HAVI ILLATFELHŐ: AVON Rare Flowers Night Orchid


Arra gondoltam, hogy minden hónapban lenne egy dedikált cikk, ami a havi kedvenc parfümömről szólna, ennek a sorozatnak még nem találtam ki semmi frappáns nevet, ha van bármi ötletetek ne habozzatok megosztani velem is!

Ebben a sorozatban havonta 1 alkalommal az illatok veszik át az uralmat a blogon, és egy ajánlóval bemutatom Nektek az aktuális havi kedvencemet.

Az illatok számomra mindig is fontosak voltak, szerintem már a gimi elején is aktívan használtam parfümöket. Akárkivel találkozom, az illat mindig egy olyan tényező, ami mély benyomást kelt az emberben, személy szerint én az illatokra nagyon figyelek még tudat alatt is.
Nem telik el úgy nap (max hétvégén, amikor nem megyek sehova), hogy ne használnék parfümöt, még akkor is, ha csak egy bevásárlás miatt mozdulok ki. Tipikusan az a személy vagyok, akinek a táskájában mindig van parfüm és még az irodában is 1-2 lapul a fiókomban.

Az illatok sok mindent árulnak az adott személyről és nem csak elárulnak, de ki is tudunk velük fejezni. Számomra inkább a nőiesebb illatok jönnek be, a kicsit fás, fűszeres, virágosabb illatokat jobban preferálom, mint a nagyon édes, gyümölcsös változatukat.
Ezért is választottam a júniusi hónapra egy nagyon érzéki, szexi parfümöt, amivel akár a strandon vagy egy buliban, biztosan hódítani fogtok! ;)

Az AVON parfümjeit már gyerek korom óta láttam édesanyámnál és természetesen én is előszeretettel nyúltam le tiniként egy-kettőt, majd később már önállóan is vásároltam  a márka parfümjeit. Ár – érték arányban nagyon megéri, hiszen megfizethető áron, igen tartós és finom illatú parfümöket választhatunk és a kínálat óriási, hiszen minden hónapban előállnak valami újdonsággal és az alap kínálatukban is mindenkinek van valami finomság.  

A Rare Flowers Night Orchid névre keresztelt parfüm egy nagyon érzéki illat. A külső dizájn is egy est és egy orchidea hangulatát idézi fel bennünk. Az illatjegyek alapján választottam a parfümöt, még csak egy mintám sem volt, de a leírás alapján, pont az én „ideál’ parfümöm.

Illatjegyei: fekete orchidea, egzotikus keserű narancs, vanília, arany gardénia
  • FEJILLAT: rózsabors, keserű narancs, birsalma
  • SZÍVILLAT: Rothschild orchidea, fekete orchidea esszencia, ibolya
  • ALAPILLAT: arany gardénia, vanília, kasmír
forrás: avononline.avon.hu  

Az illata az első pillanattól kezdve egy érzéki, virágos – orientális illat, ami az én bőrömön nagyon sokáig kitartott, pedig csak egy pár fújást használok.  Természetesen ez bőrtípus függő is, hogy mennyire tartós rajtunk egy-egy adott illat, azonban mivel 50 ml 4190 forint (jelenleg akciósan 3099 forint ), amivel azért valljuk be, hogy nem tudunk nagyon mellé lőni, hiszen nem 30.000 forintot kell kiadnunk érte és, ha még neked esetleg nem is jön be, akkor is el tudod ajándékozni valakinek.
Ha szereted a nőies, érzéki illatokat, akkor ez abszolút a Te parfümöd!



Szandi


Népszerű bejegyzések