NOVEMBER KEDVENCEI: BIODERMA HABZÓ BŐRRADÍR + NODÉ DS+ KRÉMSAMPON


Hellobello Mindenkinek, üdv újra itt!

Eszméletlen, hogy már szinte megint eltelt egy újabb hónap és már majdnem vége van ennek a pörgős 2019-es évnek! Úgy gondoltam, hogy a mai bejegyzésben megmutatom Nektek azt a 2 terméket, amikért a legtöbbször nyúltam novemberben, így biztosan állíthatom, hogy ők bizony a novemberi kedvenceim!

Mindkét termék a Bioderma-tól van, a radírt már régebb óta használom egy picit, a sampon azonban gyors szerelem lett.

Nézzük csak közelebbről:
Bioderma Sébium Gommant  habzó bőrradír

Ah, imádom ezt a bőrradírt! Tudom, tudom, sokaknak megoszlik a véleménye a fizikai radírokról, én néha kifejezetten szeretem és úgy érzem, hogy szüksége van rá a bőrömnek. A Bioderma Sébium Gommant habzó bőrradír zseniális, a nevében is benne van, hogy miért: habzó, tehát habzik. Imádom használni a bőrömön, ugyanis a finom radírozó szemcsék mellett a habzó állagnak köszönhetően tuti a tisztító hatása is. Mitől különleges? Ez bizony nem egy sima habzó bőrradír, ugyanis a Fluidactiv komplexnek köszönhetően segít meggátolni a bőrhibák kialakulását. Ha egy finom, jól tisztító radírt keresel éppen, akkor őt nagyon tudom ajánlani!



A másik kedvencem egy sampon, meglepő, hogy egy hajápolási termék is bekerült a kedvencekbe.

Bioderma Nodé DS+ krémsampon

Tegye fel a kezét, akinek problémás a fejbőre? És kinek zsíros a haja? Na és korpás? Bizony sorolhatnánk mennyi probléma merülhet fel a hajunk esetén, főleg ebben a kaki időben, amikor elkezd egy picit jobban hullani a hajunk, vagy az évszakváltás kapcsán bekorpásodik a fejbőrünk. Sajnos kipróbáltam egy olyan sampont, amire szerintem allergiás vagyok, vagy nehezen viseli a fejbőröm, ugyanis olyan pikkelyszerű korpásódás, szinte már sebesedés jelent meg a fejbőrömön, amitől nagyon megijedtem. Sokáig keresgéltem, hogy erre milyen sampont kellene használom és mivel kellene kezelnem a fejbőrömet, hogy ne károsodjon tovább. Persze mást kerestem, mint a tipikus drogériás Head&Shoulders korpásódásra való samponok. A Bioderma márka már abszolút kedvenc a polcomon, hiszen nagymértékű szakértelem társul a megfizethető árak mellett.


A Nodé DS+ pont az én problémámra kifejlesztett sampon, ami komolyabb korpásódás megszüntetésére és a haj tisztítására szolgál. Számomra fontos szempont volt, hogy ne csak a keletkezett problémát oldja meg, azonban segítsen meggátolni, hogy ez a jövőben újra előforduljon.
Minimalizálja a faggyúkiválasztást, ezáltal sikerül meggátolni a Malessezia gombát, ami felelős a korpa kialakulásáért. A sampon állaga nagyon kellemes, hiszen egy krémsamponról van szó. Kiválóan habzik, így egy kisebb mennyiség is elegendő volt a hosszú hajam tisztításához. Két alkalom után már látható volt a hatása, láthatóan mérséklődött a korpásódásom és a viszkető érzés is elmúlt. 
Ez a sampon minden érzékenyfejbőrrel rendelkező élőlénynek kötelező darab!



*A termékeket a Bioderma biztosította számomra, ezúttal is köszönöm szépen a csapatnak!




Szandi

Népszerű bejegyzések