ESSENCE PRIME+ STUDIO MATTÍTÓ ÉS PÓRUS MINIMALIZÁLÓ PRIMER - OLCSÓ HÚSNAK HÍG A LEVE?!


Régóta nem volt már negatív hangvitelű cikk a blogon, viszont ez a termék gyorsan kiverte nálam a biztosítékot. Nem tekintem magam beauty sznobnak, ez alatt csak annyit értek, hogy imádom az olcsó drogériás termékeket is, tehát az olcsó húsnak nem mindig híg a leve.

A mai bejegyzés az Essence márka egyik viszonylag újabb termékéről fog szólni, azonban szeretném egy kis pozitívummal kezdeni ezt a bejegyzést. Mostában azt veszem észre, hogy az Essence baromi jó cuccokat gyárt, izgalmasak a limitált kollekciók is, és tényleg jó árban kaphatunk szuper termékeket! Tehát egy óriási piros pont a márkának, hiszen összességében nagyon jó irányba haladnak, és eszméletlenül jó cuccokat kreálnak. (Hamarosan érkezik egy cikk egy új szemhéjfestékről is, ami szó szerint az eddigi legjobb, amit próbáltam a kategóriájában!)


Viszont térjünk vissza az eredeti témához, sajnos most ez nem egy happy end bejegyzés. Természetesen random drogériában való bóklászásom eredménye volt ez az impulzusvásárlás. Az essence szortiment nézegetése közben találtam ezt az Essence prime+ studio mattító és pórus minimalizáló primert. A termék különlegessége az volt, hogy fekete iszapot tartalmaz, ami mattítja a bőrt és finomítja a pórusokat. A pórusok összehúzásában/finomításában én annyira nem hiszek, vagy csak még nem találkoztam olyan termékkel, amivel ez elérhető lenne. Ezek alapján kifejezetten szimpatikus volt a termék, egészen addig, amíg ki nem nyitottam a tesztert.


Ez a primer konkrétan olyan büdös, mint egy WC tisztító, konkrétan olyan szaga van, mintha vegyszer lenne benne. Ennek ellenére úgy döntöttem, hogy biztos csak az iszap miatt és ez hátha jó lesz a fénylő T – zónámnak, hát nem így lett.  Nem tudok a használatakor eltekinteni attól, hogy büdös és utána úgy érzem, hogy a bőrömön is ott van a szaga.

Továbbá primernek nem nevezném, max egy gyenge hidratálónak! A kedvenc alapozóm, ami még egy sima hidratálón is jól néz ki, ezen borzalmasnak éreztem. Az állaga sem megfelelő számomra, nagyon vizes, ezzel még nem is lenne baj, ha közben legalább valami mattító hatása lenne, az én bőrömön semmit nem eredményez (csak azt fura szagot érzem).


30 ml-es kiszerelésben kapható, az ára kb. 1300 forintba került, és nagyon sajnálom ezt az elköltött 1300 forintot, inkább menjetek el és igyatok egy finom kávét vagy bármit ennek az árából!


Szandi
           

Népszerű bejegyzések