MAYBELLINE TATTOO BROW - 3 napig tartós szemöldök?


Mindig is irigyeltem azokat a lányokat, akiknek tökéletes formára nőtt a természetesen szemöldökük vagy csupán egy kisebb igazítással is természetesen szépek. Sajnos én is átestem azon az idióta tini korszakon, amikor kötelezően baromi bénán és idióta módon vékonyra szedték a lányok a szemöldöküket. Tudjátok még mi a legrosszabb? Anno engedtem, hogy elől is hozzányúljon a kedves kozmetikus és az bizony 10 év alatt sem sikerült teljesen visszanőnie. Rémlik Nektek is ez az időszak, ugye-ugye?
Kb. a gimi végén kezdtem el jobban odafigyelni a szemöldökömre és beruházni formázó termékekre, amivel tökéletesíthettem a kevésbé tökéletes formát. Az évek alatt kismillió terméket teszteltem, pomádéktól kezdve, ceruzák, por és még waxot is.

Többnyire a pomádét részesítem előnyben, méghozzá a Milani pomádé Dark árnyalata vált be számomra a legjobban, egy ferde ecset használatával igazán szépen lehet a hiányosságokat pótolni. Ezzel nincs is semmi gond egészen odáig, hogy ez reggelente eszméletlenül sok időt elvesz a készülődésre fordított időmből és a rohanós reggeleken nem mindig fér bele, hogy a szemöldökömmel bajlódjak hosszasan.

Erre a problémára a Maybelline egy remek megoldást kínál, méghozzá a Tatto Brow-t, ami egy géles állagú szemöldökfestő termék. A használata nagyon egyszerű, 30 perc alatt már 1 nap tartósságot kapunk, azonban 3 órás hatással már akár 3 napig is elfelejthetjük a szemöldök-problémát. Azért ez a 3 nap több tényezőtől is függ, ilyenkor nagyon figyelni kell, hogy a szemöldökünk területét ne töröljük meg erősen pl. micellás vízzel vagy tonikkal, hiszen ezzel könnyedén csökkenthetjük a tartósságát és az erősségét. 

Használata


Nagyon egyszerű. Az applikátor azonban nem segít az egyszerűségében, túl vastag és úgy néz ki, mint egy körömlakkhoz tartozó applikátor. A legkönnyebb és precíz használatod nyugodtan használd a kedvenc szemöldökformázó ferde ecseted, majd formázd meg a géllel a szemöldököd és hagyd „megkötni” 30 -180 percig.  A végén könnyedén lehúzható, amit én nem nagyon szeretek, hogy egy-két kósza szemöldökszálat azért kiszed, amikor lehúzom. Egyébként nem olyan, mint egy peel-off maszk, ami kész szenvedés tud lenni és néha még a könnyem is kicsordul, ez a tattoo brow könnyedén lejön és teljesen fájdalommentes.
Eredmény
3 nap után:
 
Összességében szerintem ez egy szuper termék, érdemes vastagabb rétegben felvinni a kívánt területre, ugyanis vékonyan használva kissé narancssárgás lehet a végső eredmény. A DM drogériákban 2 árnyalatban kapható, a sötétbarna szemöldökömre a medium dark árnyalatot választottam, ez volt a legsötétebb.  Az állaga kicsit hasonlít az üvegfestékre.

DM fogyasztói ár: 2899 forint.

Próbáltátok már?

Szandi


Népszerű bejegyzések