ÚJDONSÁG A POLCOMON: DM X PAOLA MARIA - LVLY, OLCSÓ LUXUS AZ OTTHONODBA


A mai bejegyzésben talán az általam vásárolt legszebb termékeket hoztam el Nektek! Az egyik random DM utam során bukkantam rá a LVLY termékekre, amikkel ezelőtt soha nem találkoztam. Természetesen elsőre a csomagoláson akadt meg a szemem, fölöslegesen tagadnám, hogy engem nem érdekel egy termék csomagolása, dehogynem érdekel, hiszen általában a csomagolás ragadja meg a figyelmemet és ezáltal bukkantam rá ezekre a csodás új szépségekre is!



A LVLY névre keresztelt kollekció egy kollaborációnak az eredménye a DM és Paola Maria között. Paola Maria egy német beauty guru, aki eszméletlenül gyönyörű termékeket álmodott meg. A német dm oldalán böngészve láttam, hogy külföldön sokkal több termék került ki a polcokra, mint itthon, azonban egy percig sem panaszkodok, hiszen eszméletlen gyorsasággal hozta el nekünk a DM az itthoni polcokra. Magyarországon a következő termékek kaphatóak:  Tonik, sminklemosó olaj, arcmaszk, nappali arckrém és ajakápoló balzsam.

Az árkategória eszméletlenül jó, 299 forintnál kezdődik és a legdrágább termék 2299 forint.

A csomagolás igazi high-end luxus termékek külsejét tükrözi, kifejezetten esztétikusra, azonban mégis modern és csajos külsőt kaptak a termékek. Jelenleg a DM polcain én még csak a tonikkal, a sminklemosó olajjal és az arcmaszkkal találkoztam, de online már elérhető az arckrém és az ajakbalzsam is ITT.



A termékek fő összetevője a manukaméz-kivonat, ez mindegyik termékben megtalálható. Az illata isteni mindegyik kencének és első használattól kezdve baba puha lett a bőröm tőlük.


Arctonik manukaméz- kivonattal 200 ml, 1199 forint

Baromi jó a kiszerelése, van benne egy adagoló, így nem borítjuk magunkra a tonikot és nem is kell aggódni, hogy hirtelen sokat öntünk a vattára. Az illata mesés, nem okozott semmiféle irritációt, érezhetően tisztább és frissebb volt tőle a bőröm. Minden bőrtípusra ajánlják, a manukaméz mellett a gojibogyó – kivonat segít a bőrünk ápolásában. További piros pont jár neki, mivel alkohol nélküli, parabénmentes, nanoanyag mentes, színezőanyag mentes, parabénmentes és parafinmentes/ásványiolaj mentes.

Bővebb információ: https://www.dm.hu/lvly-by-paola-maria-arctonik-manukamez-kivonattal-p4010355559890.html


Arcmaszk manukaméz- kivonattal, 2x8 ml, 299 forint

Erre a termékre szintén nagyon kíváncsi voltam, hiszen 299 forintért kínálják a vásárlóknak és korábban már használtam egy koreai mézes maszkot, amit nagyon szerettem. Azt tudni kell, hogy ez bizony nem 2, hanem 4 használatra is bőven elegendő, azonban arra figyeljetek, hogy felbontás után jól zárjátok le és rakjátok be a hűtőbe (így még extrán frissítő is lesz) vagy hűvös helyre. A maszk körülbelül 10 percet alatt megszáradt, ennél korábban is eltávolíthatjátok langyos vízzel vagy a maradékot a bőrötökbe masszírozva. Én megvártam, hogy teljesen megszáradjon és utána leöblítettem. Az eredmény? Garantáltan pihe-puha baba pofi volt! És ez mindössze 299 forintomba került. Kár, hogy nincs nagyobb kiszerelésben L, viszont így utazáshoz is ideális!


Sminklemosó olaj gojibogyó  - kivonattal, 100 ml, 1499 forint


Ennek a terméknek a kipróbálását is nagyon vártam, hiszen korábban a kombinált bőröm miatt nem nagyon mertem kísérletezni olajos formulákkal. Óriási meglepetés volt számomra, hogy nem annyira olajon, mint ahogy én elképzeltem. A nedves arcbőrömre 2 pumpányi terméket szoktam használni (kifejezetten szuper ez a pumpás megoldás), majd ezt jól belemaszírozom a bőrömbe és bizony nekem még a makacs több réteg szempillaspirált is gyönyörűen leszedte. Nagyon jól habzik és tisztít, a használata után azért még egy micellás vizes vattával átmegyek a bőrömön, de szinte fölöslegesen, hiszen előtte ez az olaj tökéletesen eltávolította a szennyeződéseket.


Összességében imádom ezeket a termékeket, nem csak gyönyörű kiegészítője lett a fürdőszoba polcomnak, de 2000 forint alatt olyan luxust hoz a napjaimba, amiért öröm használni ezeket a termékeket. Az eszméletlenül gyönyörű és ízléses csomagolás mellett sikerült olyan termékeket létrehozniuk, amik ténylegesen jól működhetnek mindenkinek és még csődbe sem megyünk. Ha egy pici luxusra vágytok , mindenképpen ajánlom ezeket a termékeket! Alig várom, hogy kipróbáljam a kollekció többi darabját is!



Szandi

Népszerű bejegyzések