HAVI ILLATFELHŐ: GUESS GIRL



Elképesztő gyorsasággal ér végett a nyár, habár még mindig kánikula van. Idén én úgy érzékelem, mintha rohanna az idő, sok minden is történik, ami nem feltétlenül rossz, de jó lett volna még egy kicsit kiélvezni a nyarat. A múltkor eszméltem fel, hogy júliusban elmaradt a havi illatfelhő, amit ebben a hónapban feltétlenül szeretnék pótolni, hiszen egy óriási favoritomat hoztam el Nektek.

Augusztus illatfelhője: Guess Girl

A Guess Girl parfüm számomra egy igazi nyári csoda, nagyon könnyed, kissé virágos- édeskés illata van, ami egyáltalán nem tolakodó, viszont egy igazán vidám és nőies illat.  Azt vettem észre az utóbbi időben, hogy szinte már csak ezért a parfümért nyúltam, valahogy mindig teljesnek éreztem az „outfitemet” ezzel a parfümmel.

A Guess parfümöket már évek óta használom, számos kedvencem van a márkától, mint például a Seductive és a Girl Belle is.

A Girl parfüm szerintem a meleg időben a legideálisabb parfüm, tökéletesen kiemeli az illatjegyeket a bőrön.

Összetétel:
Fej: bergamott, dinnye, málna
Szív: liliom, orchidea
Alap: szantálfa, vanília
fajta: gyümölcsös, virágos

Az illatjegyekből is látható, hogy ez bizony egy virágos, gyümölcsös illat, ami egyébként egyáltalán nem az édeskés oldalában karakteres, inkább egy kiegyensúlyozott illat.
Eau de toilette, tehát nem a legtartósabb darab, azonban a 30 ml-es változata a kisebb táskákban is elfér, habár a virágos kupak több helyet foglal el.

A külső dizájn szerintem pontosan tükrözi a belsőt, egy vidám, letisztult és finom illatot.  A kupak nekem nagyon tetszik, ami egy virágformát ölt egy pici masnival.

Ezt a parfümöt én a dm-ben vásároltam pár hónnap ezelőtt egy akció keretein belül. A 30-ml-es verzió 2490 forintba kerül, azóta is bánom, hogy nem vettem belőle többet.  A dm-ben egyébként igen sok Guess parfümöt megtaláltok és igen nagy a parfümkínálatuk sok-sok márkával + gyakori akciókkal! 



Szandi

Népszerű bejegyzések