TESZT: NATURE BOX BEAUTY AVOKÁDÓOLAJ SAMPON




Mostanra már bizonyára tudjátok, hogy imádom mindenféle hajkencét és örömmel kísérletezek új dolgokkal. Mindig örömmel fogadom a drogériák polcairól a pénztárcabarát újdonságokat, ezért örültem nagyon a Schwarzkopf új márkájának, ami szinte a semmi lepte el a drogériák és hipermarketek polcait. A Nature Box Beauty igen széles választékban kapható, legfőbb különlegessége, hogy természetes összetevőket és hidegen sajtolt olajokat tartalmaz. A hajápolási termékek mellett, tusfürdők, testápolók és bőrradírok is megtalálhatóak a márka kínálatában.

Az árkategóriát tekintve szerintem teljesen rendben van, minden termékük 1300-2000 forint között van és méretben bizony szép mennyiséget kapunk, a samponok sem az átlag 200 ml-es kiszerelésűek hanem 300 ml-es kiszerelésben kaphatóak.

A választásom az Avokádóolajjal gazdagított samponra esett, mivel regenerálja a hajat, az illata isteni finom volt és pontosan tudom, hogy milyen szuper hatással van az emberi szervezetre, így tuti, hogy a hajamnak sem fog ártani!

Az első teszt alapján nagyon elégedett voltam, kevés mennyiség is tökéletes jól habzott, kellemes volt az illata a hajamnak. Hajszárítás után a hajam egészséges fényt kapott, pihe-puha volt. Tudjátok van az a „most jöttem a fodrásztól” érzés, na én pont így éreztem a használata után.

Számomra nem okozott irritációt, nem zsírosodott jobban a hajam és nem is korpásodott a fejbőröm.  A termék ára kb. 1700 forint, én akciósan 1390 forintért vásároltam és abszolút elégedett vagyok vele! Őszintén szólva sajnálom, hogy csak a sampont vettem meg és a többi termékre nem ruháztam be (MÉG!)! 

Ha további információkat szeretnétek a termékről, akkor a hivatalos oldalukon mindent megtaláltok: http://www.natureboxbeauty.hu/hu/kollekcio/szepseg-kollekciok/avokadoolaj.html

Amennyiben Ti is kíváncsian tesztelgettek új termékeket, vagy csak szimplán imádjátok a szuper hajkencéket, akkor mindenképpen ajánlom kipróbálásra a Nature Box Beauty termékeit!




Szandi



Népszerű bejegyzések