YVES ROCHER PRÉMIUM FOLYÉKONY RÚZS


A hétköznapjaim során vannak dolgok, amik soha nem hiányozhatnak a reggeli sminkelési rutinomból. Alapozó, fixáló púder, spirál, szemöldökceruza és rúzs. A rúzs számomra egy klasszikus kiegészítőjét jelenti az outfitnek, plusz még a hideg időben úgy érzem, hogy védem is az ajkaimat a hideg ellen. A rúzs egy olyan sminktermék a fiókomban, amiből soha nem lehet eleget tárolni. A márkák szebbnél szebb és jobbnál jobb termékekkel rukkolnak elő, szinte már hetente, mindenesetre havonta bombáznak minket vásárlókat az újdonságaikkal. Természetesen én sem tudok ellenállni egy-egy rúzsnak, hiába van már 5 hasonló, már-már megegyező árnyalatú rúzsom. Ismerősen cseng, ugye?

Matt, félig matt, szatén vagy csillogó finish, számtalan lehetőséget kínálnak a márkák, hogy mindenki megtalálja a számára ideális rúzst. A hétköznapi sminkemnél többnyire a félig matt hatású rúzsokat részesítem előnyben, ezek nem száradnak rá teljesen az ajkainkra, hanem krémes állaguknak köszönhetően hidratáltabbnak érződnek az ajkaim. Nyílván ennek köszönhetően ezek a félig matt hatású rúzsok nem a tartósságukról híresek. Egy étkezés vagy ital után könnyen szükséges lehet, hogy újból felvigyük az ajkainkra. Ismeritek a Kylie Jenner rúzsokat, ugye? Tökéletesen mattra száradó rúzs, ami szinte már odaragad és hosszú órákon „mereven és stabilan” a helyén marad. Őszintén én jobban kedvelem a félig matt rúzsokat, a teljesen mattra száradó rúzsoknál úgy érzem, hogy nagyon beleül a ráncaimba, illetve egy idő után elég csúnyán elkezd kopni, persze ez mind termék/márka függő. A Lovely K-lips mattra száradó rúzst viszont imádom, hasonlóan a Pupa matt folyékony rúzsaihoz.


A mai bejegyzésben egy Yves Rocher prémium folyékony rúzs tesztjét hoztam el Nektek. Az Yves Rocher francia márka már egy ideje megtalálható Magyarországon, kínálatukban női és férfi termékeket is egyaránt találhatunk igen széles választékban. Törzsvásárlói kártyával mindig van valami kedvezmény, illetve a szülinaposoknak külön garantált ajándék jár, ami nincs vásárláshoz kötve. A szülinapi kuponommal tértem be én is egy üzletükbe, amikor megláttam a 12 árnyalatban kapható prémium folyékony rúzsokat. A 12 árnyalat között találhatunk eltéréseket a finisht illetően.  Vannak erősen pigmentált matt rúzsok és kevésbé intenzív+tartós színek. Akciósan 2490 forintért lehet hozzájutni, eredeti ára 3490 forint.


A választásom a 101 PINK árnyalatú folyékony rúzsra esett. Az első alkalom után azonnal tudtam, hogy imádni fogom.  Kellemes viselet, intenzív szín, azonban nem olyan tartós étkezés és italfogyasztás mellett. Gyönyör pinkes, mégsem babarózsaszín árnyalatú. Kellemesen krémes érzés a viselete. Mint említettem étel/ital fogyasztása után szükséges a felkenése.


Összességében azoknak ajánlom, akik szeretik a krémesebb folyékony rúzsokat és nem vágynak teljesen matt fedésre. Az árnyalat nálam 10/10, intenzivitás: 8/10, tartósság: 7/10.




Szandi

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések