ELMENTEM NYARALNI A BIODERMÁVAL 1. RÉSZ + NYEREMÉNYJÁTÉK



Végre itt az egyik legszebb időszaka az évnek, amikor kisüt a nap, eljön a nyár és szépen elérkezik a vakáció ideje is. Természetesen én is alig vártam a júliust, hogy elmenjünk végre nyaralni, jókat enni, kirándulni és pihenni. Idén számunkra a Balaton volt a cél, Tihany és Badacsony, ami remek választás volt, ugyanis Badacsony gyönyörű.

Ha nyaralásról beszélünk mindenkinek a vízpart, rövidnadrág, napsütés jut eszébe, persze ez így is van, viszont a bőrünk védelme rendkívül fontos tényező!
A mai bejegyzésben összeszedtem Nektek azokat a termékeket, amiket nyugodt szívvel ajánlok, hiszen én is őket vittem magammal nyaralni.

Mielőtt azonban belevágnánk a termékek részletesebb kifejtésébe, először említsünk pár szót magáról a napról, fénysugarakról, fényvédelemről.

Önmagában a naptól valahogy jobban érezzük magunkat. Mindenkinek jól esik egy kis lágy szellő, napsütés, a D vitamin érzete, ahogy árad be a bőrünkbe. Sajnos a bőrünk tudatos védelme még mindig nem automatikus, rutinszerű a hétköznapokban, pedig rengeteg kárt okozhatunk vele.
A napsugárzást tekintve az atmoszféra szűrőként funkciónál, hiszen a legveszélyesebb sugarakat távol tartja tőlünk, azonban az UVB, UVA sugarak elérik Földünket.

Biztosan te is hallottál már olyanról, lehet, hogy éppen Te is kipróbáltad, a naptej nélküli napozást, hiszen nekem biztos nem lesz bajom tőle alapon, ugye? Nem érdemes ezt megkockáztatni a bőrünkkel, ugyanis lehet, (ha szerencséd van), hogy nem fogsz leégni és napbarnított lesz a bőröd, de 10-20 év múlva nem fogja megköszönni a bőröd, amikor láthatóan megjelennek a pigment foltok és korán elkezdődik a bőröregedés.  Nincs probléma a napozással, én is szeretem a szép barna bőrt, viszont ezt okosan kell megtenni és ténylegesen figyelmet kell fordítanunk arra, hogy délben semmiféleképpen ne legyünk a tűző napon és mindig használjunk fényvédőt.

Fényvédők esetén én a 30-as, 50-es faktorszámmal rendelkező termékeket preferálom jobban és az arcomra+mellkasomra mindig más terméket használok, amit kifejezetten ezekre a területre fejlesztettek ki. Bőrtípusnak megfelelően érdemes odafigyelni bőrünk védelmére, a gyermekeknél természetesen mindig érdemes a legnagyobb faktorszámú fényvédőt alkalmazni.
Tudom, hogy vannak olyan bőrtípusok, akik sajnos semmilyen eszközzel  nem tudnak barnulni, én erre is hoztam Nektek egy szuper megoldást.  Vágjunk is bele és nézzük meg a Bioderma kínálatát.
Először kezdjünk az arcunkkal.

Az arcunk védelme rendkívül fontos, hiszen számos problémát meg tudunk előzni vagy legalábbis tudjuk késleltetni.  Számomra 2 termék vált be arcra, az egyik a Bioderma Aquafluide Photoderm MAX SPF 50+ terméke, ami egy könnyed állagú tökéletes fényvédő krém arcra. Ebből van már színezett változat is, így akár még az alapozó használatát is elkerülheted nyáron. Kevés mennyiség elegendő belőle, az alapozót jól viseli, így a sminkkedvelők számára is jó választás lehet, korábban ITT írtam róla.

Áttérve testünkre, idén a napozáshoz nem egy naptejet választottam, hanem a Bioderma Photoderm  MAX SPF 50+ sun mist-et.  Ez egy igen magas fényvédelemmel rendelkező fényvédő spray, aminek nagyon kellemes az illata, gyorsan beszívódik a bőrbe és nem hagy kellemetlen érzetet maga után. További pozitív tulajdonsága, hogy kellően vízálló, a Balaton sem mosta le rólam. Naponta többször alkalmazva tökéletes védelmet nyújtott a kánikulában. A szórófej szépen oszlatja el a terméket és maximális védelmet nyújt az egész családnak!

A napozás után is fontos a bőrünk ápolása, arról nem is beszélve, ha sérült, mondjuk leégett a bőrünk. Ez egy erős irritációt okoz és igen kellemetlen tud lenni, amit minden áron szeretnénk enyhíteni, azonban nem csak a leégett bőrt érdemes ápolni, napozás után is érdemes valamilyen nyugtató terméket használni.

Számomra nagy kedvenc lett a Bioderma After sun testápoló, ami nem csak leégés után, de napozás után is kiváló választás, hogy megőrizzük bőrünk barnaságát.
Bőrpuhító és bőrnyugtató összetevőkkel gazdagított formula a következő összetevőkkel: az allantoin és a ginkgo biloba gondoskodik a felhevült bőr megnyugtatásáról. A glicerin és shea vaj hidratálja és újrastrukturálja a bőrt, így gátolva a napozás utáni bőrszárazságot. (forrás: bioderma.hu).
Tipp: tedd be a hűtőbe a garantált hűsítő élményért!

És ha nem tudsz barnulni de vágysz a barna bőrre, akkor érdemes kipróbálnod a Bioderma Photoderm Autobronzant önbarnító spray, ami szerintem a legjobb önbarnító termék a piacon.  A szórófej itt is zseniális, a termék gyönyörű, teljesen természetes barnaságot biztosít. Bevallom először féltem a használatától, de még a kezdők számára is könnyen alkalmazható. Gyorsan és egyenletesen szárad, nem lesz foltos az ágynemű vagy a ruhád tőle. Az én bőrömön kb. másfél hétig simán bírja és a kopási folyamat is szépen zajlik, nem lesz csúnya a bőröd tőle.
Tippekért és a termékek elérhetőségeiért keresd a www.bioderma.hu oldalt.

Köszönöm szépen a Bioderma csapatának, a tesztelésre biztosított termékeket.

Ha szeretnéd megnyerni az arcra tökéletes Aquafluide terméket, akkor látogass el a Facebook vagy Instagram oldalamra (@beauty_tips_for_her)


Szandi



Népszerű bejegyzések