UNPOPULAR OPINIONS MAKEUP TAG



A mai bejegyzés igazán különleges, hiszen eddig ilyen vagy hasonló TAG nem volt a blogon vagy a youtube csatornámon. A tegnap esti szokásos beauty guru-s videók nézegetése közben fedeztem fel Tatinál az Unpopular Opinions Makeup Tag-et, ami igazából annyiból áll, hogy 8 kérdésre válaszolunk, amik egyébként nem feltétlenül kerül nagyító alá.

Itt fogott meg az ötlet, hogy ezekre a kérdésekre kapásból nekem is volt válaszom, hát miért ne osszam meg Veletek. Remélem tetszeni fog ez a bejegyzés, ha igen, akkor a jövőben több ilyen TAG lesz a blogon/csatornán.

Az angol kérdéseket a következők voltak:
1. Popular makeup product you don't like.
2. Popular makeup product/brand that everyone else seems to hate but you love.
3. Makeup collab you didn't like or were not interested in.
4. Popular makeup step that you never do.
5. Popular beauty influencer you don't subscribe to/watch.
6. Popular makeup product/brand that you don't use/support anymore.
7. Makeup trend that you have no interest in trying.
8. Makeup product that was better in theory than when you used it. Either swatched better or worked better on others than on you.

 Lássuk is az első kérdést:

1. Népszerű sminktermék, amit nem kedvelek:
            Ez a kérdés nagyon egyszerű, alig vártam, hogy végre valahonnan megrendelhessem a Wet n Wild Photo Focus alapozót, végre elérhető lett a Beautybay-en is, meg is rendeltem és szörnyű volt a bőrömön, egyáltalán nem volt kompatibilis, így tovább kellett adnom az első két használat után.

2. Népszerű sminktermék, amit mindenki szeret, azonban én utálom:
            Nem mondom azt, hogy utálom, csak nekem egyáltalán nem működik a Rimmel Stay Matte púder. Mindenki, akinek mattító hatásra van szüksége, áradozik erről a púderről. Én többször próbálkoztam vele, de valamiért az én bőrömön egy fél óráig sem marad meg.

3. Sminkes kollaboráció, ami nem érdekelt vagy nem tetszett:
            Nagy port kavart szintén Tati videójában az Emily Noel x Makeup Revolution kollaboráció, mivel nem volt túl pozitív a véleménye róla. Nem próbáltam a terméket, többségben nagyon szeretem a MUR termékeket, de ez a kollab egyáltalán nem fogott meg.

4. Népszerű sminkelési lépés, amit kihagyok:
            Baking, soha nem bakingelek. Valamiért egy szükségtelen és hosszú lépésnek tartom.

5. Népszerű beauty influencer, akit nem követek:
            Manny Mua. Feliratkoztam a csatornájára, azonban nem tudom végignéznie a videóit. Elismerem, hogy baromi jól csinálja azt, amit csinál, de valamiért engem nem köt le.

6. Népszerű sminktermék vagy márka, amit már többé nem használok vagy támogatok:
            Milani, magyországi oldalról. Értem én, hogy nem olcsó behozni külföldről, de az nagyon nem szimpi, amikor a 8 ezres palettából, ami már így is drága volt (oké, vám és társai), de az, hogy hirtelen a semmiből ez 10+ ezer most, az már számomra érthetetlen.

7. Sminktrend, ami nem izgat:
            Az arcom kontúrozása krémes termékekkel, egyszerűen nem érzem szükségesnek, eleve problémás a bőröm, nem kell ennyi fölösleges plusz cucc rá, főleg nem krémes termék.

8. Sminktermék, ami elméletben jól működik, azonban használatkor rossz volt:
            Catrice Brow artist szemöldök spirál, ami átmenetileg színezi a szőrszálakat. Fura a keféje és túl sok festéket visz fel a szemöldökre. Inkább a hajtövemnél szoktam használni, mivel sötétbarna az is, ezzel próbálom visszafogni a rakoncátlan hajszálakat, amik önálló életet élnek.




Szandi

           


Népszerű bejegyzések