#BESTOF2018: LANEIGE LIP SLEEPING MASK - A VILÁG LEGJOBB AJAKÁPOLÓJA?!


A mai bejegyzésben egy igazán izgalmas terméket hoztam el Nektek, ami nem mást, mint egy szuper koreai márka a Laneige ajakápoló éjszakai maszkja. A Laneige márka a koreai szépségápolásban (is) igen ismert, remek hidratáló és sminktermékeket készítenek. A koreai bőrápolásnak nagy a kultúrája, egyre jobban terjed a köztudatban, a „beauty világában” is, és a koreai termékek is egyre nagyobb rivaldafényt kapnak!

Számtalan amerikai youtuber/blogger-nél láttam már ezt a terméket és ódákat zengtek róla, pontosan úgy, mint egy csomó más koreai szépségápolási termékről. Ezek a termékek Ebay-ről vagy más online oldalakról könnyen beszerezhetőek és a szállítás is viszonylag gyors a világ másik végéről. Ha szeretnétek rendelni, a Jolse Cosmetics oldalát (Ebay-en is megtalálható!) nagyon ajánlom, megbízhatóak, náluk mindig a legkedvezőbbek a termékek árai és még a szállítás is rendkívül gyors (kb. 8-10 nap).

Na de térjünk a mai cikk csillagára, a Laneige Special Care Lip Sleeping mask termékre. Sokáig vártam ezzel a termékkel és a címben már úgyis lelőttem a poént, nagyon bánom, hogy még csak nemrég kezdtem el használni. Tucatnyi ajakápolót vásároltam már, és nagyon kevés volt, amire azt mondtam, hogy ezt újravásárolnám, tényleges hatását látom az ajkaimon. További probléma nálam, hogy rajtam szinte mindig van valami rúzs, így csak reggel és este van lehetőségem az ajkaim ápolásra, napközben nem tudom újra használni az ajakbalzsamot, azonban az állandó sminkek hatására, valamint a külső tényezők hatására is az igénybe vett ajkaimnak szüksége van az ápolásra, főleg ebben a hidegebb időszakban.

Erre a problémára nyújt tökéletes megoldást ez az éjszakai maszk! A használata egyszerű: lefekvés előtt vékony rétegben felviszem az ajkaim és hagyom, hogy csodát tegyen az éjszaka folyamán. Az eredmény? Pihe-puha és ápolt ajkakat látok reggel a tükörben! Egyébként mióta ezt használom, a matt folyékony rúzsok is sokkal szebben mutatnak az ajkaimon és tartósabbak is! 
Erős hidratáló ereje van, dúsabb hatást kelt az ajkaknak és segít a felső elhalt hámréteg eltüntetéseben is. 4 féle ízben kapható, így biztosan mindenki megtalálja a számára ideális választást, elérhető: vanília, grapefruit, alma és bogyós gyümölcsös változatban. Én a bogyós gyümiset használom, de alig várom (ha egyszer elfogy ez az óriási adagnyi termék), hogy a többit is kipróbáljam.

A termék 3 és 20 grammos kiszerelésben kapható és kb. 3000-4000 forintba kerül.
Ha szeretnél vásárolni, itt érdemes szétnézned:




Szandi



Népszerű bejegyzések