OMOROVICZA: TE MAGYAR DRÁGASÁG





Az Omorovicza története egészen 2006-ig nyúlik vissza, amikor Omorovicza István és felesége megalapították a márkát kifejezetten a magyar termálvizekre összpontosítva.  A termálvizeinket igen széles skálában használjuk fel a szépségápolásban is már hosszú idők óta. A Magyarországon található termálvizeknek igen régi története van, ugyanis az 1500-as években a török hódítások idején vált elterjedté, hiszen a török kultúrában a török fürdőknek igazi kultúrájuk van. Természetesen a törökök magyarországi hódításával magukkal hozták a fürdőik ötletét is és a magyar forrásokat kihasználva elkezdték kiépíteni a magyar termálfürdőinket, ilyen például Hévíz, de Budapest környékén is számtalan régi fürdővel találkozhatunk, például Király fürdő.

Az Omorovicza márka különlegessége a Rácz fürdőhöz kapcsolódik, amit az 1800-as években építettet újra a család. Ebben a fürdőben érte őket a magyar termálvíz meglepő hatása s felkérték a Szent – Györgyi Albertről elnevezett laboratóriumot, hogy kifejlesszék az egyedülálló és különleges, Hydro Mineral Transference™ technológiát, majd ezt felhasználva létrejött az első szépségápolási termékcsaládjuk. (forrás: www.omorovicza.com)

Sehol a világon nem található annyi termálvíz forrás, mint itthon, Magyarországon. A termálvízben található ásványi anyagot kiaknázva pedig olyan remekművek váltak valóra, mint az Omorovicza márka termékei.

A mai bejegyzésben egy rég áhított termékről írok, amit már ezer éve ki szerettem volna próbálni, de azért ismerjük be, hogy nem egy átlag árkategóriával rendelkező márka, itt aztán tényleg mélyen a zsebünkbe kell nyúlnunk, ha ki akarunk próbálni tőlük termékeket.

Az utóbbi időben azt érzékeltem, hogy a brit területeken és már Amerikában is igen nagy utat tett meg a márka és igenis bekerült a híresebb high-end termékek közé. Rengeteg külföldi beauty guru videójában vagy online anyagában felbukkant, mint óriási kedvenc, a mi kis magyar csodánk.
Ez engem mindig is büszkeséggel tölt el, hogy kicsiny hazánkban számos, remek magyar márka született már meg és hódította meg a világot.

Számomra a megfelelő arctisztítás mindennek és főleg a szép bőr alapja, így természetesen alig vártam, hogy kipróbálhassam a híres Tisztító habot, ami az egyik díjnyertes termékük.  Egy nagyon könnyed, szinte már géles állagú tisztító habról van szó, amiből konkrétan elég egy borsónyi mennyiség az egész arcunkra, hiszen kiválóan habzik és remekül tisztít.

Nem tartalmaz szulfátokat, a színe világos kék és az illata egy picit édeskés, azonban nem az a tolakodó, mű illat. Számomra meglepetés volt a használat utáni érzés, egyáltalán nem szárított, azonban az első használat után már maximálisan érezhető volt, hogy milyen tiszta lett tőle a bőröm. Ezt a terméket én reggel szeretem használni és este egy kifejezetten a problémásabb bőrömre ható lemosót, úgy érzem, hogy ez a kettő tökéletesen kiegészíti egymást.

Bevallom őszintén, hogy nem tudom, mitől vagyok odáig meg vissza ettől a lemosótól, sokak szerint csak túl nagy a visszhangja, azonban nem tud többet egy átlagos lemosónál. Az ára nagyon drága, a 150 ml-es kiszerelés közel 20.000 forintba kerül, az utazó mini (30 ml) kb. 5-6000 forintba, így jogosan merül fel a kérdés, hogy mit tud ez az arctisztító ennyi pénzért?!

A választ nem egyszerű megfogalmazni. Az összetevőlistája egész jó, előnyére szolgál, hogy ténylegesen nagyon picike mennyiség elegendő az egész arcunkra, így akár hosszú hónapokig kitarthat egy mini termék is. Egyébként én a minit kb. 2-3 hónap alatt használtam el, szóval tényleg sokáig elég. Emellett mellette szól még, hogy nagyon jól tisztít és valahogy sokkal szebb a bőröm mióta ezt használom, kevesebb a bőrproblémám és kitisztultabbnak, szebbnek látom az összképemet, amihez természetesen elengedhetetlen egy jó rutin, de az arctisztítás mindennek az alapja.

Engem annyira meggyőzött, hogy a második tubust kezdtem el használni, soha nem szárította ki a bőrömet, inkább hidratáltnak éreztem a használatát követően. Valahogy mindig szebbnek és élettel telibbnek látom a bőrömet a használata után, így nálam biztosan lapulni fog egy ilyen tisztító a neszesszerben. Egyébként a Feelunique oldalán gyakran vannak csomag akciók, amikor kedvezményesebb áron lehet hozzájutni komplett szettekhez.  

Ha nem szeretnél egyből sok pénzt kiadni érte, akkor javaslom az én módszeremet, próbáld ki a mini verziót, ami sokkal olcsóbb és ugyanúgy kipróbálhatod, hogy megfelelő –e a bőrödnek, én alig várom, hogy mást is kipróbáljak, leginkább az iszapos termékekkel szemezek.

Neked van kedvenc Omorovicza terméked?


Szandi




Népszerű bejegyzések