon a blend- a – med termékre, így megnéztem a DM-ben a felhozatalt és akkor találkoztam egy új fehérítős termékkel. A White Luxe Whitening Accelerator termék annyiban más, mint a korábbi fehérítős fogkrémjeim, hogy ezt fogmosás után kell alkalmazni, önmagában nem pótolja a fogkrémet, tehát nem nyújt védelmet a fogszuvasodás ellen. A normál fogkrémeddel kell fogat mosni a használata előtt, majd ezzel a pasztával is meg kell mosni a fogakat az intenzív fehérítés reményében. Eltávolítja a felületi elszíneződéseket és pajzsot képez a fogzománcon védelmet biztosítva a későbbi szennyeződések és foltok ellen.
Összességében úgy gondolom, hogy nem rossz termék, továbbra sincs Hollywood-i ragyogó fehér mosolyom, de egy kis változást már látok. Csinálni fogok Nektek egy előtte-utána képet is és updatellek majd Titeket a későbbiekben is.  Az ára 1600 forint körül van, október óta használom és félig van, tehát takarékos. A DM polcain megtaláljátok az Oral-B fogkefékkel együtt.


Szandi

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések